Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام روز دوشنبه در آیین گرامی‌داشت سوم خردادماه سالروز آزادی خرمشهر تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات ۱۴۰۰ باید با ایجاد انگیزه بین مردم،‌ راه را برای حضور پُرشور و گسترده در انتخابات فراهم کرد.

وی برگزاری مطلوب انتخابات را آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی دانست و افزود: مردم با حضور در انتخابات سال‌جاری و انتخاب فردی اصلح، فتح خرمشهر دیگری را رقم می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکونام تصریح کرد: افتخارات دفاع مقدس برگ‌های افتخار زرینی هستند که کتاب انقلاب اسلامی ایران را برای همیشه در عالم ثبت کرده‌اند.

وی یادآور شد: خاطرات دوران دفاع مقدس و مشکلات، تلخی‌ها، شیرینی‌ها و دستاوردهای این دوران باید برای نسل جوان تبیین شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: در تمامی حوادث رخ داده در طول دوران حکومت جمهوری اسلامی ایران باید به‌دنبال ارزش‌ها باشیم و با شناخت همین ارزش‌ها، راه را برای آینده کشور باز کنیم.

وی گفت: در جریان فتح خرمشهر، موجی از ارزش‌ها خودنمایی می‌کند که ایرانیان آن را به رخ جهانیان کشیده و با دست خالی بزرگ‌ترین و اعجاب‌آورترین کار را انجام داده‌اند.

نکونام تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران فتح قله‌ها یکی پس از دیگری است و در تمامی این مراحل،‌ خرمشهرهای مختلف در پیش بوده است و امید، اراده، عزم راسخ و تلاش برای رفع موانع نتوانست در فتح قله‎ها بازدارنده باشد.

وی افزود: در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی ایران هیچگاه نباید از موانع ترسید بلکه باید در تمامی عرصه‌ها با روحیه انقلابی و جهادی حرکت و از روزمرگی فاصله گرفت.

به گزارش ایرنا، در این آیین از ۳۲ عنوان کتاب در قالب کتاب صوتی، آثار شهدا و ترجمه رونمایی از تیمور همتی، حجت‌الاسلام یدالله رحمانی، شجاعت‌الله محمدی، محمد نظری، حسن رضایی، عبدالحمید فدایی، عباس بحرینی، مهدی طهماسبی، مجتبی شیروانی، فاطمه صالحی، ابراهیم رحیمی، نرگس آل‌مؤمن، وحید علی‌محمدی، مهران میرزایی و حسین گودرزی از نویسندگان، پیشکسوتان و فعالان فرهنگی حوزه دفاع مقدس و رزمندگان حاضر در عملیات آزادسازی خرمشهر و همچنین خانواده شهیده دکتر رضوان نورمند از شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.

برچسب‌ها سالروز فتح خرمشهر چهارمحال وبختیاری محمدعلی نکونام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سالروز فتح خرمشهر چهارمحال وبختیاری سالروز فتح خرمشهر چهارمحال وبختیاری اخبار کنکور اسلامی ایران فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری جهانی علیه تفکر صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، خطیب نماز جمعه شهرکرد با گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب جعفری گفت: به برکت مجاهدت‌های امام باقر (ع) و امام صادق (ع) مکتب تشیع امروز زنده است.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به تحریم‌ها علیه کشورمان در سال ۱۳۷۴ افزود: این تحریم‌ها از زمان انقلاب وجود داشت ، اما کشورمان هر روز سربلندتر از گذشته مسیر تعالی را پیمود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد  به موضوع غزه هم اشاره کرد و گفت: غزه در افکار عمومی جامعه بشری زنده است و بشریت امروز به موضوع غزه حساس شده است.
وی در بخش پایانی خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد روز صلیب سرخ جهانی و هلال احمر را گرامی داشت.
حجت الاسلام و المسلمین نکونام به سالروز تأسیس بسیج سازندگی در سال ۱۳۷۹ اشاره و از تلاش‌ها و خدمات جمعیت هلال احمر و بسیج سازندگی  قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • دعوت سپاه از مردم برای نقش‌آفرینی در کنگره شهدای استان مرکزی
  • روایت امام جمعه تهران از حمله سپاه به اسرائیل
  • شرکت در انتخابات هم حق است هم وظیفه
  • بیداری جهانی علیه صهیونیست و اسرائیل
  • رشد و پیشرفت ایران اسلامی در نتیجه شدیدترین تحریم‌ها حاصل شد
  • امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • بیداری جهانی علیه تفکر صهیونیستی
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است