Web Analytics Made Easy - Statcounter

در یک عروسی در نیویورک آمریکا، هنگام بریدن کیک داماد با شوخی عجیب خود باعث شوکه شدن مهمان ها شد.

به گزارش برنا؛ شب عروسی یکی از به یاد مادنی ترین و زیباترین شب ها برای همه ی زوجین است اما چطور می توانیم این شب را به یاد ماندنی تر کنیم ؟با یک سورپرایز فوق العاده یا ایده ای متفاوت که در ذهن همه میهمانان و عروس و داماد باقی بماند ؟ شاید هم یک کتک کاری؟

در یک مراسم عروسی مثل تمام مراسم های ازدواج در دنیا عروس و داماد برای بریدن کیک و سرو آن در میان میهمانان ایستاده بودند ؛ عروس پس از اینکه کیک را به طور رمانتیکی برش داد تکه ای از آن را دهان داماد و متقابلا داماد دهان عروس قرار داد اما یک دفعه اتفاقی رخ داد که همه میهمانان شوکه شدند ، اتفاقی شبیه کتک کاری شدید از پیش برنامه ریزی شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمان ها از لحظات شاد برش کیک عروسی فیلم می گرفتند که ناگهان داماد هنگامی که تکه کیک را دهان عروس قرار می داد ناگهان عروس را به عقب هل داد عروس هم که آماده چنین عملی نبود روی زمین و زیر پای مهمانان افتاد.

برای لحظاتی همه شوکه بودند ؛ نمیدانستند باید بخندند یا از اینکه دعوایی به پا شود و عروس کار داماد را تلافی کرده کتک کاری شود نگران باشند ؛ ولی یک سوال ، شما اگر جای این عروس بودید چه واکنشی را نشان می دادید ؟ مستقیم به دفتر طلاق می رفتید یا رفتار او را شوخی تلقی می کردید و همه چیز را با خوشی ادامه می دادید؟

در این لحظه داماد به طرف عروس رفت و او را بلند کرد ؛ این عروس مهربان و با گذشت گزینه ی دوم را انتخاب کرد و با گذشت این شب را به یادماندنی تر کرد .

نامی از این عروس و داماد برده نشده اما در توضیحات آمده است که جشن آنها در نیویورک آمریکا برگزار شده بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ذهن ازدواج زمین طلاق نیویورک داماد عروس عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی کرگر و آنری با کیت عبدو در مورد امکان حضور منچستریونایتد در لیگ کنفرانس اروپا / فیلم

تیری آنری و جیمی کرگر با کیت عبدو که یکی از هواداران منچستریونایتد است در خصوص احتمال حضور شیاطین سرخ در لیگ کنفرانس اروپا شوخی کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • شوخی کرگر و آنری با کیت عبدو در مورد امکان حضور منچستریونایتد در لیگ کنفرانس اروپا / فیلم
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل