Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@23:21:55 GMT

انسانیت پلیس، اشک کاربران را درآورد!

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۵۳۵۱

انسانیت پلیس، اشک کاربران را درآورد!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انتشار تصاویری از یک افسر پلیس انساندوست هندوستانی که او را در حال غذا دادن به چند کودک بی خانمان نشان می‌داد غوغایی در اینترنت به پا کرد. این تصاویر ابتدا توسط مرکز پلیس «تلانگانا» در توئیتر منتشر شد.

بنا به پست منتشر شده افسر «ماهِش» در حال گشت زنی در خیابان بود که دو کودک بی خانمان را مشاهده کرد که از مردم درخواست غذا می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ماشین پلیس را متوقف کرد و غذایی را که برای وعده ناهارش تدارک دیده بود را میان آن‌ها تقسیم کرد و با آن‌ها غذا خورد.»

در تصاویر منتشر شده این پلیس انساندوست در حالی که غذا را در بشقاب کودکان قرار می‌دهد دیده می‌شود. این ویدئو پس از انتشار در اینترنت تاکنون بیش از ۱ میلیون بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش‌های متفاوت کاربران همراه بود.

بیشتر بخوانید

تحسین کاربران از انسانیت کودک هندوستانی

یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «با دیدن این ویدئو بی اختیار گریه ام گرفت. هنوز انسانیت نمرده است. زنده باد انسانیت.» کاربر دیگری نوشت: «چیزی برای گفتن ندارم. به احترام این مرد، باید کلاه از سر برداشت.» کاربر دیگری نوشت: «خدا به تو قدرت بیشتری دهد. خدا نگهدار تو باشد.» کاربر دیگری در کامنتی نوشت: «اشک در چشمانم جمع شد، به او درود می‌فرستم.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقدام انساندوستانه عمل خیرخواهانه اقدام جالب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان تند و تیز ستاره سپاهان علیه پرسپولیس با یک تصویر ترسناک!

تیم سپاهان این دو روز دیگر (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته به مصاف پرسپولیس می‌رود.

امید نورافکن هافبک سپاهان که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت بلند مدت خود چند هفته‌ای است به ترکیب طلایی‌پوشان اضافه شده با انتشار تصویر عجیبی در فضای مجازی منتشر کرده است.

نورافکن که از هر فرصتی برای کری‌خوانی برای پرسپولیسی‌ها استفاده می‌کند این بار تصویری از یک پلنگ که یک تمساح را شکار کرده در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده و بالای این تصویر از ایموجی پلنگ و اسم سپاهان استفاده کرده است.

بعید به نظر می‌رسد که انتشار این تصویر در اینستاگرام ستاره جنجالی سپاهان آن هم در آستانه بازی با پرسپولیس بی‌منظور بوده باشد و قطعا نورافکن با انتشار این تصویر به نوعی قبل از الکلاسیکوی فوتبال ایران برای پرسپولیس خط و نشان کشیده است.

tags # استقلال ، سپاهان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • دختربچه تازه عروس برای تبلیغ آرایشگاه زنانه ! + ویدئو
  • تبلیغات عجیب در اینستاگرام برای آرایشگاه؛ مروج کودک‌همسری بازداشت شد! + تصویر
  • احضار  فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطلب درباره نیکا شاکرمی
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • اذعان بی‌بی‌سی به ساختگی بودن اسناد درباره نیکا شاکرمی
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • خط و نشان تند و تیز ستاره سپاهان علیه پرسپولیس با یک تصویر ترسناک!
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس