Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال بارسلونا یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های فوتبال در اروپا است و شاید آرزوی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن این باشگاه باشد. بارسلونا در سال های اخیر افتخارات زیادی کسب و بازیکنان بزرگی را به دنیای فوتبال معرفی کرده است.

با وجود بازیکنانی مثل رونالدینیو، نیمار، سوارز، هانری و مسی، بازیکنان بزرگی نیز بودند که پوشیدن پیراهن باشگاه‌های دیگر را به حضور در این تیم بزرگ ترجیح دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ . رایان گیگز (منچستریونایتد)

یوهان کرایف سرمربی و بازیکن اسطوره‌ای تیم فوتبال بارسلونا ۳ فصل هدایت کاتالان‌ها را بر عهده داشت و در این مدت بازیکنان بزرگ زیادی زیر نظر او بازی کردند، اما کرایف هیچگاه نتوانست گیگز ولزی را برای پیوستن به بارسلونا راضی کند.

کرایف خواستار حضور رایان گیگز در تیم خود بود، اما الکس فرگوسن به ستاره وقت منچستر اجازه جدایی نداد.

۲. زین الدین زیدان (رئال مادرید)

ستاره فرانسوی دنیای فوتبال بعد از درخشش در جام جهانی ۹۸ مشتریان زیادی داشت و حتی برای ترک یوونتوس و حضور در بارسلونا نیز وسوسه شد، اما در نهایت باشگاه رئال مادرید  توانست در سال ۲۰۰۱ یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ جهان را جذب کند.

3 . مارکو رویس (دورتموند)

مهاجم آلمانی تیم فوتبال دورتموند همیشه مورد علاقه تیم‌های زیادی بود، اما مصدومیت‌های متوالی، او را از پوشیدن پیراهن‌های تیم‌های بزرگ دور کرد.

رویس سال ۲۰۱۷ به امضای قرارداد با بارسلونا نزدیک شد، اما مصدومیت‌های شدید باعث شد دور شدن او از بارسلونا شد.

۴. کریم بنزما (رئال مادرید)

سال ۲۰۰۸ این ستاره فرانسوی که در تیم لیون بازی می‌کرد مورد توجه مدیران وقت بارسلونا قرار گرفت و حتی کاتالان‌ها رقم قرارداد او را نیز برای باشگاه فرانسوی تعیین کردند، اما لیونی‌ها او را در آن سال از دست ندادند. تنها یک سال بعد بنزما به رئال مادرید پیوست.

۵. آندره آ پیرلو (میلان)

سال ۲۰۱۰  پپ گواردیولا  به دنبال آندره آ پیرلو ستاره وقت تیم فوتبال میلان بود. کاتالان‌ها که به حضور بازیکنی با مشخصات این ایتالیایی نیاز داشتند سعی خود را برای راضی کردن پیرلو به ترک ایتالیا انجام دادند، اما این بازیکن حضور در میلان و سری آ را به عضویت در بارسلونا ترجیح داد.

۶. دیوید بکهام (رئال مادرید)

ستار مشهور انگلیسی دنیای فوتبال سال ۲۰۰۳ بعد از اختلاف با سر الکس فرگوسن و ترک باشگاه منچستریونایتد با وجود علاقه مدیران و مربی وقت  بارسلونا  به حضور او در این تیم، به رئال مادرید پوست.

۷. گابریل باتیستوتا (رم)

باتیستوتا یکی از بهترین مهاجمان نوک تاریخ جهان فوتبال بود. باشگاه بارسلونا در دهه نود و حتی اوایل قرن جدید به دنبال جذب این ستاره آرژانتینی رفت، اما کرایف هیچگاه نتوانست او را برای بازی در بارسلونا متقاعد کند .

8 .تیاگو سیلوا (پاری سن ژرمن)

سیلوا که سال ۲۰۱۲ به تیم فوتبال پاری سن ژرمن پیوست تنها یک سال بعد از حضور در این تیم مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفت و علیرغم تمایل این برزیلی به حضور در بارسلونا به دلیل اختلافات مالی میان این ۲ تیم هیچگاه این انتقال صورت نگرفت.

۹. آرین روبن (بایرن مونیخ)

سال ۲۰۱۶ زمانی که او در بایرن مونیخ روز‌های درخشانی را پشت سر می‌گذاشت شایعاتی درباره احتمال ورود این هلندی به بارسلونا مطرح شد، اما مدیر برنامه‌های آرین روبن عنوان کرد که بارسلونا هیچگاه پیشنهاد رسمی برای جذب روبن ارائه نکرده است.

۱۰. مسعود اوزیل (آرسنال)

سال ۲۰۱۷ زمانی که اوزیل در آرسنال بازی می‌کرد صحبت از معامله‌ای شامل جایگزینی اوزیل و توران میان مدیران بارسلونا و آرسنال شد، اما اوزیل نتوانست با مدیران آرسنال برای ترک این تیم و رفتن به بارسلونا به توافق برسد.

بیشتر بخوانید

چراغ سبز مسی به ادامه کار در بارسلونا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارسلونا اسپانیا دنیای ورزش رئال مادرید تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۵۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم

 ستاره لهستانی تیم فوتبال بارسلونا هنوز بابت نبردن ارزشمندترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال از مسئولان اهدا کننده آن دلخور است.

به گزارش تسنیم، در تازه‌ترین بخش منتشر شده از مصاحبه روبرت لواندوفسکی با نشریه بیلد آلمان، ستاره لهستانی درباره ناکامی‌اش برای بردن توپ طلای فرانس فوتبال و بهترین‌های حال حاضر فوتبال جهان صحبت کرد.

لواندوفسکی جزو آن دسته از ستاره‌های صاحب‌نام دنیای فوتبال است که با وجود بردن همه جام‌های ممکن در رده باشگاهی و جوایز فردی مانند بهترین بازیکن یوفا و بازیکن فیفا، هنوز موفق به کسب توپ طلای فرانس فوتبال نشده است. البته تفاوتی که لواندوفسکی با دیگر مدعیان ناکام در کسب توپ طلا دارد این است که همه چیز برای رسیدن این جایزه به او در سال 2020 آماده بود (سالی که بایرن مونیخ همه جام‌های داخلی، قاره‌ای و بین‌المللی) را برد اما شیوع ویروس کرونا، مانع از برگزاری مراسم اهدای توپ طلا شد و به این ترتیب دست او از این جایزه ارزشمند کوتاه ماند. 2020 اما تنها سالی نبود که لواندوفسکی لایق بردن توپ طلا شناخته شد، هرچند او ادعایی روی توپ‌های طلای آن سال‌ها ندارد.

لواندوفسکی به نشریه بیلد گفت: توپ طلای 2021؟ آن که متعلق به لیونل مسی است، اما من شایعاتی شنیده‌ام مبنی بر اینکه قرار است یک جایزه گذشته‌نگر هم برای سال 2020 در نظر گرفته شود. سال 2020 برای من سالی خارق‌العاده بود، چرا که در بالاترین سطح از دوران بازیگری‌ام قرار داشتم و ما در بایرن مونیخ همه چیز را بردیم. بگذارید اینطور بگویم. احساس می‌کنم که توپ طلای آن سال حق من است و اگر توپ طلای آن را چهار سال بعد هم دریافت کنم، احساس نخواهم کرد که به من توهین شده است. دریافت این جایزه افتخاری بزرگ است و من با کمال میل آن را می‌پذیرم.

ستاره لهستانی بارسلونا در ادامه نظر خود را درباره بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان بیان کرد و دو ستاره پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید را لایق این عنوان دانست. لواندوفسکی افزود: معرفی بهترین‌های فوتبال جهان در سال جاری سخت است، چون ما هنوز جام ملت‌ها را در پیش داریم و بازی‌های حساس مراحل پایانی لیگ قهرمانان هم مانده است. با این وجود اگر معیار آن چیزی باشد که از ابتدا فصل تا الان دیده‌ام، به نظر من کیلیان امباپه و جود بلینگام بهترین‌ بازیکنان حال حاضر جهان هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رستگاری بارسلونا در دقیقه ۹۷؛ ژاوی مچ بنیتس را خواباند رابرت لواندوفسکی با 49 گل زده به چهل و نهمین گلزن برتر تاریخ بارسلونا بدل شد

دیگر خبرها

  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد