Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@12:53:27 GMT

جزئیات مصاحبه دکتری دانشگاه تربیت مدرس

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۵۶۱۹

جزئیات مصاحبه دکتری دانشگاه تربیت مدرس

زمان و نحوه برگزاری مرحله دوم جلسه آزمون شفاهی آزمون نیمه متمرکز دوره های دکتری تخصصی سال ۱۴۰۰ در دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد.

به گزارش ایسنا، دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد؛ با توجه به شرایط خاص به وجود آمده به دلیل شیوع بیماری کرونا، جلسه (آزمون شفاهی) مصاحبه کلیه رشته یا گرایش های دانشگاه تربیت مدرس به صورت غیرحضوری (مجازی) در نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۰ و از طریق نرم افزارهای Big BlueButtom، Adobe Connect، Skype و یا هر نرم افزار دیگری که توسط گروه آموزشی مربوط اعلام شود، برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه دقیق زمانبندی، نرم افزار مورد نظر و نحوه برگزاری جلسه مصاحبه هر رشته یا گرایش، نیمه اول خردادماه ۱۴۰۰ از طریق وبگاه دانشگاه https://www.modares.ac.ir/edu منتشر خواهد شد و ضروری است داوطلبان با مراجعه به اطلاعیه مربوط از زمان، ساعت و نرم افزار برگزاری جلسه مصاحبه مطلع شوند.

تاریخ دقیق ثبت نام در سامانه پذیرش دانشگاه (گلستان) و همچنین مدارک لازم برای ثبت نام از روز شنبه مورخ ۲۵ اردیبهشت ماه در اطلاعیه شماره ۲ از طریق بخش آموزش وبگاه دانشگاه منتشر شده و ضروری است داوطلبان آمادگی لازم برای ثبت نام و بارگذاری فایل اسکن مدارک در سامانه گلستان در بازه زمانی ۲ تا ۵ خردادماه را داشته باشند.

همچنین دانشگاه مسئولیتی برای اطلاع رسانی ثبت نام و برگزاری جلسه آزمون شفاهی از طرق دیگر ندارد و عدم ثبت نام و حضور داوطلب در روز برگزاری جلسه آزمون شفاهی به منزله انصراف وی از درخواست پذیرش خواهد بود و امکان برگزاری مجدد جلسه آزمون شفاهی نیز مقدور نخواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه تربيت مدرس زمان مصاحبه دکتری دانشگاه تربیت مدرس جلسه آزمون شفاهی برگزاری جلسه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۵۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، کارنامه اولیه آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ به همراه دفترچه راهنمای انتخاب رشته در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ و اصلاحات سری اول دفترچه راهنما در ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، اصلاحات سری دوم دفترچه راهنما در ۵ اردیبهشت منتشر شده اند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند تا پایان امروز شنبه به ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته و یا ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی نیز در صورت تمایل به انتخاب رشته باید به سایت دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند. فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی جداگانه باید تکمیل شود.

به گزارش مهر، از تعداد ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

کد خبر 6089703

دیگر خبرها

  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • حسگر تشخیص زودهنگام سرطان سینه طراحی شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت