Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمون کتبی بخش نظری دوره ICU ویژه پرستاران و پزشکان متخصص سال ۱۴۰۰ روز جمعه هفتم خرداد ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، ثبت نام در آزمون بخش نظری دوره ICU ویژه پرستاران و پزشکان متخصص سال ۱۴۰۰ روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه به پایان رسید و آزمون بخش نظری دوره ICU ویژه پرستاران و پزشکان متخصص سال ۱۴۰۰ خردادماه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون بخش نظری برای دوره های «پرستاری مراقبت های ویژه در آی سی یو سطح ۱»، «پرستاری مراقبت های ویژه در آی سی یو سطح ۲» و «مدیریت بیماران متوسط، شدید و بحرانی Covid ۱۹ بستری در بخش های عادی و ویژه برای متخصصین برگزار می شود.

هزینه ثبت نام در هر بار آزمون کتبی بخش نظری دوره طرح ملی کووید مبلغ ۹۰۰ هزار ریال (۹۰ هزار تومان) تعیین شد. زمان برگزاری آزمون کتبی ساعت ۹ صبح روز جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ و به شیوه الکترونیک یا کاغذی خواهد بود.

برای جلوگیری از هر گونه اشتباه در تکمیل فرم ثبت نام، داوطلبان ملزم بودند بعد از مطالعه کامل فرم ثبت نام آن را تکمیل کنند. هرگونه سهل انگاری در این امر موجب اختلال در ورود اطلاعات مربوط به داوطلب در رایانه می شد. داوطلبان ملزم بودند کد رهگیری دریافتی را جهت دریافت کارت ورود به جلسه، کارنامه و پاسخنامه خود یادداشت کنند و از فرم ثبت نام خود پرینت بگیرند.

آزمون کتبی بخش نظری به طور متمرکز و به صورت سؤالات چهارگزینه ای و بدون نمره منفی، به شیوه الکترونیک یا کاغذی، توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی در دانشگاه ها و دانشکده ها برگزار می شود.

 کسب حداقل ۶۰ درصد از نمره آزمون شرط قبولی و ورود به بخش عملی خواهد بود. داوطلبانی که موفق به کسب حد نصاب قبولی نشوند می توانند با ثبت نام مجدد (و پرداخت هزینه ثبت نام) در دو نوبت بعدی آزمون شرکت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزمون دوره ICU ویژه پرستاران آزمون پزشکان متخصص همه باهم علیه کرونا دوره ICU ویژه پرستاران و پزشکان متخصص بخش نظری دوره آزمون کتبی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۵۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت: دوره تخصصی نماز ویژه دبیران ستاد اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
حجت الاسلام کریمی هدف از برگزاری این دوره را بیان شیوه‌های دعوت به نماز در دستگاه‌های اجرایی و آموزش ابتدایی معارف نماز در دستگاه‌های اجرایی دانست.
وی گفت: امسال این دوره یک روزه با همکاری اساتید مرکز تخصصی نماز کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • رشته‌های عفونی و خون متقاضی کمتری دارند/ شاهد گسترش مصرف سیگار هستیم
  • ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟
  • رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی: فقط ۱۰ درصد پزشکان از شغل خود راضی هستند