Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیده کبری عارف زاده دوشنبه شب در نشست مجازی " نقش زنان در مقاومت خرمشهر" با دانشجویان و طلاب حوزه علمیه خواهران گناوه افزود: با قرار گرفتن پشت سر ولی فقیه و اطاعت از رهبری در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن پیروز  خواهیم شد.

وی اظهارداشت: دشمن که با برنامه‌ها و توطئه‌های نظامی خود نتوانسته علیه نظام و انقلاب اسلامی به نتیجه و اهداف خود برسد، از طریق جنگ نرم و تهاجم فرهنگی تلاش می‌کند تا بر افکار جامعه اثر بگذارد و در این میان خاکریزهایی را هم تصرف کرده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امروز دشمن در فضای مجازی برنامه‌ها زیادی را علیه انقلاب و مردم  اجرا می‌کند و حتی بسیاری از کسانی که زمانی مسئولیت هم داشته اند به این جنگ دامن می‌زنند.

بانوی رزمنده مدافع خرمشهر ادامه داد: سوم خرداد روز به یاد ماندنی است که هرگز فراموش نمی‌شود و برای همه ما بسیار خاطره انگیز و یادآور فداکاری‌ها، ایثار و از خودگذشتگی‌های مردم است.

وی بیان کرد: بازگو کردن خاطرات دوران دفاع مقدس بویژه آزادسازی خرمشهر فقط به صرف اینکه خاطره‌ای گفته شود، نباشد، بلکه باید بازخورد و نتیجه داشته باشد.

بانوی رزمنده مدافع خرمشهر گفت: حماسه‌ای که رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم در دفاع از حرم اهل بیت (ع) و حضرت زینب (س) آفریدند به خاطر این بود که آنها پای مکتب امام حسین (ع) و منبر عاشورا نشستند و درس گرفتند و جهادی عمل کردند.

وی  به نقش بانوان در مقاومت و آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: بانوان در زمینه تدارکات، حمل سلاح، توزیع مهمات و نبرد مسلحانه ایفای نقش کردند.

این بانوی رزمنده دوران دفاع مقدس گفت:  بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در پی دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان  علیه انقلاب با درایت امام خمینی (ره) فرمان تشکیل ارتش بیست میلیونی مبنی بر مقابله با حرکت‌های استکبار در زمینه‌های نظامی صادر و  در این ارتباط در خرمشهر نیز آموزش‌های نظامی برای خواهران و برادران مانند سایر نقاط کشور آغاز شد.

وی افزود: در این دوره آموزش خواهران که متشکل از انجمن‌های اسلامی دبیرستان‌های دخترانه بودند، در استادیوم شهید جهان آرا کنونی برگزار شد و ۸۰ نفر آموزش دیدند که بین آنها سه یا چهار نفر انتخاب شدند تا بقیه خواهران مستقر در خرمشهر را آموزش دهند.

عارف زاده  ادامه داد: بیشتر بانوان همراه در آن دوران ۱۵ تا ۱۸ ساله بودند و فقط دو یا سه نفر بالای ۲۰ سال سن داشتند اما  انگیزه‌های بزرگی داشتند.

وی بیان کرد: این بانوان به رغم سن پایین کارهای سنگین مانند حمل‌ونقل صندوق مهمات که هر کدام ۹۰ کیلوگرم  وزن داشت را انجام می‌دادند و حتی  در بیمارستان نیز چندین وظیفه بر عهده داشتند.

عارف زاده به  تاریخچه جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: در جنگ تحمیلی علیه کشورمان، عراق تنها نبود بلکه استکبار جهانی با همه قوا و نیروهایش پشت سر آنها بود و حمایت و پشتیبانی کردند.

این نشست مجازی به مناسبت سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر با همکاری حوزه علمیه الزهرا (س) و دانشگاه پیام نور گناوه برگزار شد.

برچسب‌ها بوشهر دفاع مقدس سالروز فتح خرمشهر آزادسازی خرمشهر گناوه بانوان فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر دفاع مقدس سالروز فتح خرمشهر بوشهر دفاع مقدس سالروز فتح خرمشهر آزادسازی خرمشهر گناوه بانوان فضای مجازی اخبار کنکور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۵۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ۱۲ ویلای غیرمجاز در چهارباغ البرز

ایسنا/البرز دادستان عمومی و انقلاب چهار باغ با اعلام اعمال قانون در ۱۷۵ هکتار از اراضی زراعی در معرض تغییر کاربری غیرمجاز، گفت: ۱۲ ویلای در حال ساخت تخریب شد.

به گزارش ایسنا، شاپور صفری روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت با بیان اینکه مقابله با تغییر کاربری‌های غیرمجاز در حوزه قضایی چهارباغ در سال جدید با جدیت بیشتری در حال پیگیری است، گفت: با اعلام جهاد کشاورزی شهرستان مبنی بر تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۷۵ هکتار، اقدامات قانونی برای مقابله در همان مراحل ابتدایی اجرایی شد.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ با اعلام اینکه این تغییر کاربری‌ها در روستای «قوهه» بخش مرکزی در حال وقوع بود اضافه کرد: با حضور نماینده دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان، مدیریت جهاد کشاورزی، عوامل نیروی انتظامی، یگان امداد، کلانتری‌های تابعه و با همکاری شهرداری چهارباغ و ادارات خدمات رسان برق و گاز نسبت به اجرای تبصره۲ ماده ۱۰ قانون مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی اقدامات مقتضی به انجام رسید.

وی ارزش اراضی‌ که از تغییر کاربری آن جلوگیری شده را نزدیک به ۳۴۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و در خصوص ۱۶۰ قطعه اعمال قانون شده متذکر شد: در خصوص دیوارکشی غیرمجاز ۱۶۰ مورد، ویلا و بنای غیرمجاز در حال ساخت ۱۲ مورد، دپوی مصالح ۵۰ مورد، استخر ۹ مورد، محوطه سازی ۴۵ مورد، اقدامات قانونی انجام شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۷۵ هکتار از اراضی زراعی چهارباغ
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در حرم بانوی کرامت
  • تخریب ۱۲ ویلای غیرمجاز در چهارباغ البرز
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان