Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه گفت: حضور در المپیک توکیو حق پورشیب و گنج‌زاده بود و هر دو نیز تلاش و زحمت کشیدند اما در نهایت قرعه به نام سجاد افتاد. - اخبار ورزشی -

حسین روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص عملکرد ملی‌پوشان روسیه در قهرمانی اروپا اظهار داشت: خدا را شکر تیم ملی کاراته روسیه نتیجه خوبی در اروپا گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا جایی که می‌دانم روس‌ها در 10،12 سال اخیر دو فینالیست در یک دوره نداشتند. در دوره گذشته آنها تنها یک مدال طلا در وزن 60- کیلوگرم گرفته بودند و جایگاه در خور توجهی نیز در بخش تیمی نداشتند اما در مسابقات امسال با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و دو مدال برنز به صورت مشترک با اوکراین در جایگاه ششم قرار گرفتیم. در مجموع نتیجه ما خوب بود هر چند که انتظار بیشتری داشتم، اما بازیکن 61 کیلوگرم بانوان خود را نتوانستیم به مسابقات بیاوریم.

وی با اشاره به مشکلات این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا گفت: در بحث سازماندهی و سفر به کرواسی شرایط خوبی نداشتیم و شب مسابقه رسیدیم. متاسفانه بچه‌های ما استراحت کافی نداشتیم و به همین دلیل در روز اول خوب نبودیم، اما در روز دوم نفرات ما عملکرد خوبی داشتند.

سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه در خصوص تاثیر برگزاری اردو با چند بازیکن ایرانی قبل از مسابقات قهرمانی اروپا گفت: طبیعتاً حضور بازیکنان ایرانی خیلی بود اما خیلی زودتر خواستار تمرین با بازیکن ایرانی بودیم که به دلایلی امکان پذیر نشد. ما تنها دو روز توانستیم قبل از مسابقات قهرمانی اروپا با بازیکنان ایرانی تمرین کنیم و اعتقاد داشتم این اردو بیشتر از جنبه فنی از لحاظ روانی به ما کمک کرد.  با این وجود از بچه‌هایی که به روسیه آمدند و فدراسیون کاراته بابت همکاری در اعزام این نفرات تشکر می‌کنم.

روحانی در خصوص اینکه روسیه شانسی برای کسب سهمیه المپیک در مسابقات پاریس خواهد داشت، گفت: حتی اگر شانسی نیز نداشته باشیم، کسی هستم که امیدوار هستم تا بتوانم نتیجه بگیرم. ورزش کاراته ورزش رقابتی است و با اطمینان نمی‌توان از چیزی صحبت کرد. با این حال تمام انرژی و تلاش خود را برای کسب سهمیه خواهیم داشت، البته مسابقات پاریس، مسابقات سختی خواهد و همه کشورها با دیدگاه ما و کسب سهمیه حاضر خواهند شد. امیدوارم در بحث داوری تیم روسیه دچار مشکل نشود و در این خصوص با فدراسیون روسیه نیز موضوع را پیگری کردم. ما به دلیل عدم داشتن داور در مسابقات بزرگ لطمات زیادی دیدیم. 

وی در خصوص رقابت طولانی پورشیب و گنج‌زاده که در نهایت منجر به المپیکی شدن گنج‌زاده شد، گفت: صادقانه بخواهم بگویم هر دو این عزیزان تلاش و زحمت کشیدند و حق هر دو نفرشان حضور در المپیک بود. پورشیب برای کسب سهمیه خیلی تلاش کرد و از تمام وجود خود گذاشت و کاری که باید می‌کرد را انجام داد اما قوانین فدراسیون جهانی به گونه‌ای بود که قرعه به نام سجاد بیفتد. سجاد نیز در وزن خود بهترین بود و حالا باید همه کمک کنیم تا نه تنها او بلکه همه نمایندگان کشورمان عملکرد خوبی در توکیو داشته باشند. برای امیر مهدی‌زاده نیز در مسابقات کسب سهمیه پاریس آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم تیم ملی بانوان و مردان در المپیک بهترین نتیجه را به دست بیاورد. اعتقاد  دارم همیشه باید برای دیگران خوب بخواهیم تا برای خودمان اتفاقات خوبی بیفتد.

پایان ماراتن گنج‌زاده و پورشیب؛ سجاد المپیکی شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاراته ایران کاراته حسین روحانی کاراته ایران کاراته حسین روحانی قهرمانی اروپا کسب سهمیه گنج زاده تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۵۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد

بازگشت محمدعلی گرایی به تیم ملی کشتی فرنگی ایران یعنی این که نماینده ایران در مسابقات کشتی فرنگی المپیک 2024 در وزن 77 کیلو مشخص نیست و معلوم نیست از بین امین کاویانی نژاد، محمدرضا مختاری و محمدعلی گرایی، کدام کشتی گیر قرار است در المپیک حضور پیدا کند.

به گزارش طرفداری، برخلاف این ادعا که هر کس سهمیه المپیک گرفت خودش می تواند در المپیک حضور پیدا کند، در برخی اوزان شرایط اعضای تیم ملی کشتی در المپیک پاریس روشن نیست.

اگر فرض بر گرفتن سهمیه باشد، محمدرضا گرایی و حسن یزدانی سال قبل در مسابقات جهانی سهمیه المپیک را دریافت کرده اند اما هر 2 نفر باید در تورنمنت ها به میدان بروند و به خوبی کشتی بگیرند تا به مسابقات المپیک 2024 بروند.

بر این اساس باید گفت در مسابقات المپیک پاریس، فقط 4 نفر قطعا در تیم ملی کشتی ایران هستند: امیرحسین زارع، رحمان عموزاد، امین میرزازاده و هادی ساروی. البته به نظر می رسد حضور نفراتی مثل علیرضا مهمدی در 87 فرنگی و یونس امامی در 74 آزاد و بالاخره حضور امیرعلی آذرپیرا در 97 آزاد هم تقریبا قطعی است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • سعداله یف: یک عبدالرشید متفاوت را در پاریس می بینید!
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • صعود تیم لژیونرهای ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • قهرمانی محبی در روسیه از دست رفت