Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@13:19:25 GMT

خانه‌‎ های نوساز قلب تهران چند؟

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۵۹۸۲

خانه‌‎ های نوساز قلب تهران چند؟

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ منطقه6 شهرداری منطقه‌ای در مرکز پایتخت است که با نام قلب تهران هم شناخته می‌شود؛ قیمت مسکن در این محله به طور کل از متوسط قیمت مسکن در تهران بالاتر است و واحدهای نوساز این منطقه نیز با قیمت بالاتر از متوسط قیمت مسکن در تهران معامله و یا به فروش گذاشته می‌شود. در ادامه این گزارش قصد داریم تا به بررسی قیمت برخی از واحدهای نوسازی که در محله‌های قلب تهران به فروش گذاشته شده است، بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا باید گفت: قیمت‌هایی که در ادامه می‌آید تنها نمونه‌ای از واحدهاست که در قلب تهران به فروش گذاشته شده و به طور مطلق قیمت مسکن در این محله‌ها را عنوان نمی‌کند؛ قیمت مسکن در هر محله باتوجه به عواملی چون متراژ، سن بنا، مواد و مصالح ساختمان، امکانات و... متفاوت بوده و اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در این ارقام و قیمت‌ها ندارد.

یک واحد نوساز در منطقه6 چند؟

قیمت واحدهای نوساز در هر محله و یا منطقه از سایر واحدها گران‌تر است؛ البته در صورتی که واحدهای قدیمی امکانات بیشتری داشته باشد و یا مواد و مصالح آن مرغوب‌تر از واحدهای نوساز باشد، ممکن است با قیمتی بالاتر به فروش گذاشته شود. واحدهای نوساز در این منطقه از تهران هم باتوجه به قیمت‌های اعلامی از سوی کارشناسان تقریبا از متری 35میلیون تومان شروع می‌شود.

یک واحد 100متری و نوساز در امیرآباد متری 48میلیون تومان، خانه‌ای 94متری و نوساز در سهروردی متری 46میلیون تومان و یک دستگاه آپارتمان 70متری و نوساز در یوسف آباد متری 60میلیون تومان به فروش گذاشته شده است.

فاطمی از دیگر محله‌های این منطقه است که واحدی 127متری و نوساز در آن متری 45میلیون تومان قیمت گذاشته شد. همچنین برای خرید یک واحد 110متری و نوساز در بلوار کشاورز 49میلیون تومان برای هر متر مربع سرمایه مورد نیاز است.

قیمت مسکن برای فروش واحدی 115متری و نوساز در عباس آباد 47میلیون تومان در هر متر مربع بود؛ خرید واحدی 150متری و نوساز در بهجت آباد نیز متری 45میلیون تومان سرمایه نیاز دارد.

پربیننده ترین یک خانه نوساز در شرق تهران چند؟ افزایش قیمت بلیت اتوبوس استان تهران ۶۰هزار واحد مسکونی فاقد متقاضی مسکن ملی دارد مالیات ستانی از لوکس نشینان کی اجرا می‌ شود؟ ۳۸هزار واحد مسکن مهر واگذار می‌ شود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت مسکن در تهران انتخابات ۱۴۰۰ فروش گذاشته واحدهای نوساز قیمت مسکن قلب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۵۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد کردلو گفت: سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تأیید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده اند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: درخواست ۲ هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آنها رد شد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: راه و شهرسازی استان برای خانه دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

وی با بیان اینکه استان زنجان برای چهار سال ساخت ۶۸ هزار واحد مسکونی را در دستور کار دارد، خاطر نشان کرد: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است.

کد خبر 6089531

دیگر خبرها

  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • استان‌ها‌ از مرحلۀ تأمین زمین ‌‌طرح ملی مسکن عبور کرد‌ند
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • نرخ رهن در بازار تهران؛ رهن مسکن در محله شادآباد ۵۸۰ میلیون تومان
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران