Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جشنواره «معلمان مؤلف» در آموزش و پرورش در بهار و تابستان ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و آخرین مهلت ارسال آثار در این جشنواره، حداکثر تا ۱۰ خردادماه ۱۴۰۰، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شیستان، دبیرخانه اولین جشنواره «معلمان مؤلف» از همه کارکنان و اساتید دانشگاه فرهنگیان، تمامی همکاران شاغل در مدارس، مراکز پرورشی و ادارات داخل و خارج از کشور (رسمی، پیمانی، قراردادی، حق التدریس و …) و نیروهای بازنشسته دعوت می‌کند تا در صورت تمایل برای شرکت در جشنواره، دو نسخه از آثار خود را حداکثر تا ۱۰ خردادماه سال جاری، به آدرس دبیرخانه در «کانون فرهنگی تربیتی سمیه شهرری»، ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، این جشنواره از سوی اداره کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی با همکاری سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه شهید رجایی، اداره کل و توسعه کتاب‌خوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، انتشارات منادی تربیت انتشارات مدرسه، انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در حال برگزاری است.

علیرضا کاظمی؛ معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، با بیان این که این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی فرهنگیان و مؤلف، کمک به ارتقای سطح دانش فرهنگ مکتوب جامعه، تکریم پدیدآورندگان متعهد و متخصص کتاب در بین فرهنگیان کشور، استفاده از آثار فرهنگی آن در جشنواره‌های کتابخوانی آموزش و پرورش و حمایت مادی و معنوی از معلمان مؤلف برگزیده جشنواره برگزار می‌شود، افزود: تمامی همکاران شاغل در مدارس و مراکز پرورشی و ادارات داخل و خارج از کشور و کارکنان اداری و کارشناسان، مدیران، مربیان، مشاوران تربیتی، استادان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، با اشاره به این که فرهنگیان مؤلف و معلمان اهل قلم می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ خردادماه به دبیرخانه این جشنواره واقع در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران ارسال کنند، ادامه داد: همزمان با روز قلم، در تیرماه ۱۴۰۰ از برگزیدگان این جشنواره تجلیل خواهد شد.

وی افزود: یکی از اهداف این جشنواره، ارتقای انگیزه معلمان و توانمندی‌های آن‌ها در حوزه نیازهای آموزش و پرورش و تولید علم از سوی معلمان کشور است که برای تجربه معلمان و حوزه تربیتی بسیار مفید است. معلمان نقش مؤثری در سطوح مختلف دارند و در زمینه تألیف کتاب‌های کمک درسی و آموزشی، تولیدات بسیار مناسبی را داشته‌اند و شاید بهترین تولیدات برای معلمان در حوزه درس و یادگیری باشد.

کاظمی تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۶۰۰ اثر به دبیرخانه رسیده است که تعداد آن ها در روزهای پایانی افزایش خواهد یافت.

وی درباره برگزاری این جشنواره برای اولین بار گفت: کتاب بهترین ابزار انتقال دانش و تجربه اساسی‌ترین رکن یادگیری است؛ هر معلمی که وارد عرصه تولید علم شود توانمندی‌هایی دارد و بخش پژوهشی، علمی، بخشی از مهارت‌های دانشی و بینشی است که زمینه تحرک و پویایی معلمان را فراهم می‌کند.

کاظمی همچنین عنوان کرد: تولید علم، تغییرات مثبتی در جامعه و کشور ایجاد می‌کند و درتوسعه فرهنگ کتاب‌خوانی مؤثر است و به اعتلای فرهنگ جامعه کمک کند.

شایان ذکر است؛ معلمان مؤلف و اهل قلم می‌توانند در فرصت باقی مانده تا ۱۰ خردادماه آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال و در «جشنواره معلمان مؤلف»، شرکت کنند.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش ناشران و مولفان فرهنگیان تا ۱۰ خردادماه معلمان مؤلف اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۶۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری جشنواره رادیویی پژواک، پیرو موافقت علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی مبنی بر ایجاد دریافت آثار با موضوع «عملیات تنبیهی وعده صادق» در سومین دوره از جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

برنامه سازان شبکه ها و صدای مراکز می توانند اثر خودشان را با موضوع عملیات تنبیهی وعده صادق در ساختار مستند یا ترکیبی، به مدت حداکثر ۲۰ دقیقه،  تا ۱۵ اردیبهشت به دبیرخانه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک ارسال کنند.گفتنی است، هر شبکه و مرکز، مجاز به ارسال تنها یک اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رادیویی پژواک است.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی