Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد از تشکیل حلقه تربیتی «مکتب حاج قاسم» با حضور اعضای این کانون به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.

«عادل محرمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: حلقه تربیتی «مکتب حاج قاسم» با حضور اعضای این کانون به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد تصریح کرد: تبیین نگرش حاج قاسم سلیمانی به مسئله مقاومت و آشنا کردن نوجوانان و جوانان عضو کانون نسبت به مسئله مقاومت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین محور مطرح شده در این حلقه بود.

 

وی اظهار داشت: معرفی شهدا و نقش آنها در دوران دفاع مقدس برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر بخش های این برنامه معنوی است.

 

محرمی خاطر نشان کرد: حضور بر مزار شهدای روستای ایران آباد و غبارروبی و تجدید پیمان با آرمان های شهدا و قرائت فاتحه از دیگر برنامه های معنوی با حضور اعضای این کانون بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد یادآور شد: همه ما مدیون فداکاری و دلاوری های شهدا هستیم و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری معرفی راه شهدا کمتر از شهادت نیست و باید در این راه گام برداریم.

 

محرمی بیان کرد: دوران دفاع مقدس و به ویژه آزادسازی خرمشهر قهرمان یک دوران طلایی و پرافتخار برای ایران در طول تاریخ کشور است که این مهم را باید به خوبی برای نسل های آینده معرفی کنیم.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: مکتب حاج قاسم ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر حلقه تربیتی شهدای دوران دفاع مقدس حماسه دوران دفاع مقدس دوران دفاع مقدس اردبیل کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد حضور اعضای حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۶۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)

به گزارش خبرنگار مهر، محمد چگنی نژاد امروز دوشنبه در نشست بزرگداشت دهه کرامت استان لرستان، اظهار داشت: در طول دهه کرامت برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.

وی افزود: مشارکت و پشتیبانی دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان لرستان برای تقویت برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در استان لرستان ضروری است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان با تأکید بر ضرورت حفظ رکن مردم‌محوری برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت، افزود: برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت با محوریت ترویج فرهنگ رضوی، جریان‌سازی اجتماعی و ارتقا فرهنگ دینی برگزار می‌شود.

چگنی نژاد، بیان کرد: برگزاری ده‌ها برنامه جشن و شادی به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه (س)، میلاد امام رضا (ع) و حضرت شاه‌چراغ (ع)، مراسم جشن روز دختر با حضور خادمان حرم رضوی به همراه برنامه‌های متنوع و مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی و آموزشی در سطح مساجد دارای کانون فرهنگی هنری تنها بخشی از برنامه‌های دهه کرامت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

وی ادامه داد: همچنین هم‌زمان با شب میلاد باسعادت امام رضا (ع) دو برنامه شاخص در شهر خرم‌آباد و در هر کدام از شهرستان‌های استان لرستان یک برنامه با محوریت مساجد برگزار می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به فعالیت ۴۹۸ کانون فرهنگی هنری عمومی و ۳۸ کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران در استان لرستان، اظهار کرد: ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در سراسر کانون‌های مساجد استان لرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090853

دیگر خبرها

  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • «از خارجی‌ها همه جا» تا «بنی آدم اعضای یک پیکرند» در دوسالانه هنر ونیز
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • فرش، سفیر فرهنگی ایرانیان در دنیا/ هنرمندانی که رج به رج عشق می‌بافند
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی