Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@07:03:32 GMT

یک مرکز غیرمجاز بیت کوین در شهرستان دهلران جمع آوری شد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۶۱۹۳

یک مرکز غیرمجاز بیت کوین در شهرستان دهلران جمع آوری شد

امید محمدبیگی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این مرکز غیر مجاز در شهرک صنعتی شهرستان کشف شد که تمام وسایل و تجهیزات آنها با دستور قضائی توسط پلیس امنیت جمع آوری و متخلفان مبلغ ۸۰ میلیون تومان بابت خسارت به شرکت برق جریمه شده‌اند.

وی افزود: انتظار داریم در این شرایط سخت شهروندان مراکزی که به صورت غیرمجاز و استخراج رمز ارزها اقدام می‌کنند را به شرکت توزیع گزارش بدهند و پاداش دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد بیگی تصریح کرد: در روزهای گذشته شاهد عبور پیک بار از مرز ۷۶ مگاوات در شهرستان هستیم که این میزان مصرف نسبت به زمان مشابه سال قبل تقریباً ۴۰ درصد افزایش بار را نشان می‌دهد.

مدیر اداره برق دهلران بیان کرد: در شهرستان دهلران ۲۶ هزار مشترک برق وجود دارد که از این میزان ۲۱ هزار مشترک خانگی هستند.

محمدبیگی در خصوص تعرفه برق شهرستان دهلران گفت: تعرفه برق شهرستان از نوع گرمسیری و در واقع ارزان‌ترین تعرفه برق کشور است که این تعرفه از ابتدای فروردین تا ۳۰ آذرماه لحاظ می‌شود.

کد خبر 5219894

منبع: مهر

کلیدواژه: بیت کوین شهرستان دهلران پرونده قضایی انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر جنبش ازما سوم خرداد فتح خرمشهر آمار کرونا گرگان کرمانشاه اردبیل واکسن کرونا آزادسازی خرمشهر فلسطین عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۶۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم،با پیگیری‌های صورت گرفته توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، مرکز غیر مجاز مداخله گر در امور طب سنتی شناسایی و تمامی فعالیت‌های آن تعطیل شد.

 این مرکز نسبت به ارائه دارو‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی و غیر اصولی در امر درمان مداخله می‌کرد.

 همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند