Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@09:48:20 GMT

مقاومت دولت در مقابل بیمه ۱۰ هزار تاکسیران تهرانی

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۶۲۳۴

مقاومت دولت در مقابل بیمه ۱۰ هزار تاکسیران تهرانی

محمد روشنی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر در واکنش به صحبت‌هایی اخیر مرتضی تضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور که گفته است: نیمی از بیمه شدگان تاکسیرانی، راننده تاکسی نیستند. اظهار داشت: این مساله در مورد تاکسیرانی تهران صدق نمی‌کند.
به گفته وی تاکسیرانان تهرانی کد شناسایی دارند و تا به حال ۱۰۰ هزار راننده تاکسی در تهران شناسایی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقاومت دولت در مقابل بیمه کردن ۱۰ هزار راننده تاکسی تهرانی

وی درباره وضعیت بیمه تاکسیرانان تهرانی نیز اظهار داشت: یکی از مشکلات ما در حوزه بیمه این است که به ما قول داده بودند که ۱۰ تا ۱۱ هزار راننده تاکسی را بیمه کنند و با وجود جلسات متعددی که در مجلس با حضور نائب رییس مجلس و رییس سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها داشتیم اما هنوز اتفاقی رخ نداده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران تاکید کرد: روند بیمه شدن رانندگان تاکسی هزینه مضاعفی را برای دولت به دنبال ندارد و به ازای هر راننده تاکسی بازنشسته می‌توانند یک راننده را بیمه کنند و هیچ هزینه‌ای را متحمل نمی‌شود اما برایمان مشخص نیست چرا در مقابل آن مقاومت وجود دارد.

اضافه شدن تاکسی‌های هیبریدی و برقی به ناوگان حمل و نقلی تهران از اواخر سال ۱۴۰۱

‌مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به اینکه تاکسیرانی به دنبال افزایش ناوگان تاکسی‌های هیبریدی و برقی است، ابراز داشت: اخیراً تفاهم نامه‌ای با شرکت‌های دانش بنیان برای تامین تاکسی‌های هیبریدی امضا کرده‌ایم و امیدواریم این تفاهم نامه به زودی به منصه ظهور برسد.

وی درباره زمان ورود تاکسی‌های هیبریدی و برقی نیز گفت: با همراهی شرکت ایران خودرو از محل این تفاهم نامه از را اواخر سال ۱۴۰۱ تا اوائل سال ۱۴۰۲ این تاکسی‌ها وارد تهران می‌شوند.

تهران ۷۰۰ راننده تاکسی زن دارد

روشنی درخصوص وضعیت تاکسی بانوان نیز توضیح داد، تاکسیرانی ۷۰۰ راننده تاکسی زن دارد و به دنبال افزایش ناوگان با حضور زنان تاکسیران هستیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین ناوگان‌های حمل و نقلی جهان در دنیا متعلق به تهران با ۷۰ هزار تاکسی است، گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا متاسفانه ۲۰۰ نفر از راننده‌های تاکسی در شهر تهران را بر اثر این ویروس منحوس از دست داده‌ایم.

هنوز تصمیم برای واکسیناسیون تاکسیرانان گرفته نشده است

‌وی ادامه داد: اما متاسفانه با وجود تعداد بالای شهادت این مدافعان خدمت در ایام کرونا، هیچ تصمیمی مبنی بر واکسیناسیون تاکسیرانان گرفته نشده است.

روشنی با بیان اینکه با راه اندازی کیف پول الکترونیکی در تاکسی‌ها جهت جلوگیری از رد و بدل شدن ویروس کرونا به وسیله پول نقد بیش از ۱۵ هزار تاکسی به منظور جلوگیری از انتقال ویروس کرونا به کیف پول الکترونیکی یا کیو آر کد مجهز شده‌اند. ابراز داشت: اما این اقدام در کنار کاور کردن محیط اطراف راننده باز هم باعث صفر شدن فوتی‌ها نشده است.

کد خبر 5219897 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا تاکسیرانی بیمه ناوگان حمل و نقل عمومی محمد روشنی واکسیناسیون خودروهای هیبریدی شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش انتخابات 1400 قوه قضاییه سازمان تامین اجتماعی میراث فرهنگی ویروس کرونا فرزند آوری تهران کاهش جمعیت هوای سالم قطع برق واکسن کرونا مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران تاکسی های هیبریدی راننده تاکسی تاکسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۶۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر علی‌رغم موفقیت در این فصل در کسب نتیجه، با یک طلسم بزرگ مواجه بوده و نتوانسته برابر رقبای تهرانی خود به پیروزی دست یابد.

این تیم برابر هوادار تهران در هر دو بازی رفت و برگشت با شکست کار را پایان داد. آنها مقابل پیکان نیز در بازی رفت و در تهران با تساوی بازی را به پایان رساندند. شاگردان سعید دقیقی مقابل استقلال تهران نیز در قزوین به تساوی رسیدند و در تهران اما شرایط به شکلی رقم خورد که در نهایت شکست ماحصل تلاش آنها مقابل جواد نکونام و تیمش شد تا به این ترتیب طی شش بازی برگزار شده مقابل حریفان تهرانی طعم پیروزی را نچشند.

این تیم اکنون دو بازی دیگر مقابل تیم‌های تهرانی در این فصل پیش رو دارد. یکی از آنها در چارچوب بازی برگشت مقابل پیکان تهران و شاگردان رضا عنایتی خواهد بود. دیدار بعدی این تیم مقابل پرسپولیس خواهد بود. باید دید سعید دقیقی و تیمش قادر خواهند بود طلسم عدم پیروزی و کسب سه امتیاز مقابل حریفان تهرانی را برابر پیکان بشکنند و با امیدواری بزرگتری لیگ را دنبال کنند یا خیر.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  •  واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط تاکسی
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی