Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در غزه سخنانی را در خصوص ورود گروه‌های مقاومت فلسطین به نبرد «شمشیر قدس» مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه ندای اهالی قدس را لبیک گفتند و به بمباران مواضع رژیم صهیونیستی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه‌های مقاومت توانستند تل آویو را به شدت بمباران کنند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در غزه با بیان اینکه گروه‌های مقاومت در غزه تنها بخشی از قدرت خود را به صهیونیست‌ها نشان دادند، تصریح کرد: نبرد شمشیر قدس، محاسبات صهیونیست‌ها را برهم زد.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: قدس و مسجدالاقصی خط قرمز ما هستند. ما به دشمن اجازه نخواهیم داد که به تجاوزات نظامی خود به قدس اشغالی و مسجدالاقصی ادامه دهد. منطق عربده کشی و قلدرمآبی دیگر نتیجه نمی‌دهد. ما با عربده کشی صهیونیست‌ها مقابله می‌کنیم.

این مقام فلسطینی با بیان اینکه حق فلسطینیان است که پیروزی در غزه را جشن بگیرند، تصریح کرد: آتش نبرد «شمشیر قدس» با فریادهای اهالی ما در قدس و نیز در منطقه شیخ جراح، شعله‌ور شد.

نبرد گروه‌های مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی تحت عنوان «شمشیر قدس» سرانجام بامداد جمعه پس از اعلام آتش بس، به پایان رسید. همانطور که پیش بینی می‌شد، رژیم صهیونیستی علیرغم رجزخوانی‌های فراوان، تحت فشار حملات موشکی و گسترده گروه‌های مقاومت در نهایت تَن به پذیرش آتش بس داد.

صهیونیست‌ها در حالی میدان نبرد با مقاومت فلسطین را ترک کردند که در نهایت مجبور شدند نسبت به توقف تجاوزات خود در منطقه «شیخ جراح» به گروه‌های مقاومت تضمین‌هایی بدهند. در همین ارتباط، «اسامه حمدان» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تأکید کرد: «جنبش حماس از طریق واسطه‌ها ضمانت‌هایی را از رژیم صهیونیستی مبنی بر توقف تجاوز به غزه و نیز دست کشیدن از اقدامات تجاوزکارانه در شیخ جراح و مسجدالاقصی، دریافت کرده است».

«ابو عبیده» سخنگوی گردان‌های «عزالدین قسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی تصریح کرد: «در جریان نبرد شمشیر قدس، گروه‌های مقاومت شکست سختی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کردند. مقاومت فلسطین با هدف دفاع از قدس و مسجدالاقصی وارد نبرد مذکور شد».

از سوی دیگر، «نصر الشمری» معاون دبیرکل این جنبش مقاومت اسلامی تأکید کرد: نبرد «شمشیر قدس» موازنه قدرت را به نفع گروه‌های مقاومت فلسطین تغییر داد. معاون دبیرکل نجباء عراق تأکید کرد: می‌توان گفت که گروه‌های مقاومت فلسطین در جریان نبرد شمشیر قدس، موازنه قدرت را بازطراحی کردند. گروه‌های فلسطینی نه تنها از ملت خود که از عزت و کرامت امت اسلامی دفاع کردند.

کد خبر 5219909 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: یحیی السنوار غزه جنگ 12 روزه غزه رژیم صهیونیستی انتفاضه رمضان 2021 نبرد شمشیر قدس فلسطین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا نوار غزه ایران آتش بس جنگ 12 روزه غزه روسیه عراق مذاکرات وین سوریه اتحادیه اروپا گروه های مقاومت فلسطین جنبش مقاومت اسلامی رژیم صهیونیستی صهیونیست ها شمشیر قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۶۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هیأت مذاکره‌کننده رژیم صهیونیستی پاسخ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به طرح پیشنهادی آتش‌بس را از میانجیگران دریافت کرده است.

این رسانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هیأت مذاکره‌کننده رژیم صهیونیستی در حال بررسی پاسخ حماس برای واکنش رسمی به آن است.

گفتنی است کمی پیش‌تر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که با طرح پیشنهادیِ آتش‌بسی که از سوی میانجیگران مصری و قطری ارائه‌شده موافقت کرده است.

جنبش حماس اعلام کرد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، موافقت این جنبش با طرح پیشنهادی آتش‌بس در نوار غزه را به «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر قطر و «عباس کامل» وزیر اطلاعات مصر اعلام کرده است.

کد خبر 6098722

دیگر خبرها

  • سناریوهای تجاوز به رفح و واکنش جبهه‌های حامی غزه
  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس
  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»
  • اسرائیل پاسخی به مطالبات مقاومت فلسطین نمی‌دهد
  • دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌ بس پایان یافت
  • حماس: دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌بس پایان یافت
  • اسد: در کمک به مقاومت تردید نخواهیم کرد
  • بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است
  • بشار اسد: موضع سوریه هرگز در مورد فلسطین تغییر نکرده است