Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری ، ملک‌محمد قربانپور افزود: افراد واجد شرایط رای دادن متولدین ۲۸ خرداد ۱۳۸۲ و قبل از آن هستند، این افراد باید ۱۸ سالشان تمام شده باشد.

وی همچنین از مشارکت ۱۸ تا ۲۰ هزار عامل اجرایی در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: از ۸۵۵ نفر داوطلب تایید صلاحیت شده در شوراهای اسلامی شهر توسط هیات های اجرایی، ۷۴۴ نفر توسط هیات‌های نظارت شهرستان‌ها تائید و ۸۳ نفر نیز رد صلاحیت شدند، همچنین ۲۸ نفر نیز از کاندیداتوری انصراف دادند.

ملک‌محمد قربانپور با اشاره به اینکه از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا در چهارمحال و بختیاری ۳۶۱۶ نفر توسط هیات های اجرایی صلاحیتشان تائید شد، اظهار کرد: در برخی از روستاهای استان، تعداد داوطلبان به حد نصاب لازم برای تشکیل شورا نرسید، بنابراین ۲۳ نفر از داوطلبان این روستاها در این فرآیند حذف شدند.

دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری افزود: در نهایت پرونده ۳۵۹۴ داوطلب تائید شده توسط هیات های اجرایی برای تائید صلاحیت به هیات‌های نظارت ارجاع داده شدند، از این تعداد ۳۴۱۴ داوطلب تائید نهایی، ۱۴۸ نفر رد صلاحیت و ۳۳ داوطلب نیز از ادامه فرآیند شرکت در انتخابات شوراهای روستا انصراف دادند.

قربانپور تصریح کرد: نتایج قطعی تائید صلاحیت داوطلبان شرکت‌کننده در انتخابات شوراهای اسلامی روستا در ۱۶ خرداد ماه توسط هیات‌های نظارت شهرستان‌ها اعلام خواهد شد.

وی یادآور شد: از سوی ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری ۱۱۶۴ شعبه اخذ رای برای انتخابات روز ۲۸ خرداد به وزارت کشور پیشنهاد داده شد، با توجه به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی، برای افزایش شعب هیچ محدودیتی وجود ندارد.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: از بین شوراهای شهر استان، انتخابات در شهرهای شهرکرد و لردگان به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: مهلت قانونی تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری از هفتم خرداد ماه آغاز و تا ۲۶ خرداد به مدت ۲۰ روز ادامه دارد، همچنین مهلت قانونی تبلیغات کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۲۰ خرداد آغاز و تا ۲۶ خرداد ماه به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1518491

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری شوراهای اسلامی توسط هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۶۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۳ میلیمتر بارش در در لیرابی

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین کمترین میزان بارش‌ها با ۸ میلیمتر در ایل بگی گزارش شد.

بیشتر بخوانید

افزایش شدت بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: با افزایش ناپایداری‌ها برای دوشنبه و سه شنبه در بیشتر مناطق استان به خصوص غرب و جنوب استان رگبار باران همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • ثبت ۵۳ میلیمتر بارش در در لیرابی
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی | چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟