Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 4 خرداد 1400) مجلس شورای اسلامی، گفت: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را به همه مردم عزیزمان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

رئیس مجلس اظهار داشت: بدون شک آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی هم از بعد معنوی و هم از بعد سیاسی و نظامی و دفاعی در دوره دفاع مقدس به شمار می‌رفت و حضرت امام(ره) هم فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این فرمایش امام اوج اعتقاد به سنت‌های الهی و نصرت الهی برای رزمندگان مخلص بود و از زمان آزادسازی خرمشهر هم نحوه رفتار دنیا در اوج قدرت رزمندگان در بعد سیاسی و نظامی تغییر پیدا کرد.

قالیباف خاطرنشان کرد: این روز را گرامی می‌داریم و یاد شهدا و امام شهدا و رزمندگان و ایثارگران و جانبازان عزیز را در دوران دفاع مقدس گرامی می‌داریم.

رئیس مجلس اظهار داشت: امروز هم که روز چهارم خرداد است، روز مقاومت مردم دزفول است که در تاریخ هم به نام روز پایداری و مقاومت ثبت شده، دزفول در دوران دفاع مقدس بیش از 3 هزار بار با موشک و توپخانه و حملات هوایی مورد تجاوز واقع شد.

وی افزود: روز پایداری و مقاومت را به مردم دزفول تبریک می‌گوییم و برای آنها آرزوی توفیق داریم. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف مقاومت مردم دزفول آزادسازی خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده‌ صادق» روح تازه‌ای به رزمندگان مقاومت دمید

همسر شهید مهدی منتظر قائم با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» روحی تازه در جان رزمندگان جبهه اسلام و مقاومت دمید، گفت: دوران تهدید و تجاوز نظامی علیه ملت‌ها به پایان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی؛ صدیقه مدرسی، امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در مراسم سالگرد شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس اظهار کرد: شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس در اردیبهشت سال ۵۹ نشان الطاف و امدادهای غیبی نسبت به انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: این اتفاق افشاگر راهبردها و سناریوهای دشمن و استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران بود.

همسر شهید مهدی منتظر قائم (تنها شهید حادثه طبس) با تبیین جنایت‌های استکبار گفت: دوران تهدید و تجاوز نظامی علیه ملت‌ها به پایان رسیده است و ملت ایران بینی هر متجاوزی را به خاک خواهد مالید.

وی با اشاره به عملیات «وعده صادق» در پاسخ به حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه بیان کرد: این عملیات نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آرامش را نصیب ملت ایران کرد و از طرف دیگر وحشت و خفت را سهم رژیم صهیونیستی کرد.

مدرسی گفت: خداوند را برای نعمت عملیات وعده صادق شکر می‌گوئیم و خرسندیم که خون شهیدان ما به ثمر رسید.

همسر شهید مهدی منتظر قائم تأکید کرد: عملیات‌هایی چون عملیات «طوفان‌الاقصی» و عملیات «وعده صادق» روحی تازه در جان رزمندگان جبهه اسلام و مقاومت دمید و باور شکست‌ناپذیری اسرائیل را از بین برد.

کد خبر 747576

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • «وعده‌ صادق» روح تازه‌ای به رزمندگان مقاومت دمید
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد