Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@04:59:20 GMT

ارزیابی فعالیت های تبلیغی شهر زاهدان

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۶۵۹۱

ارزیابی فعالیت های تبلیغی شهر زاهدان

فعالیت های تبلیغی شهر زاهدان به همت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور مورد ارزیابی قرار گرفت.

«حجت الاسلام سجادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان بیان داشت: در ادامه ارزیابی و سرکشی مبلغین از سوی شعبه جنوب شرق فعالیت‌های تبلیغی سطح شهر زاهدان مورد سرکشی و ارزیابی قرار گرفتند.

 

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق بیان داشت: تعداد مساجد تبلیغی این منطقه فراتر از انتظار بود لذا در این سرکشی‌ها تعداد 113 مکان تبلیغی شناسایی و ارزیابی گردید که در 96 مورد از آنها مُبلغ وجود داشت و از آنها سرکشی به عمل آمد و عملکرد آنها مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام والمسلمین سجادی در ادامه به موضوع تبلیغ و اهمیت آن در منطقه پرداخت و اظهار داشت: تبلیغ مستمر مبلغین در منطقه می تواند از مشکلات و کاستی های فضای تبلیغی منطقه بکاهد.

 

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور بیان داشت: تبلیغ مستمر می تواند در کاهش هزینه های مبلغین موثر و برای منطقه نیز مفید باشد و دستگاه های اجرایی نیز لازم است در فراهم سازی زمینه های تبلیغ مستمر، مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی را یاری نمایند.

 

حجت الاسلام والمسلمین سجادی  افزود: امر تامین نیاز فرهنگی و تبلیغی منطقه با فراهم ساختن زیر ساخت ها و با همکاری دستگاه های مدیریتی و اجرایی می تواند به نتیجه خوب و مطلوبی بینجامد زیرا حضور و استقرار مبلغین نخبه و توانمند در استان نیازمند فراهم شدن شرایط و تعامل مجموعه های فرهنگی و اجرایی می باشد.


 

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: فراتر از انتظار مورد بررسی و ارزیابی دفتر تبلیغات اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۶۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، یونس بهاروند سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان با تبریک به مناسبت هفته معلم، اظهار داشت: در طرح ستاد بزرگداشت مقام معلم سه هزار ۹۸۲ نفر شرکت کردند و در چهار سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ارزیابی شامل مشاهده تدریس، مصاحبه، بررسی مستندات و مدارک بوده است، افزود: پس از ارزیابی از این تعداد ۷۶۲ نفر از سطح مدرسه به منطقه، ۷۴ نفر به سطح استان و در نهایت چهار نفر از معلمان استان به سطح کشور راه یافت.

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به اینکه در سطح کشور ۱۵ نفر به‌عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند، عنوان کرد: خوشبختانه امسال دو نفر از لرستان به نام «نورمحمد سلطانی» از آموزش ابتدایی منطقه زاغه و «علی یار پادروند» دبیر متوسطه از رومشکان به‌عنوان نمونه کشوری معرفی شدند.

کد خبر 6093644

دیگر خبرها

  • نرخ فقر در نوار غزه از ۹۰ درصد نیز فراتر رفت
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • ۱۰۸ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی تعطیل شدند
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود