Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:25:03 GMT

شفافیت حلقه گمشده و اقدامی انقلابی است

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۶۶۰۴

شفافیت حلقه گمشده و اقدامی انقلابی است

حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید براینکه شوراهای اسلامی و نامزدها باید شفافیت داشته باشند، از رسانه‌ها خواست تا عملکرد نامزدها را رصد و پایش کنند.

وی افزود: رسانه‌ها باید عملکرد، رفتار، هزینه‌های مالی، حامیان و منابع مالی نامزدهای انتخابات را بررسی و رصد کنند و این کار انقلابی و ارزشمند محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اظهار اینکه باید داوطلبان باید نسبت به شفاف سازی عملکرد و رفتار اقدام کنند گفت: داوطلبان نباید از اموال عمومی و مردمی برای تبلیغات استفاده کنند.

رئیس شورای وحدت استان مازندران با بیان اینکه برای معرفی افراد اصلح و شایسته باید رسانه‌ها اقدام و برنامه ریزی داشته باشند، تصریح کرد: داوطلبان اعم از شوراها و ریاست جمهوری باید شفافیت مالی ورفتاری را سرلوحه کار قرار دهند.

وی شفافیت زندگی داوطلبان را در انتخابات افراد برتر و اصلح و گزینش مناسب تأثیرگذار دانست و گفت: شفافیت، سلامت و جنگ با فساد در درون باید انجام شود.

حجت الاسلام پوراکبر با عنوان اینکه در تلاش هستیم مناطق مشکل دار و دارای فساد از نظر مالی و اداری و غیره را در استان شناسایی کنیم، افزود: در پی آن هستیم شفافیت و سلامت در دستگاه‌ها عملیاتی شود.

کد خبر 5219965

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای وحدت انتخابات 1400 چالش شایستگی انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر سوم خرداد فتح خرمشهر جنبش ازما آمار کرونا گرگان کرمانشاه اردبیل واکسن کرونا آزادسازی خرمشهر فلسطین عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این کار را انجام ندهید، یارانه تان قطع می شود!

تین نیوز

بخشی از گردش مالی حساب های شخصی بعضی افراد یارانه بگیر مربوط به تنخواه شرکت ها بوده که ضروری است این گردش مالی با حساب شرکت باشد تا افراد از فهرست مشمولان دریافت یارانه حذف نشوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، سال گذشته سرمایه دهک های مختلف دو بار مورد ارزیابی قرار گرفت و میزان درآمد خانوار رصد شد. با افزایش حجم سرمایه در نوبت های ارزیابی سطح درآمدی خانوارها برخی از فهرست دریافت یارانه حذف می شوند.

بخشی از گردش مالی بعضی افراد مربوط به تنخواه شرکت های آنها بوده که عموماً ماهانه مبلغی برای هزینه کرد ماهانه از سوی مدیریت به حساب شخصی این افراد واریز می شود. این امر حجم سرمایه و گردش مالی حساب شخصی افراد را افزایش داده و منجر به حذف آنها از فهرست دهک های مشمول یارانه می شود؛ بنابراین لازم است این گردش مالی با حساب شرکت و حق برداشت تن خواه بگیران انجام شود.

امسال پیش از شهریور میزان درآمد و حجم سرمایه خانوارها مورد بازبینی و ارزیابی مجدد قرار می گیرد و بخشی از خانوارها با افزایش ارزش ریالی اموال از فهرست یارانه بگیران حذف شده و بعضی هم ممکن است جابجایی دهک برای آنها اتفاق بیفتد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • درگیری در حزب حسین الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • درگیری در حزب الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • این کار را انجام ندهید، یارانه تان قطع می شود!
  • خبر مهم برای یارانه بگیران | چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • توصیه به یارانه‌بگیران؛ چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • فرار کانون سردفتران از شفاف‌سازی عملکرد مالی
  • توصیه به یارانه‌بگیران/ چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • آموزش؛ حلقه مفقوده در دیابت/ سن مناسب برای انجام تست دیابت