Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سالاد پیازچه را اگر بخواهیم خیلی ساده معرفی کنیم، نمونه پیشرفته‌ای از سالاد الویه است. با این تفاوت که طعم و عطرش چندین برابر بهتر و جذاب‌تر است. عطر پیازچه آن‌قدر جذاب است که کل غذا را تحت تاثیر خودش قرار می‌دهد و طعم جذابی را خلق می‌کند.

طرز تهیه سالاد الویه و ۷ راه‌ خوشمزه‌تر شدن آن مواد لازم برای سالاد پیازچه

سیب زمینی پخته و نگینی خرد شده: ۳ لیوان
سینه مرغ آب‌پز و نگینی یا ریش شده: ۲ لیوان
خیارشور نگینی خرد شده: یک لیوان
پیازچه نگینی خرد شده: یک لیوان
شوید خرد شده: سه‌چهارم لیوان
ماست خامه‌ای: نصف لیوان

طرز تهیه و دستور پخت سالاد پیازچه

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدای کار تمام مواد را پخته و نگینی خرد کنید.

۲. برای تهیه سس ظرفی را برداشته و سس مایونز، آبلیمو، ماست خامه‌ای، کمی فلفل سیاه، کمی آویشن و کمی پودر سیر را در آن ریخته و خوب با هم مخلوط کنید.

۳. سس آماده شده را با همه مواد خرد کرده، مخلوط کنید و چند ساعت داخل یخچال قرار داده تا مواد به خورد هم رفته و جا بیفتد.

فوت و فن‌ها می‌توانید چند قاشق روغن زیتون برای طعم بهتر به سالاد اضافه کنید. به جای سینه مرغ می‌توانید از دو لیوان کالباس نگینی شده استفاده کنید. وقتی که مواد سالاد گرم هستند سعی کنید سس را اضافه نکنید. چون در این حالت تمام سس به خورد مواد رفته و باعث می‌شود تا سس بیشتری مصرف کنید.

منبع: ایرنا

کد خبر 602787 برچسب‌ها آشپزی - دستور پخت پیش غذا تغذیه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آشپزی دستور پخت پیش غذا تغذیه سالاد پیازچه نگینی خرد خرد شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۶۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بازدید از پروژه طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد، دستور تامین منابع مورد نیاز و تکمیل این پروژه را صادر کرد تا با تسریع در ساخت، تا پایان سال تکمیل و بهره برداری از ۵۹ تخت این پروژه انجام شود. 
 
وزیر بهداشت نیز ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان، بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد را افتتاح و از نصب یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تصویربرداری در این مرکز ابراز خرسندی کرد.

 عین اللهی با اشاره به پذیرش بیماران حوادث رانندگی در بیمارستان شهدای یافت آباد گفت: یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های MRI کشور امروز در جنوب غرب تهران افتتاح شد تا دسترسی مردم و بیماران به این خدمات افزایش یابد و نیازی به مراجعه به سایر مراکز درمانی در سطح شهر نداشته باشند.

وی با اشاره به توزیع دستگاه‌های پیشرفته و سرمایه‌ای پزشکی در دولت مردمی در سراسر کشور، از تداوم تامین این دستگاه‌ها برای افزایش دسترسی مردم به خدمات درمانی و تصویربرداری در سال جاری و سال آینده خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • حمایت از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی در کشور حمایت می‌شوند
  • حمایت ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی حمایت می‌شوند
  • سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • نحوه درست کردن لیوان‌های سرامیکی + فیلم
  • مدل مفهومی پیشرفته ترین سدان کیا (عکس)
  • ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه