Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل ذوب آهن نسبت به حکم کمیته انضباطی مبنی بر ۳ بر صفر شدن بازی سایپا – پیکان معترض است.

مجتبی فریدونی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار ذوب آهن مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی بود و می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم. به نظرم بچه ها در این بازی عملکرد همیشگی را نداشتند و به هر حال نتیجه را واگذار کردیم و شکست هم بخشی از فوتبال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اتفاقات و حواشی پیش از بازی و برخورد نارنجک با اتوبوس پرسپولیس گفت: من با اتوموبیلم در حال حرکت به سمت ورزشگاه بودم و دقیقا پشت سر اتوبوس پرسپولیس بودم و صحنه پرتاب نارنجک را از نزدیک دیدم که افرادی از بالای پل هوایی مواد منفجره را به سمت اتوبوس پرسپولیس پرتاب کردند. آن افراد ناشناس بودند و بعد هم سریع متواری شدند و مشخص نبود چه کسانی بودند.

مدیرعامل ذوب آهن ادامه داد: ما این رفتارها را به شدت محکوم می‌کنیم و خدا را شکر شنیدم این نفرات شناسایی و دستگیر شدند و امیدوارم با آنها به شدت برخورد شود تا دیگر در فضای ورزشی شاهد چنین مواردی نباشیم. واقعاً اتفاق خطرناکی بود و ممکن بود حادثه‌ای رخ دهد و خدا را شکر کسی در این شرایط آسیب ندید.

فریدونی در مورد اینکه این افراد منتسب به تیم های اصفهانی مثل ذوب آهن و سپاهان بودند هم گفت: اینها فقط ۱-۲ نفر بودند که دست به چنین اقدامی زدند و ما هم حرکت را محکوم کردیم. از لحاظ قانونی هم خارج از محیط ورزشگاه چیزی به اسم تماشاگر فوتبال نداریم و در محیط بیرونی افراد شهروند محسوب می‌شوند و نمی‌توان آنها را منتسب به جایی عنوان کرد. به هر حال همانطور که گفتم امیدوارم با آنها به شدت برخورد شود و دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی در مورد حکم کمیته انضباطی مبنی بر ۳ بر صفر شدن بازی سایپا – پیکان هم توضیح داد: به هر حال باشگاه‌ها از نفوذ خود در فدراسیون استفاده می‌کنند و روابطی که در فدراسیون فوتبال حاکم است باعث شده شاهد چنین مسائلی باشیم. فکر می‌کردیم با تغییر ریاست فدراسیون شاهد عدالت در فوتبال باشیم یا حداقل اوضاع بهتر شود ولی متاسفانه چیزی که می‌بینیم بدتر از مدیریت قبلی است.

مدیرعامل ذوب آهن ادامه داد: واقعاً این سه امتیاز چطور از گلوی سایپا پایین می‌رود و واقعاً شب راحت خوابشان می‌برد؟ اشکالی ندارد بگذارید هر کاری دوست دارند بکنند و ما هم باید با چنین شرایطی کنار بیاییم. فقط هم مساله ما نیست و تیم نساجی و تیم‌های پایین جدول همگی از این حکم متضرر شدند. در بازی ما بالای یک دقیقه تیم حریف ۱۲ نفره بازی کرد و آب از آب تکان نخورد ولی در بازی پیکان – سایپا یازده نفره بازی کردند و تعویض ششم هم زیر یک دقیقه در زمین بود.

فریدونی در مورد اینکه با توجه به این حکم و شکست ذوب آهن مقابل پرسپولیس کارشان در پایین جدول سخت شده گفت: مساله ای نیست و به هر حال ما در بازی‌های بعدی نتایج را جبران می‌کنیم و قطعاً در لیگ خواهیم ماند ولی باید بدانند با این رفتارها چه ظلمی به فوتبال ایران می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال مجتبی فریدونی اتوبوس پرسپولیس ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۶۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور و از مرحله یک‌هشتم نهایی این مسابقات ملوان از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه پذیرای تیم فوتبال سایپا بود. این بازی در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی و با قضاوت مهرداد خسروی برگزار شد.

تنها ۲ دقیقه بعد از گل ملوانی‌ها، محمدحسین خسروی کار را به تساوی کشاند تا دو تیم در نتیجه برابر شوند. این بازی در پایان وقت‌های قانونی سرانجامی نداشت تا تکلیف تیم برنده در وقت‌های اضافه یا ضربات پنالتی مشخص شود.

در شرایطی که وقت‌های اضافه بازی به ثانیه‌های پایانی نزدیک می‌شد حسین صادقی در دقیقه ۱۱۹ کار را برای ملوان تمام کرد تا این تیم لیگ برتری جواز صعود را کسب کند.

ترکیب ملوان بندرانزلی:

افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب سایپا:

نیما علی‌پور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی، سیدمحمد طا‌ها طباطبایی، رامین آقالو، احسان هادیان، محمود شفیعی، احسان جودکی، امیرحسین نعمتی و علیرضا ملکی

سرمربی: مجتبی سرآسیایی

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!
  • ملوان به جام حذفی رفت
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • نظراتم را در مورد طرح حجاب صریح با مقامات و حاکمیت می‌گویم/ بلای جان طرح‌های خوب نبود رویه‌های درست اجراست