Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصرالله پژمانفر، روز یکشنبه در توییتی نوشته بود: «اسناد تخلفات اسحاق ‎جهانگیری را که منجر به رأی دادگاه شده است، جهت بررسی در تأیید صلاحیت‌ها به شورای محترم نگهبان ارسال کردم. کاندیداهای ریاست‌جمهوری نمی‌توانند در تاریکی تخلف کنند و در برابر مردم نسبت به وضعیت فعلی، بُغض‌ نمایشی داشته باشند». اشاره او به بغض اسحاق جهانگیری است که بعد از ثبت‌نام برای نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری، هنگام خواندن بیانیه خود گریست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژمانفر البته نگفته تخلفات معاون اول رئیس‌جمهور چیست و اگر چنین اسنادی وجود دارد و براساس‌آن حکم صادر شده است، چرا قوه قضائیه آن را در اختیار شورای نگهبان نگذاشته است.
بااین‌حال روز گذشته دفتر اسحاق جهانگیری با تکذیب مطلب غیراخلاقی و کذب مطرح‌شده ازسوی رئیس کمیسیون اصل۹۰ مجلس اعلام کرد اتهام کذب و بی‌اساس محکومیت جناب آقای دکتر جهانگیری، معاون اول محترم رئیس‌جمهور در دیوان محاسبات کشور برای نخستین‌بار نیست که مطرح می‌شود و حق هرگونه اقدام قانونی و حقوقی به‌دلیل اتهام‌زنی و نشر اکاذیب در مراجع قضائی محفوظ است. به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است: درپی اقدام غیراخلاقی حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر، رئیس کمیسیون اصل۹۰ مجلس شورای اسلامی در انتشار مطلبی غیرمستند و کذب در توییتر با عنوان «اسناد تخلفات اسحاق جهانگیری را که منجر به رأی دادگاه شده است، جهت بررسی در تأیید صلاحیت‌ها به شورای محترم نگهبان ارسال کردم. کاندیداهای ریاست‌جمهوری نمی‌توانند در تاریکی تخلف کنند و دربرابر مردم نسبت به وضعیت فعلی، بُغض نمایشی داشته باشند»، به‌منظور تنویر افکار عمومی به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند:
۱- اتهام کذب و بی‌اساس محکومیت جناب آقای دکتر جهانگیری، معاون اول محترم رئیس‌جمهور، در دیوان محاسبات کشور برای نخستین‌بار نیست که مطرح می‌شود. در سنوات گذشته نیز برخی از افراد و جریان‌های سیاسی و رسانه‌های وابسته به آنها نظیر این اتهام را مطرح کرده بودند. برای مثال در ۲۵ خرداد سال ۱۳۹۴روزنامه رسالت در این زمینه اتهاماتی علیه معاون اول محترم رئیس‌جمهور منتشر کرد که جوابیه این دفتر برای روزنامه مذکور ارسال و تصریح گردید؛ دیوان محاسبات کشور پس از بررسی کامل موضوع، طی دو نامه به شماره /۸۶/۲۷۲/۱۱۳/۲۳م مورخ ۳/ ۴/ ۹۴ و نامه شماره ۹۴/۱۷۴/۲۵ مورخ ۶/ ۵/ ۹۴ اعلام کرده است تاکنون هیچ‌گاه، هیچ‌گونه ارجاعی از سوی محاکم حقوقی و قضائی ازجمله دیوان محاسبات کشور در این زمینه به شخص آقای دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، نه در سال‌های پیشین و نه اکنون صورت نگرفته است و در نتیجه حکمی نیز در این زمینه صادر و ابلاغ نشده است.
۲-متأسفانه در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۳۹۶یکی از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بار دیگر این اتهام کذب را بدون توجه به تکذیب رسمی دیوان محاسبات کشور مطرح کرد و به‌دنبال آن تبلیغات وسیعی نیز از سوی برخی افراد و رسانه‌های وابسته به مرکز خاص علیه جناب آقای دکتر جهانگیری صورت گرفت که در تاریخ ۲۵ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ و بنا به درخواست دفتر معاون اول رئیس‌جمهور مجددا این اظهارات غیراخلاقی و غیرمستند از سوی دیوان محاسبات کشور تکذیب شد.
دفتر معاون اول رئیس‌جمهور ضمن تکذیب مطلب غیراخلاقی و کذب مطرح‌شده از سوی حجت‌الاسلام پژمانفر که در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با اهداف سیاسی و به قصد تأثیرگذاری بر افکار عمومی و تشویش اذهان صورت گرفته است، اعلام می‌کند حق هرگونه اقدام قانونی و حقوقی به دلیل اتهام‌زنی و نشر اکاذیب در مراجع قضائی محفوظ است.

منبع: روزنامه شرق

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد انتخابات ریاست جمهوری معاون اول رئیس جمهور دیوان محاسبات کشور اسحاق جهانگیری آقای دکتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری با بیان اینکه امروز در حوزه نفت به استقلال کامل رسیده‌ایم، گفت: میانگین رشد اقتصادی کشور بالاتر از ۶درصد است که بخش نفت و گاز در این آمار سهم بسزایی دارد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، محسن منصوری در حاشیه دومین سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد، در جمع کارگران گفت: اینجا سخن از افتخار است و کارگری با رزق حلال عجین شده است. امروز در نبرد بزرگ اقتصادی ما، نقش کارگران بی‌بدیل است.

وی ادامه داد: لازم می‌دانم از طرف رئیس‌جمهوری از شما کارگران قدردانی کنم که برای عزت و سربلندی ایران تلاش می‌کنید. امروز به استقلال کامل در حوزه نفت رسیده‌ایم و صنعت نفت ما یک صنعت پیشرو است که نقشی تعیین‌کننده در اقتصاد کشور دارد.

معاون‌ اجرایی رئیس‌جمهوری بیان کرد: در تلاش برای رسیدن به ظرفیت تولید روزانه ۴ میلیون بشکه هستیم و برای توفیق حداکثری، همه ابزارهای موردنیاز در دسترس است.

منصوری تصریح کرد: همه مؤلفه‌های موفقیت یکی از پس از دیگری در کشورمان جمع شده است تا هرچه زودتر به توفیق نهایی برسیم. امروز ایران به ظرفیت‌های خودش تکیه می‌کند و در بسیاری از امور به خودکفایی رسیده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون با بازسازی تجهیزات صنعت نفت، مقدار تولید بیشتر از روزهای پیش از تحریم است، گفت: دشمن همه تلاش خود را برای ضربه‌زدن به این مملکت انجام می‌دهد.

برای ما همه عرصه‌ها مانند عاشوراست

معاون‌ اجرایی رئیس‌جمهوری افزود: برای ما همه عرصه‌ها مانند عاشوراست و مفتخریم بعد از گذشت چند دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، هرکجا میدان را به نیروی جوان، متعهد و متخصص داخلی داده‌ایم پیشرفت کرده‌ایم و هرکجا که نگاه به بیرون داشته‌ایم موفق نبوده‌ایم.

منصوری بیان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان در حال تلاش برای رفع مسائل بزرگ کشور هستند و این از افتخارهای صنعت نفت، جامعه کارگری و... است. در کنار این تلاش‌ها، توجه به محیط پیرامونی حائز اهمیت بوده و در صنعت نفت به مسئولیت‌ اجتماعی توجهی ویژه‌ شده است.

دیگر خبرها

  • خزعلی ابعاد «طرح زیست عفیفانه» را تشریح کرد
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است
  • رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی