Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@20:17:59 GMT

اپلیکیش ایرانی بازار سرمایه و مالی کشور دو زبانه شد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۷۱۵۰

اپلیکیش ایرانی بازار سرمایه و مالی کشور دو زبانه شد

محققان یکی از شرکت های دانش‌بنیان بعد از عرضه اپلیکیشن سیگنال به عنوان بزرگترین اپلیکیشن بازار سرمایه و مالی کشور، توانستند این نرم افزار را به صورت دو زبانه عرضه کرده و با افزوده شدن اطلاعات مربوط به سهام عدالت به آن، به مردم خدمات ارائه کنند.

به گزارش ایسنا، دکتر علی رسولی‌زاده، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه اپلیکیشن سیگنال با هدف تامین نیازهای دانشی و اطلاعاتی مردم در حوزه مالی و سرمایه گذاری راه‌اندازی شده است، گفت: این شرکت دانش‌بنیان با شناسایی نیازهای مردم اقدام به راه‌اندازی این اپلیکیشن کرده که تاکنون این اپلیکیشن بیش از چهار میلیون نصب فعال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باتوجه به درخواست استفاده غیرفارسی زبانان از این اپلیکیشن، نسخه انگلیسی آن طراحی و رونمایی شد.

رسولی زاده خاطر نشان کرد: با اضافه شدن این کاربرد فعالان حوزه‌های مالی بین‌المللی نیز می‌توانند از اطلاعات بازار سرمایه و بازارهای مالی کشور مطلع شوند؛ چرا که در این اپلیکیشن اطلاعات مربوط به بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری از جمله بازار سرمایه، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و بورس‌های جهانی پوشش داده شده و این اطلاعات درحال بهبود و ارتقاء است.

وی عنوان‌ کرد: همچنین در کنار ارائه اطلاعات درخصوص بازارهای سرمایه‌گذاری، در این اپلیکیشن اطلاعات سایر بازارها مانند خدماتی بانکی، وام‌های بانکی، ارز و طلا نیز با جزئیات کامل در اختیار مردم قرار می‌گیرد تا مردم در جریان جزئیات اکوسیستم مالی کشور باشند.

مدیرعامل این شرکت دانش‌ بنیان با بیان اینکه در بازارهای مالی مباحث مربوط به حوزه‌های مسکن و خودرو مورد توجه مردم است، ادامه داد: بنابراین اطلاعات این حوزه نیز جمع‌آوری شد و اکنون مردم از طریق اپلیکیشن سیگنال می‌توانند به اطلاعات این دو حوزه نیز دست یابند.

رسولی‎زاده از اضافه شدن امکانات جدید در حوزه کارگزاری‌ها به اپلیکیشن سیگنال در  خردادماه سال جاری خبر داد و یادآور شد: از این طریق، ثبت‎نام در کارگزاری‎ها و بهره‌مندی از خدمات آن‌ها در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به دسترسی مردم به اطلاعات سهام عدالت، گفت: اطلاعات و جزئیات مربوط به سهام عدالت نیز به این اپلیکیشن اضافه شده و مردم از طریق این اپلیکیشن می‎توانند پاسخ سوالات خود را در این حوزه دریافت کنند.

وی با تاکید بر اینکه در این اپلیکیشن تلاش شده سطوح دانشی مختلف پوشش داده شود تا افراد مبتدی و حرفه‌ای بتوانند از آن به بهترین صورت استفاده کنند، اضافه کرد: در این اپلیکیشن ابزارهای لازم برای تجزیه و تحلیل حرفه‎ای و تخصصی افراد ایجاد شده تا مردم به دور از هیجانات خاص بازار بتوانند اطلاعات لازم در حوزه مالی و سرمایه‌گذاری را کسب کنند.

مدیرعامل این شرکت دانش‎بنیان تاکید کرد: اپلیکیشن سیگنال بزرگترین اپلیکیشن بازار سرمایه و مالی کشور به شمار می‎رود و سعی داریم از طریق این اپلیکیشن ایرانی اطلاعات مورد نیاز مردم را در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اپليكيشن بازار سرمايه اپلیکیشن سیگنال بازار سرمایه شرکت دانش سرمایه گذاری دانش بنیان مالی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۷۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تثبیت مقاصد صادراتی از سوی بازرگانان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمدجواد امانی با اشاره به خیز تجار ایرانی برای ورود به بازار‌های جدید بیان کرد: برگزاری «ایران اکسپو۲۰۲۴» اهرمی برای تسهیل ورود تاجران به بازار‌های جدید است که موجب ارزآوری و توسعه صادرات می‌شود.

وی به مزایای نسبی خوزستان در حوزه تجارت اشاره و بیان کرد: برخی از این ظرفیت‌ها مورداستفاده و برخی دیگر مغفول مانده‌اند، سیاستگذاران باید کشور‌های مورد هدف صادرات را توسعه دهند.

امانی توسعه تجارت را نیازمند همکاری بخش‌های مختلف دولت دانست و گفت: دستگاه سیاست خارجی باید حضور بازرگانان و مسوولان سیاسی سایر کشور‌ها در نمایشگاه‌های ایرانی را تسهیل و ارتباط بین بازرگانان ایرانی و خارجی را فراهم کند که این امر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران محقق می‌شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی اهواز تداوم برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو) در حوزه تجارت خارجی کشور را موثر دانست و اظهارکرد: این نمایشگاه، می‌تواند در توسعه صادرات غیرنفتی و ارزآوری موثر باشد البته باید به این نکته توجه داشت که علاوه بر صادرات می‌توان از طریق انتقال تکنولوژی، صدور خدمات فنی و مهندسی و ترانزیت نیز ارزآوری کرد.

امانی به دستاورد‌های پنجمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ در اردیبهشت ماه سال گذشته در حوزه صادرات غیرنفتی اشاره و خاطرنشان کرد: باید به دنبال تثبیت مقاصد صادراتی موجود و پیدا کردن مقاصد صادراتی جدید باشیم؛ کشور‌های آفریقا، آمریکای لاتین، آسیای شرق و کشور‌های همسایه از جمله مناطق هدف صادراتی ما هستند.

رییس اتاق بازرگانی اهواز به ظرفیت‌های موجود در زمینه حمل‌ونقل، انرژی و دانش‌بنیان اشاره و بیان کرد: برای دستیابی به بازار‌های جدید و توسعه تجاری نیازمند برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ هستیم تا به اهداف موردنظر دست یابیم.

وی گفت: برای توسعه بازار باید مسیر مشخصی طی شود و برای تحقق این امر در مرحله اول وزارت امور خارجه، مقامات وزارتخانه‌های اقتصادی و سایر بخش‌های مربوطه باید شرایط حضور بازرگانان ایرانی در کشور‌های هدف را فراهم کنند و گفتگو‌های ۲ یا چندجانبه و انعقاد تفاهم‌نامه‌ها در حوزه کاهش تعرفه‌ها و تسهیل تجارت مدنظر قرار گیرد.

امانی ایجاد سخت‌افزار‌ها و نهاد‌های مناسب در کشور‌های هدف صادراتی را نیز ضروری دانست و ادامه داد: برپایی نمایشگاه‌ها، حضور رایزنان اقتصادی و بازرگانی در کشور‌های هدف و فعالیت هر چه بیشتر وزارت امورخارجه در جهت توسعه بازار‌های صادراتی ایران، از جمله این زیرساخت هاست.

رییس اتاق بازرگانی اهواز بر ضرورت همکاری دولت و اتاق‌های بازرگانی به عنوان مشاور برای شناخت درست بازرگانان از نیاز‌های بازار هدف تاکید کرد و گفت: باوجود اینکه در مراحل اولیه توسعه بازار نقش دولت اهمیت بیشتری دارد، اما در ادامه به مرور بخش خصوصی باید جایگزین دولت شودکه اتاق‌های بازرگانی می‌توانند در نقش نهاد واسط با فراهم‌کردن اطلاعات، ایجاد روابط با نهاد‌ها و بنگاه‌های کشور‌های مقصد و ارائه مشاوره به کسب و کار‌ها و بازرگانان ایرانی فرآیند توسعه بازار را تسهیل کنند.

امانی اضافه کرد: با تداوم این روند، بازرگانان با نیاز‌های کشور مقصد آشنا شده و بر اساس مزیت نسبی اقتصاد ایران، کالایی را که قابلیت و استاندارد صادراتی دارد را از تولیدکنندگان داخلی تقاضا می‌کنند تا کالای موردنظر را به دیگر کشور‌ها صادر کنند و عرضه بر مبنای تقاضای بازار باشد.

دیگر خبرها

  • خاندوزی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی با نرخ ترجیحی تأیید شد
  • مهم‌ترین گام‌ توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • مهم‌ترین گام‌توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ضرورت تثبیت مقاصد صادراتی از سوی بازرگانان
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • نقش کلیدی صندوق‌های سرمایه گذاری بازار سرمایه در جمع‌آوری نقدینگی‌های بلاتکلیف
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت