Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به افزایش سرمایه بانک و تقویت زیرساخت های لازم، زمینه همکاری با صنعت پتروشیمی فراهم شده است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله گانی در دیدار با مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با بیان این مطلب گفت: سهامدار بانک رفاه کارگران سازمان تأمین اجتماعی است و از گذشته تا کنون همکاری های سازنده ای با مجموعه شستا و شرکت های اقتصادی و تولیدی داشته است و اکنون نیز به پشتوانه تجربیات گذشته و با فراهم شدن زمینه لازم، آمادگی همکاری با صنعت پتروشیمی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل بانک رفاه کارگران افزود: با افزایش سرمایه ای که به تازگی اتفاق افتاد جزو بانک های برتر کشور از نظر سرمایه هستیم و بسیاری از محدودیت های سرمایه گذاری و همکاری با شرکت ها و واحد های صنعتی و تولیدی بزرگ برطرف شده است. اکنون این آمادگی وجود دارد که با هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در قالب تفاهم نامه، وارد همکارهای برد - برد شود.
نائب رئیس هیأت مدیره با اشاره به خدمات بانک رفاه کارگران گفت: در قالب همکاری های متقابل و به عنوان یک شریک تجاری می توانیم خدمات ارزی و ریالی مناسب برای تأسیس یا تکمیل پروژه های هلدینگ خلیج فارس ارائه دهیم. علاوه بر خدمات ریالی، در حوزه ارزی نیز صرافی بانک رفاه کارگران یکی از شرکت های فعال و اثر گذار است به گونه ای که 10 درصد از فعالیت های ارزی کشور را این شرکت انجام می دهد. 
لله گانی در ادامه به نتایج مثبت همکاری های متقابل اشاره کرد و اظهار داشت: صنعت پتروشیمی کشور از بهره وری خوبی برخوردار است و سودآوری مناسبی دارد. با توجه به مزیت نسبی که در این صنعت وجود دارد و نقش مثبت و سازنده این صنعت در اقتصاد کشور، می توان با همکاری و همراهی این صنعت و نظام بانکی، گام های بزرگی برای توسعه و شکوفایی کشور و ایجاد اشتغال به ویژه در مناطق محروم برداشت. 
در ادامه این نشست مهندس ربیعی مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به شرایط صنعت پتروشیمی گفت: پتروشیمی صنعت پیشرو کشور است و به واسطه تولید محصولات متنوع، صادرات، قدرت ارز آوری و حضور در بازار سرمایه، نقش مهم و تعیین کننده ای در اقتصاد کشور دارد. 
مهندس ربیعی ادامه داد: حجم کار و فعالیت، طراحی و اجرای پروژه ها در هلدینگ خلیج فارس  بالاست و تاکنون نیز با کمک و همراهی چند بانک بزرگ کشور، دستاوردهای خوبی بدست آورده ایم و خوشحال خواهیم شد که بانک رفاه کارگران نیز به عنوان یکی از بانک های بزرگ و خوشنام کشور در کنار ما و به عنوان شریک تجاری در پروژه های بزرگ، شرکت را کمک کند. 
مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس تأکید کرد: برای انجام پروژه ها به ویژه پروژه های بزرگ نیاز به تأمین مالی داریم که بخشی از این تأمین مالی را بانک رفاه کارگران می تواند انجام دهد و ما از این همکاری استقبال می کنیم؛ چرا که معتقدیم همکاری متقابل با نظام بانکی باعث رشد، توسعه و شکوفایی اقتصاد کشور خواهد شد که منافع آن به همه مردم می رسد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک رفاه کارگران صنعت پتروشیمی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس پتروشیمی خلیج فارس بانک رفاه کارگران صنعت پتروشیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۷۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران پیش قراولان جهش تولید هستند

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت:کارگران پیش قراولان جهش تولید هستند و در تحقق شعار سال نقش اساسی ایفا می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، الیاسی شامگاه یکشنبه در مراسم تجلیل از کارگران شرکت پتروشیمی ایلام با بیان اینکه هفته کارگر امسال با عنوان مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی نام‌گذاری شده است، گفت: قطعا کارگران نقش به سزایی در تحقق شعار سال دارند. 

وی به برگزاری بیش از 100 برنامه در سطح استان طی هفته کارگر اشاره کرد و افزود: تلاش شده با برگزاری برنامه های متنوع و مفرح این هفته گرامی داشته شود. 

الیاسی با اشاره به اینکه کارگران پیش قراولان جهش تولید هستند، گفت: این ایام فرصتی مغتنم است که زحمات بی‌بدیل این قشر زحمت‌کش را ارج نهیم. 

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ایلام به کاهش اطاله دادرسی اشاره و تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم در رسیدگی به شکایات کارگران،کاهش زمان رسیدگی به پرونده هاست.

کاهش 21 درصدی حوادث ناشی از کار در ایلام

وی ادامه داد: همچنین تلاش شده طی دو سال اخیر با ارائه آموزش‌ها، سطح ایمنی در محل کار افزایش یابد که در نتیجه در سال 1402 نسبت به سال 1401 بیش از 21 درصد حوادث ناشی از کار کاهش یافته که این رقم در سال 1401 نسبت به سال 1400 حدود 47 درصد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: قطعا کسب موفقیت‌های مستمر در عرصه کار و تولید، مرهون تلاش و ایثار کارگران است.

رییس مجتمع پتروشیمی ایلام نیز در این مراسم گفت: بزرگترین مجتمع غرب کشور در وسعت 120 هکتاری با حضور 2 هزار و 19 کارگر ساده در حال تولید است.

بهزاد یاری با بیان اینکه تمام این صنعت توسط کارگران بومی در حال تولید است افزود: این پتروشیمی سال گذشته با 675 هزار تولید انواع محصولات پتروشیمی رتبه برتر را در بین صنایع استان کسب کرد.

انتهای پیام/180/

 

دیگر خبرها

  • اتحاد ایران وعراق مایه ضرر و زیان دشمن و رفاه دو ملت است
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • کارگران پیش قراولان جهش تولید هستند
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • جلیل سبحانی از ورود هوش مصنوعی به صنایع پتروشیمی خبر داد
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد
  • افزایش تولید گاز / خوراک پتروشیمی ها تامین شد؟