Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله دری نجف آبادی گفت: سوم خرداد یادآور نصرت الهی و تکیه بر توانمندی ها و نیروی جوان، انقلابی و ولایی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در همایش وحدت نیروهای مسلح که به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: آزاد سازی خرمشهر برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی بود و ملت ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی با توکل بر خدا گام در مسیر الهی گذاشته و پیروزی بزرگی را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به اینکه آزادسازی خرمشهر توفیق با عظمتی بود که خداوند به ملت ایران عنایت کرد، افزود: هر زمان که ملت ایران با ایمان و توکل بر خدا وارد صحنه شدند، پیروزی های بزرگی برای ملت رقم خورد.

 

این مقام مسئول یوم الله سوم خرداد را یادآور نصرت الهی و تکیه بر توانمندی های داخلی دانست و گفت: فتح خرمشهر نشان دهنده این است هرکجا که اراده و عزم راسخ ملت به کار گرفته شود، پیروزی های بزرگ رقم می خورد و حماسه های عظیم خلق می شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به پیروزی ملت قهرمان فلسطین در جنگ دوازده روزه اشاره کرد و بیان کرد: این پیروز برگ زرینی بر افتخارات و ایستادگی ملت مظلوم فلسطین بود و بار دیگر برتری قدرت خداوند را نشان داد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به اینکه ملت قهرمان فلسطین بار دیگر در این آزمون بزرگ پیروز و سربلند شدند، گفت: امروز رژیم کودک کش صهیونیستی در برابر قیام منسجم مردم فلسطین ناتوان مانده و در برابر این ملت قهرمان به زانو در آمده است.

 

آیت الله دری نجف آبادی مقاومت و ایستادگی ملت ایران اسلامی و ایستادگی رزمندگان در برابر کفر جهانی در هشت سال دفاع مقدس را الگویی برای تمامی آزادی خواهان جهان دانست و بیان کرد: به برکت تفکر و نهضت امام خمینی(ره) جبهه مقاومت در سراسر عالم نقش آفرینی می کند و انقلاب اسلامی موجب سربلندی ملت های مظلوم مسلمان شد.

 

این مقام ارشد استان در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: حضور گسترده و مشارکت حداکثری ملت ایران در این صحنه سیاسی، ملی و سرنوشت ساز مشت محکمی بر دهان دشمنان است.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک امام جمعه اراک استان مرکزی سوم خرداد ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۷۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امنیت داخلی اسرائیلی به تیر غیب گرفتار شد؛ وضعیت او وخیم است

به گزارش همشهری آنلاین، او زخمی شده و به بیمارستان منتقل شده است. فیلمی توسط کاربران در فضای مجازی منتشر شده که ظاهراً واژگون شدن خودروی ایتمار بن‌گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل را نشان می‌دهد.

گفته می‌شود این اتفاق در شهر «رمله» در مرکز فلسطین اشغالی به وقوع پیوسته است.

برخی از گزارش‌های تأییدنشده وضعیت او را وخیم گزارش کرده‌اند.

خودروی وزیر امنیت رژیم صهیونیستی چپ کرد (ببینید)

بن‌گویر وزیر راست افراطی کابینه جنگی «بنیامین نتانیاهو» است. او از سال ۲۰۲۲ تا کنون وزیر امنیت داخلی سرائیل بوده است.

او رئیس حزب «اُتسما یِهودیت» یا «قدرت یهودی» است که بر پایه ایدئولوژی موسوم به «کاهانیسم» و «عرب‌ستیزی» بنا نهاده شده است.

کاهانیسم یک ایدئولوژی صهیونیستی است که معتقد است عرب‌های ساکن فلسطین اشغالی دشمن یهودی‌ها و اسرائیل هستند. کاهانیسم به دنبال تشکیل یک تئوکراسی یهودی است که در آن افراد غیریهودی حق رأی ندارند.

کد خبر 847291 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه تصادف

دیگر خبرها

  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • آیت‌الله جاودان: با مراقبه و محاسبه اعمال به رحمت الهی می‌رسیم
  • وزیر امنیت داخلی اسرائیل به تیر غیب گرفتار شد؛ وضعیت او وخیم است
  • وزیر امنیت داخلی اسرائیلی به تیر غیب گرفتار شد؛ وضعیت او وخیم است
  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند
  • حمایت ویژه از رفاه کارگران با تکیه بر تسهیل مسیر ساخت مسکن تک‌طبقه
  • خداوند در حادثه طبس، نصرت خود را آشکار کرد
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • حمله به رفح به یک درگیری داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است