Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، «سید حمید مهدیون» را به سمت سرپرست اداره کل تشکل‌های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: ضمن تشکر صمیمانه از زحمات ارزشمند و موثر برادر ارجمند و فاضلم محمد روزبهانی در مدیریت اداره کل تشکل‌های اسلامی و ساماندهی فعالیت‌های تشکلی در بسترقانون و با توجه به ضرورت اقدامات تحولی در این حوزه در ادامه مسیر، جنابعالی را که ضمن دارابودن تجربه طولانی حضور در دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل تشکل‌های اسلامی، متصف به دانش و تعهد هستید، به عنوان سرپرست اداره کل تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می رود مانند یک باغبان، هر لحظه با شناسایی موانع فعالیت تشکلی و نیز تمهید اقتضائات آن، به صورت میدانی، پیگیر رفع موانع و تمهید اقتضائات در واحدهای دانشگاهی باشید.

علاوه بر آن، کمک به توسعه تشکل‌ها واقعی و برآمده از متن دانشجو و استاد از هر سلیقه و گرایشی در چارچوب قانون، سرفصل بعدی اقدامات شماست.تشکلها بستر رشد و نبض حیات دانشگاه هستند و لذا هیچ واحدی نباید بدون تشکل واقعی و طبیعی باشد.

پرهیز از تصدی گری و کمک به تشکلها در هر حوزه ای که نیاز دارند با باور به این حقیقت که از جمله بهترین وبا استعدادترین فرزندان کشور در دانشگاه آزاد اسلامی اند از دیگر انتظارات است.
تاکید بر تعامل سازنده و رشدآفرین در عین حفظ استقلال تشکلها می باید بیش از پیش مورد توجه باشد.

در ادامه مسیر و زحمات پیش از این، بستری برای درگیر شدن تشکلها با مسائل مهم کشور و البته با فهم اقتضائات حل مسئله و اصول حاکم بر آن که از جمله آنها آرمان‌گرایی واقع بینانه و فهم شکاف میان این دو و اصل پیچیده بودن مسائل اجتماعی و پرهیز از نگاه صفر و یکی و نیز اصل پرهیز از ساده سازی است و... فراهم آورید.

گفت و گو بین تشکلها و متفکران برجسته اسلامی-انقلابی و نیز گفت و گو بین خود تشکلها با سلایق مختلف از دیگر انتظارات است.
همچنین بر لزوم حمایت مستمر و قانونمند از اتحادیه ها تاکید می‌شود.

انتهای پیام/

شایان دنیادیده کد خبر: 1096849 برچسب‌ها فرزاد جهان بین حکم انتصاب تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد تشکل‌های دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فرزاد جهان بین حکم انتصاب تشکل های اسلامی دانشگاه آزاد تشکل های دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی اداره کل تشکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۷۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در گیلان

روابط عمومی استانداری گیلان اعلام کرد: طی احکامی معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری گیلان، فرماندار خمام و سرپرست بخشداری سنگر منصوب شدند.

با صدور حکمی از سوی وزیر کشور و به پیشنهاد استاندار گیلان، حسن آدمیت رسما به عنوان فرماندار خمام منصوب شد.

همچنین با صدور حکمی دیگر از سوی وزیر کشور و به پیشنهاد نماینده عالی دولت در استان، فرهاد براتی نیز به عنوان معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری گیلان منصوب شد.

آنها پیش از این با حکم استاندار گیلان سرپرست بودند.

همچنین با صدور حکمی از سوی استاندار گیلان، مصطفی داداش زاده به سمت سرپرست بخشداری سنگر شهرستان رشت منصوب شد.

او از نیرو‌های رسمی مجموعه وزارت کشور با ۲۱ سال سابقه کاری است و مسئولیت ریاست دفتر معاونین استاندار، کارشناس دفتر برنامه ریزی بودجه و تحول اداری و کارشناس آموزش حوزه ستادی استانداری گیلان را در کارنامه دارد.

پیش از این حسین محبتی عهده دار این سمت بود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • انتصابات جدید در گیلان
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد