Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تودیع و معارفه مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با حضور مسئولان محترم دفتر رهبر معظم انقلاب و بیوت مراجع عظام تقلید برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی جامعه الزهرا علیهاالسلام، حجت الاسلام والمسلمین «مسعود نعیمی» بیان داشت: مراسم تودیع و معارفه مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام روز چهارشنبه ۵ خرداد ساعت ۱۰:۳۰ در تالار بیداری اسلامی این موسسه علمی حوزوی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر هیئت امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام عنوان کرد: این مراسم با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین «محمود محمدی عراقی»، رییس دفتر رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در قم، آیت الله «مرتضی مقتدایی»، رییس شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین «حسن ربانی»، رییس هیئت امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام و نیز نمایندگان بیوت مراجع عظام تقلید، علما، فضلا و شخصیت‌های حوزوی و مسئولان استانی برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین نعیمی، قدردانی از تلاش‌های حجت الاسلام و المسلمین مدنی، مدیر پیشین، حجت الاسلام والمسلمین دیانی، سرپرست فعلی و معرفی بانوی فاضله، «سیده زهره برقعی» به عنوان مدیر جدید جامعه الزهرا علیهاالسلام را از دیگر برنامه‌های این مراسم برشمرد.

 

علاقه مندان می‌توانند از طریق درگاه https://heyatonline.ir/heyat/1739 در این مراسم شرکت کنند.

 

گفتنی است، پس از استعفای حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی در بهمن سال ۱۳۹۹، سیده زهره برقعی با انتخاب هیأت امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام، شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه‌ خواهران و تنفیذ رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی به عنوان مدیر جدید جامعه الزهرا علیهاالسلام منصوب شد.

 

در این مدت، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد دیانی یکی از اعضای هیأت امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام، سرپرستی این مؤسسه علمی حوزوی را به عهده گرفت.

 

زهره برقعی از دانش آموختگان جامعه الزهرا علیهاالسلام است که ضمن گذراندن دروس حوزوی و شرکت در دروس خارج آیات عظام «حسن حسن زاده آملی»، «محمد فاضل لنکرانی»، «حسین شب زنده دار» و «شیخ ابوطالب تجلیل»، دکترای فلسفه تطبیقی خود را از دانشگاه تربیت مدرس اخذ کرد.

 

وی فعالیت‌های اجرایی متعددی را در جامعه الزهرا علیهاالسلام عهده دار بوده است، از جمله مدیر آموزش، مدیر پژوهش، مدیر ستاد اساتید و قائم مقام معاونت هماهنگی، موسس گروه استعدادهای درخشان، تاسیس بخش تربیت مدرس در راستای توانمند سازی اساتید سطوح عالی، راه اندازی آموزش ضمن خدمت اساتید، همکاری های مختلف با آموزش و پژوهش، عضو شورای سیاستگذاری پژوهش و عضو هیات امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام، همچنین ریاست پردیس خواهران دانشگاه قم،  معاونت امور خواهران، مشاور رئیس دانشگاه قم در امور زنان و خانواده بخش دیگری از مسئولیت‌های سرکار خانم برقعی در سال‌های گذشته است.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراسم تودیع و معارفه برگزاری حجت الاسلام والمسلمین برگزار می شود حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۷۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نباید از نظرها و سلیقه‌های مختلف هراسید

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی سخنانی در آئین تکریم و معارفه معاون اول قوه قضائیه اظهار کرد: آقای دکتر مصدق در طول بیش از ۳۰ سال خدمت در بخش‌های مختلف قوه قضائیه وسع خود را برای پیشرفت امور محوله گذاشتند.

رئیس قوه قضائیه در ادامه با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی و مدیریتی حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی معاون اول جدید دستگاه قضا بیان داشت: حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی شخصیتی است که تمام مراحل و مراتب قضائی را طی کرده و اهل تدبیر، نوآوری، تلاش، هماهنگی و مشورت است.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: همه ما مسئولان قضائی باید توجه کنیم که عهده‌دار مسؤولیتی خطیر و تکلیفی سنگین هستیم؛ لذا باید خیلی مراقبت کنیم و در انجام تکالیف، تلاش مضاعف داشته باشیم؛ گاهی ناچاریم از یک امر مباح نیز اجتناب کنیم.

رئیس عدلیه بیان داشت: توقعات به حقی از ما مسؤولان قضائی وجود دارد؛ لذا باید با صبر و حوصله و بردباری در برابر موانع و مشکلات بایستیم و امور محوله را به نحو احسن به پیش ببریم.

قاضی‌القضات اظهار داشت: ما در سمت‌ها و مسوولیت‌های قضائی باید بیش از دیگران به حُسن‌خلق توجه داشته باشیم و تمامی همکاران قضائی باید همواره تکریم ارباب رجوع و مراجعان را در زمره اولویت‌های خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بیان داشت: امروز بیش از اوقات دیگر به هماهنگی و همکاری نیازمندیم؛ در این راستا نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن افکار و نظریات و سلیقه‌های مختلف هراسید؛ این هنر ماست که با شنیدن اقوال مختلف، اَحسن آنها را انتخاب کنیم و با متخصصین و اهالی فن و انسان‌های خبره در موضوعات مختلف مشورت کنیم.

رئیس قوه قضائیه در پایان خاطرنشان کرد: تاکید من به مسئولان قضائی آن است که در نحوه تعامل با بخش‌های مختلف قوه قضائیه بر اساس تبیین و اقناع عمل کنند؛ چرا که پیشبرد برخی از امور و رفع برخی از مسائل صرفاً با رویکرد دستوری امکان‌پذیر نیست و باید پیوست‌های تبیینی و توجیهی نیز همراه دستور صادره باشد.

کد خبر 6087586

دیگر خبرها

  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج برگزار شد
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • برکت عمر انسان در سایه عمل حسنه است
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • معارفه رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان باحضوررییس دیوان عالی کشور
  • حجت‌الاسلام طهماسبی به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • توضیحات اژه‌ای درباره معاون اول قوه قضاییه
  • نباید از نظرها و سلیقه‌های مختلف هراسید