Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان بازدید از مجتمع خدمات رفاهی بین راهی کیلومتر ۲۲ جاده اردبیل _ مغان گفت: ۱۴مجتمع خدمات بین راهی نیز در حال ساخت است که پنج مورد آن تا شهریور ماه و مجتمع مسیر سرچم تا ۲۰ روز آینده افتتاح می‌شود.

او بیان کرد: یکی از نیازمندی‌های گردشگری برای مردم استان و مسافران داشتن مجتمع خدمات بین راهی با داشتن استاندارد‌های روز است و در سال‌های اخیر ساخت و ساز این مجتمع‌ها در استان شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل به موقعیت و شکل اجرای مجتمع خدمات بین راهی جاده ۲۲ اردبیل_ مغان اشاره کرد و گفت: مجتمع محور به مغان از لحاظ امکانات غذاخوری، کافی شاپ و همه چیز در یک مکان متمرکز بوده و لازم است مجتمع‌های دیگر نیز در روند اجرای خود این مقوله را رعایت کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجتمع رفاهی محورهای مواصلاتی خدمات رسانی گردشگران و مسافران مجتمع خدمات بین راهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۷۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسنعلی حسین‌پور ظهر چهارشنبه در بازدید از شهربازی‌های اردبیل اظهار کرد: در بازرسی‌های انجام شده توسط کارشناسان اداره کل از تجهیزات شهربازی مستقر در مجموعه‌های تفریحی استان ۱۲ دستگاه تجهیزات بازی غیر استاندارد به دلیل عدم وجود مجوز معتبر بهره‌برداری از شرکت‌های بازرسی تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد پلمب شد.

وی خاطرنشان کرد: این تجهیزات شامل تاب زنجیره‌ای، کشتی صبا، یورو بانجی، هلیکوپتر چرخشی، چرخ و فلک، ماشین شارژی، موتور برقی، پیست پرش در آسمان، دو مورد قطار بدون ریل، قطار کودک و ماشین برقی بود.

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل بیان کرد: از همشهریان تقاضا می‌شود به هنگام استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات بازی مستقر در شهرهای بازی از داشتن مجوز بهره برداری معتبر و نصب آن در کنار تجهیزات اطمینان حاصل کنند.

حسین‌پور گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده موارد مغایر با مراجعه به درگاه الکترونیکی مردمدار به نشانی https://۱۵۱۷.inso.gov.ir نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدئو یا صدا در حوزه‌های مختلف یا از طریق شماره تماس ۱۵۱۷ یا شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ثبت و پیگیری کنند.

کد خبر 6094272

دیگر خبرها

  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • افتتاح مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در ملکان
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از فاز اول سایت مجتمع آموزش عالی سراوان
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان