Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اولین حضور جهانی مستند  روزهای بی خبری از نیشابور و تنها نماینده سینمای مستند ایران  که به جشنواره REEL Crafted کانادا راه یافت

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ، مستند روزهای بی خبری به  نویسندگی وکارگردانی ابوالفضل تاجیک هنرمند فیلم ساز نیشابوری در بخش رقابتی جشنواره فیلم کانادا که به فیلم‌هایی با موضوعیت صنایع دستی اختصاص دارد ؛حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روزهای بی خبری روایت‌گر سرگذشت علی محمد، پیرمرد 84 ساله نیشابوری ، آخرین بازمانده از نمدمالان روستایی از توابع شهرستان نیشابور است و این مستند به زندگی، کار و تنهایی علی محمداین نمدمال روستایی می‌پردازد.

عوامل فیلم عوامل مستندروزهای بی خبری عبارتند از نویسنده وکارگردان: ابوالفضل تاجیک ، تهیه کننده: مهدی مطهر، مشاور کارگردان:پیام زین العابدینی، تدوین: مجید شتی، تصویربردار و صدابردار: جعفر عمارلو، صداگذاری و ترکیب صدا:آرش قاسمی، صداگذاری: محمد قاسمی، دستیارکارگردان: مجتبی عمادی، مدیر تولید: محمدرضا تاجیک، طراح پوستر: علیرضا بخشی، تیزر: مژگان عبدالهی،تصحیح رنگ و نور :حسین صدقی ترجمه:اکرم ورشوچی فرد .تهیه شده در خانه مستند انقلاب اسلامی  است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اولین حضور جهانی مستند روزهای بی خبری نیشابور جشنواره فیلم کانادا بی خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟

اسپورت بایبل با استخدام یک لب‌خوان حرفه‌ای برای اولین بار ‏از صحبت‌هایی که بین صلاح و کلوپ رد و بدل شده بود رمزگشایی ‏کرد. ‏ از آنچه در تصاویر دیده می‌شود صلاح در اولین جمله خود به کلوپ ‏گفت: «کاری از دستم برنمی‌آید. هیچ کاری». ‏

متاسفانه واکنش کلوپ به این جمله صلاح را نمی‌بینیم، چرا که ‏دوربین لب‌های او را نشان نمی‌دهد. اما صلاح در واکنش به حرف‌های ‏کلوپ گفت: «حتما، حتما کارت قرمز می‌گیرم. بعد از هفت سال. بعد ‏از هفت سال خدمت. هفت سال»

منبع: ورزش سه

tags # یورگن کلوپ ، محمد صلاح سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • افشای صحبت‌های محمد صلاح در درگیری با کلوپ
  • پاسداشت سعید امیرسلیمانی به بهانه رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» + تیزر مستند
  • برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟
  • اولین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ حکم بابک زنجانی چرا نقض شد؟
  • اولین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ حکم جدید بابک زنجانی چیست؟
  • «دریای پارس» یادگاری برای ایران به بهانه روز خلیج فارس
  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان
  • گزارش تصویری از اولین نشست خبری پائز سرمربی تیم ملی والیبال
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده