Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@15:45:54 GMT

شورای نگهبان همیشه به خوبی به وظیفه خود عمل کرده است

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۷۶۱۶

شورای نگهبان همیشه به خوبی به وظیفه خود عمل کرده است

حجت الاسلام احمد نجم‌الدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به تاثیر مشارکت بالای مردم در انتخابات، اظهار داشت: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی شعار محوری کشور است، لذا اولین تاثیر درونی کشور و حضور مردم در انتخابات به نوعی پیشرفت نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب اقتدار کشور در سطح دنیا است، گفت: تجربه نشان داده که حضور گسترده مردم در انتخابات موجب کوتاه‌آمدن دشمن از مواضع تند خود بر علیه کشور نیز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: دشمن به دنبال حضور حداقلی مردم در انتخابات می‌باشد.

انتخابات یک تکلیف اجتماعی است 

حجت الاسلام نجم‌الدین با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، افزود: انتخابات یک تکلیف اجتماعی و در سرنوشت مردم تاثیر بسزایی دارد.

وی تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب قدرت می‌باشد و رای در انتخابات حجت شرعی دارد که موجب پایداری نظام اسلامی است، لذا باید همراه با آگاهی، عاقلانه، بصیرت و تحقیق همراه باشد.

امام جمعه سربیشه افزود: باید در عرصه انتخابات از بین نامزدها که مورد تایید شورای نگهبان هستند؛ اصلاح‌ را انتخاب کنیم.

وی تاکید کرد: ۸۰ درصد اقتصاد کشور در اختیار مدیران کشور و متعلق به دولت است لذا اگر یک شخص ضعیف و ناکارآمد بر کرسی ریاست جمهوری تکیه زند، آن شخص منفعل خواهد بود؛ یک رئیس جمهور انقلابی، منافع ملی برای او از منافع شخصی، توجه به تهاجم فرهنگی دشمن، جنگ نرم، سیاست خارجی، اقتصاد ارجعیت دارد.

امام جمعه سربیشه با اشاره هجمه های برخی از افراد به شورای نگهبان، افزود: احراز صلاحیت در قانون وجود دارد و اگر ایرادی وجود دارد به شورای نگهبان نیست.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان همیشه به خوبی به وظیفه خود عمل کرده است، گفت: متاسفانه برخی از نامزدهای انتخابات که شرایط احراز صلاحیت را ندارند به صورت هدف‌مند به دنبال ایجاد هجمه به شورای نگهبان هستند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه سربیشه مردم در انتخابات شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۷۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان

ابوالفضل قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل مهم در تصمیمات سرنوشت‌ساز مملکت و مردم است.

وی با اشاره به دور دوم انتخابات در برخی از شهرستان‌ها تصریح کرد: قطعاً باید این کار به سرانجام و به اتمام برسد و مسئولیت افرادی که در این شهرستان‌ها هستند نسبت به سایر افراد بیشتر است تا این کار ناتمام را به سرانجام برسانند.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات تاکید بسیاری داشتند، بدیهی است که برای مرحله دوم هم این امر صادق است و از همه واجدین شرایط درخواست مشارکت در مرحله دوم انتخابات را داریم.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان برگزار می‌شود، گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح نماینده خود را برای تصمیمگیری‌های سرنوشت‌ساز به مجلس شورای اسلامی می‌فرستند و این امر تأثیر مثبتی بر فعالیت‌های شهرستان‌ها، پیشرفت و آبادانی خواهد داشت.

کد خبر 6090558

دیگر خبرها

  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری