Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال  ارومیه با انجام مسابقات روز نخست جدول اصلی در زمین‌های مجموعه ورزشی شهید باکری پیگیری شد. در بخش پسران، امیر رضا آرمیون، "احمت آتابای"، شریفی، بینیجی از ترکیه، سامان رضاییان، پارسا افسری و فدی بیدان از لبنان حریفان خود را از پیش رو برداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش انفرادی دختران نیز کمند افشار زاده، پرنیا رکن آبادی، رومینا زینالی، نمایندگان ترکیه و تنیسوری از بلژیک مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.

در بخش ۲ نفره نیز ۱۸ دیدار انجام شد و تیم‌های برتر به مرحله بعدی راه یافتند. این مسابقات امروز با انجام ۲۹ مسابقه پیگیری می‌شود. رقابت های تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال از یکم لغایت هشتم خرداد ماه در مجموعه شهید باکری ارومیه و در ۲ بخش انفرادی و ۲ نفره برگزار می‌شود.

 سرداوری مسابقات تور جهانی زیر ۱۸ سال بر عهده امین مهدویان سرداور نشان سفید کشورمان است.

بیشتر بخوانید

تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال/ صفی قهرمان شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تنیس اخبار ورزشی تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا

پرونده رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲ غرب آسیا در بخش دختران با قهرمانی تیم ایران بسته شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، رقابت‌های تنیس کمتر از 12سال غرب آسیا که از سوم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود با قهرمانی تیم دختران کشورمان همراه شد.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند، دختران کشورمان با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا یک‌بار دیگر این عنوان به تنیسورهای نوجوان کشورمان برسد.

تیم پسران کشورمان نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفته که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت به فینال غرب آسیا صعود می کند. سرپرستی تیم اعزامی کشورمان بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیئت تنیس خراسان شمالی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ اردیبهشت
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا