Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@12:35:56 GMT

علی کریمی و بن عطیه از الدحیل می روند؟

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۷۸۰۷

علی کریمی و بن عطیه از الدحیل می روند؟

روزنامه الرایة قطر در خبری مدعی شد که علی کریمی بازیکن ایرانی الدحیل، در تابستان از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، تابستان گذشته بود که علی کریمی بازیکن خط میانی استقلال پس از جدایی از جمع آبی پوشان، راهی قطر اس سی شد و پس از یک نیم فصل موفق در این تیم، مدیران الدحیل را مجاب کرد تا با قراردادی قرضی و به صورت 6 ماهه این بازیکن ایرانی را به خدمت بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روزنامه الرایة قطر در مطلبی به وضعیت الدحیل و ناکامی های این تیم در فصل گذشته پرداخته و اینکه تیم صبری لموشی دستش از رسیدن به جام کوتاه مانده است. الرایة در بخشی از این مطلب به وضعیت بازیکنان خارجی الدحیل پرداخته و مدعی است کریمی از این تیم جدا می شود.


در این مطلب آمده است: الدحیل به دلیل عدم حضور یک گلزن خوب و از دست دادن المساکنی در ابتدای فصل آسیب زیادی دید. بخصوص اینکه در ابتدا المعز علی و مونتاری از سطح خود خارج شدند و با وجود این، دودوی برزیلی وینگر تیم خوب ظاهر شد و نقش بهترین گلزن را به عهده گرفت. همین امر برای هموطنش ادمیلسون نیز صدق می کند، زیرا هر دو آنها 12 گل در این فصل به ثمر رساندند و این دو نفر سطح فنی خوبی را ارائه دادند.


بازیکن آسیایی الدحیل یعنی علی کریمی که در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم نقل مکان کرد، انتظار می رود او در فصل جدید با الدحیل ادامه ندهد و از این تیم جدا شود. ضمن اینکه مهدی بن عطیه نیز در پایان فصل قراردادش را تمدید نخواهد کرد.


چنانچه ادعای الرایة در این خصوص صحیح باشد، باید دید آینده علی کریمی در فصل آینده چه خواهد شد. آیا بازیکن سابق استقلال به فوتبالش در قطر اس سی ادامه می دهد یا انتخاب دیگری خواهد داشت.

قطر الدحیل علی کریمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر الدحیل علی کریمی علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۷۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان

محمد کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: طوفان و تندباد اخیر بیش از ۸۹۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌ها و شبکه برق استان خسارت زد که بیشترین خسارت‌ها با ۵۵۰ میلیارد ریال مربوط به زیرساخت‌های آسیب دیده برق در جزیره قشم است.

وی افزود: از همه ظرفیت‌های قانونی برای تامین و توزیع بهینه برق خصوصا در جزیره قشم بهره‎ می‌گیریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان طول خطوط توزیع برق خسارت دیده در جزیره قشم را حدود ۲۴ کیلومتر و تعداد تیر‌های فشار متوسط و فشار ضعیف را ۳۵۳ عدد اعلام کرد.

کریمی گفت: ۲ دستگاه ترانس نیز در حوادث تند باد و طوفان خسارت دید که نیرو‌های عملیاتی این شرکت به سرعت نسبت به رفع خرابی‌ها اقدام کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان افزود: شهرستان بندرلنگه و سپس مناطق برق ناحیه یک بندر عباس و بندرخمیر هم در رتبه‌های بعدی میزان خسارت شامل سقوط و خسارت پایه و ترانس قرار دارند که بیشتر آن ترمیم و جایگزین شده است.

کریمی گفت: ترمیم و بازسازی شبکه‌های آسیب دیده از سیل به‌ویژه در قشم و بندرلنگه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

وی افزود: نیرو‌های عملیاتی با مشارکت کم‌نظیر مردم در بندرلنگه در شرایطی سخت و زمینی باتلاقی ۳۰ اصله پایه چوبی نصب کردند و بعد از تلاش ۴۸ ساعته شبکه روستای حسینیه این شهرستان برقدار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • با ۹۵ درصد درخواست‌های انشعابات غیر خانگی آب و فاضلاب موافقت شد
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • چشم‌ها را با چای بشوییم یا نه؟/ یک توصیه‌ به کسانی که زیاد با نمایشگر کار می‌کنند
  • دیدار با خانواده شهید معلم در اندیمشک
  • عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست
  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • خانه تکانی اینتر در تابستان: 5 بازیکن می‌روند