Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- کاهی گفت: قرار است حداکثر تا دهم هر ماه، اطلاعات پیمایش مسافربر‌های اینترنتی به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برسد و سهمیه آن‌ها واریز شود.

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره تاخیر در واریز سهمیه سوخت تاکسی ها و آژانس های اینترنتی به دلیل فعال نبودن سامانه سماس (سامانه ملی اطلاعات سفر) ضمن تاکید بر این که وزارت کشور متولی راه اندازی این سامانه است، گفت:  این دسته از خودرو‌ها به صورت اعتبار ریالی سهمیه می‌گیرند و نمی‌توان به  صورت لیتری در ابتدای هر ماه مانند سایر خودرو‌های شخصی برای آن‌ها نیز سهمیه سوخت واریز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: باید یک عملکرد مشخصی از طرف وزارت کشور که متولی بررسی عملکرد تاکسی ها و آژانس های اینترنتی است به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام و صحت سنجی شود. به محض دریافت اطلاعات، شرکت ملی پخش نیز عینا مواردی که مورد تایید وزارت کشور است را برای آن‌ها شارژ می‌کند.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرد: وزارت نفت و وزارت کشور، هر دو در کارگروه سوخت برای تامین سوخت ناوگان حمل و نقل حضور دارند، بنابراین وزارت کشور در جریان این مشکلات قرار دارد. در هر حال قرار بر این شده که از این به بعد، حداکثر تا دهم هر ماه، این اطلاعات به دست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برسد و سهمیه عملکردی این رانندگان را شارژ کنیم.

او در پایان گفت: چون سهمیه این خودروها به صورت اعتبار ریالی است، با وجود تاخیر نیز مشکلی در اصل سهمیه به وجود نمی‌آید، زیرا در نوبت‌های بعدی نیز می‌تواند از اعتبار خود استفاده کنند؛ یعنی، قابل جبران است و دچار ضرر و زیان نمی‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۷۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مظفری گفت: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۵ هزار و ۶۴۳ لیتر نفت گاز یارانه‌ای به ارزش یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان برای توزیع در جایگاه‌های سوخت، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت سه میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.


مظفری  گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گزارش این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می شود
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • پلیس: در روز‌های آینده سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • ◄ رفع مسدودی ۶۰۰۰ کارت سوخت کامیون و اتوبوس
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده/ تسریع در صدور کارت‌های سوخت