Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی فوتبال امارات توانست در دیداری دوستانه با نتیجه ۵ بر یک اردن را شکست دهد و دومین برد پرگل پیاپی خود را به دست بیاورد.

به گزارش تابناک ورزشی، علی مبخوت ۳۰ ساله برترین گلزن این تیم توانست در این بازی هت تریک کند و شمار گلهای خود را در تیم ملی فوتبال امارات به عدد ۷۱ برساند تا در کنار میرسلاو کلوزه و لیونل مسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او آقای گل جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۵ شناخته شد که در آن مسابقات هم پنج گل به ثمر رسانده بود.

نکته جالب اینکه علی مبخوت در ۸۸ بازی ملی توانسته است ۷۱ گل به ثمر برساند که آمار فوق العاده او را در تیم ملی امارات نشان می دهد.  او در بازی دوستانه قبل برابر هند نیز هت تریک کرده بود تا در دو بازی اخیر خود در تیم ملی ۶ گل به ثمر رسانده باشد.

امارات در دیدارهای انتخابی جام جهانی که به صورت متمرکز برگزار می شود، میزبان است و با تیم های مالزی، تایلند، اندونزی و ویتنام بازی خواهد داشت و مبخوت بهترین فرصت را در پیش دارد تا بتواند شمار گلهای ملی خود را در این دیدارها افزایش دهد.

علی دایی با ۱۰۹ گل زده برترین گلزن ملی فوتبال جهان است و کریستیانو رونالدو با ۱۰۳ و فرانس پوشکاش با ۸۴ گل در رده های دوم و سوم قرار دارند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 غزه قطعی برق علی مبخوت امارات رکورد علی دایی رکورد دایی رونالدو انتخابات 1400 غزه قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید چگونه اماراتی‌ها از پرورش و فرآوری شتر میلیون‌ها دلار کسب می‌کنند (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند پرورش و فرآوری شیر هزاران بز توسط کشاورزان استرالیایی (فیلم) فرآیند پرورش و فرآوری گوشت الاغ، اسب و زالو (فیلم) چگونه گوشت و پوست میلیون‌ها کروکودیل در کارخانه فرآوری می‌شود؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • رکورد ویژه نوراللهی مقابل النصر (عکس)
  • دومین پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • ببینید چگونه اماراتی‌ها از پرورش و فرآوری شتر میلیون‌ها دلار کسب می‌کنند (فیلم)
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • تلاش رونالدو برای رسیدن به رکورد بازیکن مراکشی
  • 12 قهرمانی در لیگ؛ داوید آلابا در آستانه رسیدن به رکورد تاریخی رایان گیگز
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)
  • اشباع‌نشدنی؛ کریستیانو رونالدو به رکورد فوق‎‌العاده 66 هت تریک رسید! + عکس
  • پاسخ جود به چالش وینی: گلزن اول رئال منم!‏