Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی طی پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای و روز قشر بسیج ورزشکاران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان رضوی، در متن این پیام آمده است:

۱۷ شوال هر سال به عنوان هفته ترویج "فرهنگ پهلوانی" وتوسعه ورزشی زور خانه ای در کشور نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

"ورزش پهلوانی" آمیخته شده است ؛ با خصلت‌هایی همچون ؛ فداکاری ، جوانمردی ، صداقت ، صفا و فروتنی ، خود شکنی وپرهیز از خود خواهی ، خود بینی ، حق پرستی ، حق جویی وحق طلبی ودر یک کلمه همراه با پرورش جسم وقدرت جسمانی در آحاد جامعه.

 

ورزش باستانی برای ما ایرانیان یک ورزش نیست ؛ بلکه یک تاریخ ویک فرهنگ است.

 

بر خود وظیفه میدانم ؛ ضمن گرامیداشت این ایام ارزشمند و تبریک هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای ( ۲ الی ۸ خرداد) و روز قشر بسیج ورزشکاران را به تمامی پهلوانان و نام آوران کشور تبریک عرض نمایم و انشاالله سعی کنیم ؛ فضای فرهنگی ورزش حفظ وتقویت شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جوانان پهلوانی زورخانه ای فرهنگ پهلوانی هفته ترویج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۸۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام جام هواداری تمدید شد

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مهلت ثبت نام شرکت در مسابقات فوتبال گل کوچک محلات با عنوان جام هواداری تا پایان اردیبهشت تمدید شد.

او افزود:رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها نسبت به تشکیل جلسه و برنامه ریزی و هدایت متقاضیان تلاش جدی بعمل آورند تا در مدت زمان باقیمانده ضمن اطلاع رسانی مناسب، حضور حداکثری در این رویداد ملی از استان مازندران داشته باشیم.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل گفت: علاقمندان جهت ثبت نان به سامانه رویداد‌های ورزشی فدراسیون ورزش همگانی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • لازمه ورود به عرصه ورزش، ورزیدگی اخلاقی است
  • بزرگداشت هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در منطقه ۱۲ اصفهان
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد