Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: لیست تیم ملی بسکتبال قطعی نیست و احتمال اضافه یا کم شدن وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی بزرگسالان بسکتبال تمرینات خود را از روز ۲۶ اردیبهشت ماه، جهت حضور در پنجره سوم مسابقات انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱ آغاز کرده است. تمرین تیم ملی بسکتبال امروز با حضور اهالی رسانه برگزار شد و سرمربی تیم ملی نیز صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره آغاز اردوی تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: تزریق مرحله‌های واکسن کرونا و دیرتر رسیدن برخی از بچه‌ها باعث شد تا کمی دیرتر اردوی ما آغاز شود. از ۱۸ خرداد به رقابت‌های آسیایی اعزام می‌شویم و سپس بازی‌های تدارکاتی را در توکیو خواهیم داشت تا با بهترین شرایط وارد المپیک شویم. مسابقات ما پس از بازی‌های المپیک هم ادامه خواهد یافت.

وی درباره برنامه اردو و آماده سازی تیم ملی گفت: یک پکیج بازیکن داریم و در یک مرحله آماده‌سازی نمی‌کنیم. باید گروهی از بازیکنان را همیشه آماده نگه داریم تا هماهنگی‌ها افزایش پیدا کند. آسیب‌دیدگی‌های ما پیش از این خیلی زیاد بوده و باید این جمع بازیکن را همیشه داشته باشیم تا در مسابقات آتی استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره نفرات ملی پوش گفت: برای دعوت ملی‌پوش موارد مختلفی را درنظر می‌گیریم و بایستی شاخص‌های زیادی لحاظ شود. لیگ هرچه جلوتر می‌رفت، کیفیت بیش‌تری پیدا می‌کرد و بازیکن‌های زیادی هم زیر ذره‌بین قرار گرفتند. هنوز لیست تیم ملی قطعی نیست و احتمال اضافه یا کم شدن وجود دارد.

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال سرمربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ NBA| باورنکردنی از کایری اروینگ!

گارد راس تیم بسکتبال دالاس موریکس، امتیازآورترین بازیکن زمین در بازی تیمش مقابل لس‌آنجلس کلیپرز بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کایری اروینگ، گارد راس تیم بسکتبال دالاس موریکس با ثبت 40 امتیاز، بهترین بازیکن زمین در بازی مقابل لس‌آنجلس کلیپرز بود.

 

.

 

دالاس در دیدار چهارم سری پلی‌آف کنفرانس غرب با حساب 111 بر 116 مغلوب کلیپرز شد تا سری، 2 بر 2 مساوی شود.

پیروزی کلیپرز مقابل دالاس در پلی‌‌آف لیگ NBA

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شانا و جبهه پایداری در جستجوی ۳ کاندیدا /لیست مشترک قطعی شد؟
  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • لیگ NBA| باورنکردنی از کایری اروینگ!
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده