Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اشتباهات داوری در بازی شب گذشته این تیم مقابل نفت آبادان اظهار داشت: واقعا از این موضوع ناراحتیم و تعجب کرده‌ایم که چرا اشتباهات داوری بیشتر متوجه استقلال است.

وی ادامه داد: یک پنالتی مسلم استقلال سوخت یک گل سالم ما مردود شد و واقعا باید فدراسیون یک فکر اساسی برای داوری مسابقات اتخاذ کند، نمی‌شود که برخی تیم‌ها از داوری سود ببرند و برخی هم مانند ما متضرر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: به نظر می‌رسد وقتی ما وارد میدان مسابقه می‌شویم باید با ۱۲ نفر مبارزه کنیم و از این موضوع تعجب می‌کنم که اوج اشتباهات فاحش داوری این روزها گریبانگیر استقلال شده است. البته این موضوع را هم بگویم که ما معتقدیم که در این اتفاق عمدی در کار نیست اما به هر حال برای استقلالی که میلیون‌ها هوادار دارد این موضوع بسیار ناراحت کننده است.

مددی در خصوص اینکه آل کثیر نیز از سوی فدراسیون فوتبال تبرئه شد، خاطرنشان کرد: ما مجددا به کمیته محترم انضباطی فدراسیون نامه خواهیم زد و این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احمد مددی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۸۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم عیسی آل کثیر به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 2-4 پرسپولیس)

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را مرتکب شویم
  • وحید شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را تکرار کنیم
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • گل چهارم پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم
  • گل دوم عیسی آل کثیر به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 2-4 پرسپولیس)
  • کارشناس داوری تایید کرد؛ گل اورونوف به آلومینیوم خطا بود!
  • گل دوم پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم