Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاج علی بیگی با تکذیب خبرهای که در روزهای اخیر مبنی بر تائید و یا رد صلاحیت نامزدهای میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه آشتیان، فراهان و تفرش در فضای مجازی مطرح‌شده بود گفت: اسامی تائید صلاحیت میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی ۸ خرداد اعلام خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرضا حاج علی بیگی فرماندار شهرستان تفرش در گفتگو با دیار آفتاب گفت: ۲۸ خرداد سه انتخابات مهم، سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه آشتیان، فراهان و تفرش را در سطح شهرستان داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاج علی بیگی اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان تفرش به‌عنوان مرکز حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان است طبیعتاً انتخابات در این شهرستان اهمیت و حساسیت بیشتری دارد.

وی با تکذیب خبرهای که در روزهای اخیر مبنی بر تائید و یا رد صلاحیت نامزدهای میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه آشتیان، فراهان و تفرش در فضای مجازی مطرح‌شده بود ادامه داد: اسامی تائید صلاحیت میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی ۸ خرداد اعلام خواهد شد.

فرماندار شهرستان تفرش گفت: البته بعد از این تاریخ هم همچنان امکان اعتراض برای نامزدهای احراز صلاحیت نشده وجود دارد.

حاج علی بیگی اظهار کرد: در نهایت لیست نهایی نامزدهای میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آشتیان، فراهان و تفرش ۱۹ خرداد اعلام می‌شود.

وی در ادامه به اقدامات صورت گرفته برای برگزاری انتخابات پرشور در شهرستان اشاره کرد و افزود: برای برگزاری انتخابات از یک سال گذشته با دستور وزارت کشور و دستگاه‌های نظارتی فعالیت‌های انتخاباتی آغازشده است.

فرماندار تفرش گفت:۴۳ صندوق برای جمع‌آوری آرای مردم شهرستان‌ پیش‌بینی‌شده است و برای عوامل برگزاری انتخابات دوره های آموزشی برگزار شده و تعدادی جلسات هماهنگی هم در روزهای باقی مانده برگزار خواهد شد.

حاج علی بیگی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی نشانگر پایبندی قاطع و باصلابت ملت ایران اسلامی به ارزش‌های اسلامی، دفاع از ولایت‌فقیه و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه نامزدهای میان دوره ای مجلس فراهان و تفرش حاج علی بیگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۸۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس