Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@19:59:38 GMT

اولین تصویر از دسته‌ دختران منتشر شد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۸۶۷۹

اولین تصویر از دسته‌ دختران منتشر شد

فرشته حسینی، بازیگر سینمای ایران، در صفحه شخصی خود، اولین تصویر از فیلم سینمایی دسته‌ دختران را منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرشته حسینی با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود آورده است:

"اولین تصویر از مقاومت ٣٤ روزه خرمشهر / دسته‌ دختران!

فیلم سینمایی دسته دختران به کارگردانی منیر قیدی و تهیه کنندگی محمدرضا منصوری که با نگاهی آزاد و بر اساس روایت‌های واقعی از مقاومت ٣٤ روزه خرمشهر در دفاع مقدس ساخته شده، وارد مرحله پس تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دسته دختران، تصویری از مقاومت و ایثار زنان در روزهای پرتلاطم ابتدای جنگ است. فیلمبرداری این فیلم در شهرهای خرمشهر، آبادان، اهواز و تهران انجام شده و برای نخستین بار در جشنواره فیلم فجر امسال نمایش داده می‌شود.

نیکی کریمی، پانته‌آ پناهی‌ها، فرشته حسینی، هدی زین‌العابدین، صدف عسگری، حسین سلیمانی، یاسین مسعودی و با حضور مهدی حسینی نیا بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

دسته دختران محصول بنیاد سینمایی فارابی است.

کد خبر 496032

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فضای مجازی کاربران فضای مجازی اینستاگرام پیام اینستاگرامی استوری اینستاگرام فرشته حسینی اینستاگرام فرشته حسینی بازیگران بازيگر سينما و تلويزيون بازیگران زن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌نشینی تل‌آویو از شروط خود در توافق پیشنهادی با مقاومت فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع فلسطینی آگاه در گفت و گو با شبکه المیادین تاکید کردند: توافق پیشنهادی که جزئیات آن منتشر شده پایه و اساس جدی مذاکراتی را تشکیل می‌دهد که ممکن است به یک توافق فراگیر قریب الوقوع منجر شود.

این منابع اضافه کردند: مساله مهم و حیاتی برای جنبش حماس که در این توافق نهایی نشده موضوع آتش بس است که باید صراحتاً در توافق ذکر شود.

آنها تصریح کردند: ما شاهد پیشرفت آشکار در این توافق پیشنهادی اخیر بودیم چرا که طرف صهیونیستی از شروط خود در خصوص بازگشت آوارگان فلسطینی و عقب نشینی دست برداشته است.

لازم به ذکر است که سایت شبکه المیادین امروز جزئیات توافق پیشنهادی سه مرحله‌ای را میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین منتشر کرد که بر اساس آن اسرای موجود نزد دو طرف آزاد شده و آوارگان فلسطینی به منازل خود بازمی گردند و نظامیان صهیونیست نیز به سمت مرزهای نوار غزه عقب نشینی می‌کنند.

کد خبر 6095175

دیگر خبرها

  • حمله مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات برای اولین بار
  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • عقب‌نشینی تل‌آویو از شروط خود در توافق پیشنهادی با مقاومت فلسطین
  • بهروز افخمی و خاطرات یک بازپرس دادگستری
  • اولین عکس از درب طلای حرم امام رضا (ع) منتشر شد
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید