Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه وردربرمن رکورد دار حضور در بوندسلیگا با ۵۷ فصل بازی در این رقابت هاست؛ همچنین آن‌ها به عنوان قدیمی ترین باشگاه بوندسلیگا، سابقه بیشترین بازی در تاریخ این رقابت ها را نیز در کارنامه خود دارند!

اختصاصی طرفداری - باشگاه وردربرمن با قرار گرفتن در رده هفدهم جدول، پس از ۴۱ فصل متوالی حضور در بوندسلیگا به رده پایین‌تر سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، این باشگاه سابقه ۵۷ فصل حضور در بوندسلیگا را دارد و رکورد دار حضور در بالاترین سطح فوتبال آلمان است. نزدیک‌ترین تعقیب کننده وردربرمن، باشگاه بایرن مونیخ است که سابقه ۵۶ فصل حضور در بوندسلیگا را دارد. همچنین باشگاه وردربرمن سابقه بیشترین بازی در بوندسلیگا را با ۱۹۳۴ دیدار در کارنامه خود ثبت کرده و از این حیث نیز رکورد دار است؛ رتبه بعدی با ۱۹۰۸ بازی در اختیار بایرن مونیخ است.

با سقوط این باشگاه ریشه دار آلمانی، حال بایرن مونیخ این فرصت را دارد که به این دو رکورد تاریخی وردربرمن حمله کند و در فصل جاری این رکوردها را به نام خود ثبت کند.

آمار رکورد داران حضور در تاریخ بوندسلیگا بدین شرح است:

 

اخبار داغ 

فیلم سانسور فوق حرفه ای پوشش ساره بیات در سریال گیسو برترین های قرن با کرمانی مقدم و شاه محمدی؛ دهه ۶۰ پولی نبود، شادی هوادار می‌دیدیم، کیف می‌کردیم! حمله به اتوبوس پرسپولیس؛ این بار با نارنجک دست ساز + فیلم مستند افسانه یک عقاب را در طرفداری ببینید / من ناصر حجازی هستم 2 قسمت دوم رسمی؛ ماریو مانژوکیچ از میلان جدا شد راموس: غیبت در یورو 2020 هم به این فصل مزخرف اضافه شد؛ زنده باد اسپانیا، زنده باد مادرید!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ رکورد دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۸۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود

به گزارش ورزش سه، ماتیس دی لیخت دلتنگ آژاکس است. مدافع میانی هلندی بایرن مونیخ می‌خواهد دوباره برای تیمی بازی کند که در آن فوتبالش را شروع کرد. 

او در این رابطه می‌گوید: «من اغلب به بازگشت فکر می‌کنم و امیدوارم که این اتفاق بیفتد.»

دلیخت در 5 مارس 2019 در لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی تاریخی 1-4 مقابل رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خودش را بر سر زبان‌ها انداخت. پنج هفته بعد، در 16 آوریل، او گل پیروزی بخش مقابل یوونتوس تورین (1-2) را به ثمر رساند که به معنای اولین راهیابی آژاکس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سال 1997 بود.

در همان تابستان او با یوونتوس قرارداد امضا کرد و سه سال بعد، در سال 2022، راهی بایرن مونیخ شد، جایی که تا سال 2027 قرارداد دارد. 

پنج سال پس از ترک آمستردام، او به صراحت اعلام کرد که دلش برای این تیم تنگ شده است: «از انتخاب‌هایم بسیار خوشحالم. در ایتالیا و آلمان عنوان قهرمانی را کسب کردم. فکر می‌کنم برای یک بازیکن 24 ساله همه چیز به خوبی پیش می‌رود. در مجموع حدود ده سال برای آژاکس بازی کردم. البته دلم برای همه افرادی که در آنجا ملاقات کردم و بازیکنانی که با آنها بازی کردم، تنگ شده است. این مقطع خوبی در تاریخ باشگاه نیست و دیدن این وضعیت آژاکس دشوار است و حالم بد می‌شود.»

دیگر خبرها

  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • ببینید | نمادین‌ترین نبرد تاریخ قاره سبز | رئال و بایرن؛ یک گام تا فینال
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • رسمی؛ دارمشتات به بوندسلیگای 2 سقوط کرد
  • عامل حذف تاریخی رئال به بایرنی‌ها روحیه داد!‏
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود