Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@06:27:51 GMT

تیموتی شالامه جا پای جانی دپ می‌گذارد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۹۰۳۱

تیموتی شالامه جا پای جانی دپ می‌گذارد

تیموتی شالامه نقش ویلی وانکای جوان را در فیلمی جدید که پیش درآمدی بر فیلم «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» است، بازی می‌کند.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، تیموتی شالامه قرار است نقش معروف‌ترین شخصیت شکلات‌ساز دنیا را در فیلم «وانکا» بازی کند. این فیلم موزیکالی بر پایه اوایل زندگی ویلی وانکا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با وجود اینکه هنوز جزییات خطوط داستانی اعلام نشده، گفته شده این فیلم کمپانی برادران وارنر به اکتشاف در دوران رشد مردی می‌پردازد که بعداً شکلات‌سازی معروف خود را خلق کرد. شالامه قرار است در این فیلم آواز بخواند.

کتاب کودکان محبوب «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» نوشته رولد دال درباره پسری فقیر به نام چارلی باکت است که برنده بلیتی طلایی برای گشتن در یک کارخانه شکلات‌سازی معروف و به شدت تحت محافظت با هدایت ویلی وانکا می‌شود. از آنجا که داستان فیلم جدید پیش از افتتاح کارخانه شکلات‌سازی به وقوع می‌پیوندد، چارلی و همراهانش حضوری در «وانکا» نخواهند داشت.

جین وایلدر نقش شخصیت وانکا را در فیلم سال ۱۹۷۱ آن بازی کرده بود و بعداً جانی دپ در ریبوت سال ۲۰۰۵ به کارگردانی تیم برتون در قالب این نقش ظاهر شد. فیلم برتون هم خیلی کوتاه به گذشته وانکا پرداخت و نشان داد که پدرش دندان‌پزشک و متنفر از شکلات بوده است.

پل کینگ که به خاطر «پدینگتون» و دنباله‌اش شناخته می‌شود، مسئولیت کارگردانی «وانکا» را بر عهده خواهد داشت. دیوید هیمن که سازنده فرنچایز «هری پاتر» و فیلم‌های محبوب «پدینگتون» بود فیلم را بر پایه فیلمنامه‌ای نوشته سایمون ریچ تهیه می‌کند. انتظار می‌رود تهیه فیلم از سپتامبر آغاز شود. در حال حاضر هفدهم مارس ۲۰۲۳ به عنوان تاریخ اکران آن تعیین شده است.

شالامه امسال چند فیلم دیگر خواهد داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به اقتباس «تل‌ماسه» توسط دنیس ویلونو، درام «گزارش فرانسوی» ساخته وس اندرسون و فیلم پرستاره «به بالا نگاه نکن» آدام مک‌کی اشاره کرد. او همچنین قرار است در فیلم بیوگرافیکی «الکتریک شدن» نقش باب دیلن را ایفا کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هالیوود فیلم های هالیوود بازیگران هالیوود کارخانه شکلات سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۹۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه ساخت لیفتراک در کارخانه + فیلم

لیفتراک وسیله‌ای است که در انبار بسیاری از کارخانه‌ها و حتی گمرک و مراکز ترخیص بار یافت می‌شود. این وسیله به کار جابه‌جایی بارها سرعت بخشیده است. در ویدئوی زیر مراحل ساخت لیفتراک‌ها را در کارخانه مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد
  • سیگار چه تاثیری بر چهره و بدن افراد می گذارد؟
  • گرمایش جهانی چگونه بر وقوع بلایای طبیعی تاثیر می‌گذارد؟
  • شکلات های مخصوص المپیک تولید شد + نحوه تولید | ویدئو
  • آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است
  • عکس/ رونمایی از شکلات بازی‌های المپیک پاریس
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • نحوه ساخت لیفتراک در کارخانه + فیلم
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد