Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، دفتر مطبوعاتی استانداری هرات اعلام کرد: نیرو‌های کماندوی ارتش با اجرای عملیات ویژه در شهرستان «پشتون زرغون» استان هرات، ۴۱ زندانی از جمله ۱۹ نظامی و ۲۲ غیرنظامی را از زندان طالبان آزاد کردند.

در جریان عملیات آزادسازی زندانیان از زندان طالبان، درگیری شدیدی میان طالبان و نظامیان افغان به وقوع پیوست که براثر آن هفت عضو طالبان که نگهبان زندان بودند کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته نیز وزارت دفاع افغانستان از آزادی هشت نظامی از زندان طالبان دراستان بغلان افغانستان در عملیات نیرو‌های کماندوی ارتش خبر داد.

خبر دیگر اینکه براثر انفجار صبح امروز در شهرستان «قره باغ» کابل شش نفر زخمی شدند.

«فردوس فرامرز» سخنگوی پلیس کابل اعلام کرد مین کارگذاشته شده در کنار جاده در مسیر عبور خودروی نظامیان افغان درشهرستان «قره باغ» کابل منفجر شد که براثر آن سه نظامی و سه غیرنظامی از جمله یک کودک زخمی شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دولت افغانستان طالبان افغانستان آزادی زندانیان زندان طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، دادستان سبزوار درمراسم نذر هشتم سبزوار که در مسجد الغدیر سبزوار برگزار شد گفت: این زندانیان با کمک خیران و نمازگزاران با مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان از زندان رهایی یافتند و ستاد دیه استان نیز در این قضیه کمک و یاری کرد.

صابری افزود: از سال گذشته تاکنون حدود ۲۲۰ زندانی جرایم مالی در قالب طرح نذر هشتم و به نیت امام رضا (ع) از زندان سبزوار با کمک خیران و نمازگزاران مساجد سبزوار از زندان رهایی یافته اند که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • فوری | حمله خونین افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • کابل خطاب به مسکو: حکومت افغانستان فراگیر است
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • دیپلمات افغان: جهان به سمت تعامل با کابل پیش می‌رود
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار