Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@11:14:48 GMT

اینترنت رایگان در کتابخانه‌های عمومی همدان

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۹۲۶۳

اینترنت رایگان در کتابخانه‌های عمومی همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عاطفه زارعی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌ صورت‌گرفته از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ۵۰ درصد کتابخانه‌های عمومی استان همدان به وای‌فای رایگان مجهز شده‌اند اظهار کرد: این خدمت با هدف استانداردسازی کتابخانه‌های استان و تسهیل دسترسی اعضا و پژوهشگران به منابع اطلاعات علمی و پژوهشی صورت‌ گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعضای کتابخانه‌های عمومی با حضور در کتابخانه(به غیر شرایط خاص کرونایی) می‌توانند از وای فای و اینترنت به صورت رایگان استفاده کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: پیش از این نیز دسترسی به پایگاه‌های اطلاعات علمی و خدمات مرجع مجازی همچون نورمگز و مگا پیپر به اعضای  کتابخانه‌های به صورت رایگان فراهم شده بود.

وی ادامه داد: اعضای کتابخانه‌ها برای استفاده از پایگاه نورمگز می‌توانند به پورتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان به آدرس https://hamadan.iranpl.ir/portal/home/ مراجعه و فایل راهنما را دریافت و سپس اقدام کنند.

زارعی خاطرنشان کرد: برای استفاده از پایگاه مگاپیپر هم برای هر شهرستان یک ایمیل تعریف شده که اعضا می‌توانند موضوعات مورد نظر خود را ایمیل کرده و و منابع اطلاعاتی مورد نیاز را دریافت کنند.

وی گفت: در شهرستان همدان کتابخانه‌های عمومی اعتمادیه،  پروین اعتصامی، فرهنگسرای ولایت، شهید مدرس، سردار شهید حبیب مظاهری به وای فای رایگان مجهز هستند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان اظهار کرد: در شهرستان ملایر نیز کتابخانه‌های عمومی آیت‌الله فاضلیان، ولایت، پروفسور راستان، صاحب‌الزمان(عج)، توحید، علامه امینی، شهید آزموده، شهید بهشتی، دانشجو، علامه مجلسی دارای خدمات وای فای رایگان هستند.

وی افزود: در نهاوند نیز کتابخانه‌های عمومی امیر المومنین(ع)، شهید قدوسی، بصیرت، آیت‌الله نهاوندی، شهید حیدری، ۹ دی از این خدمات بهره می‌برند.

زارعی تصریح کرد: در شهرستان تویسرکان نیز کتابخانه‌های عمومی شهید مدنی، رضی الدین آرتیمانی و باقرالعلوم(ع) به اعضای خود خدمات رایگان وای فای ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: کتابخانه‌های عمومی علامه طباطبائی، شهید باهنر، فجر  در شهرستان بهار آمادگی ارائه خدمات رایگان وای‌فای را دارند.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان کبودراهنگ کتابخانه‌های عمومی قدس، رسالت، قائم(عج)، غدیر،  شهید اشرفی اصفهانی مجهز به وای فای رایگان برای استفاده اعضا هستند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: در شهرستان رزن کتابخانه‌های عمومی شهید مفتح، آیت‌الله شوندی، شهدای گمنام و در شهرستان درگزین کتابخانه‌های عمومی  علامه دهخدا و آیت‌الله شاهنجرانی خدمات رایگان وای فای ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه در شهرستان اسدآباد کتابخانه عمومی شهید رجایی به وای‌فای رایگان مجهز شده اظهار کرد: در  شهرستان فامنین نیز کتابخانه‌های عمومی شهید مطهری و مهر به این خدمات مجهز شده‌اند.

زارعی گفت: اقدامات برای فراهم کردن خدمات بیشتر در این کتابخانه‌ها و سایر کتابخانه‌های استان ادامه دارد و در آینده گسترش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/۸۹۰۴۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان وای فای رایگان اینترنت نورمگز کتابخانه های عمومی استان همدان نیز کتابخانه های عمومی وای فای رایگان عمومی شهید آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، روایت کردن کار‌های خوب و مهربانی حال انسان را خوب می‌کند چه برسد بخواهی کار خوب انجام دهی، انسان‌هایی که تمام تلاش شان را می‌کنند تا بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند و مرهمی بر زخم مردم بگذارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین