Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@22:37:27 GMT

امروز کدام نمادهای معاملاتی متوقف شدند؟

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۹۲۹۲

امروز کدام نمادهای معاملاتی متوقف شدند؟

ایران اکونومیست- امروز چهارم خرداد، نمادهای معاملاتی پنج شرکت متوقف شدند.

 به نقل از مدیریت عملیات بازار، طبق اطلاعیه منتشره در تارنمای کدال به نشانی codal.ir توقف نماد معاملاتی شرکت پارس‌ مینو (غپینو۱)، با توجه به عدم رعایت ضوابط افشای اطلاعات با اهمیت حداکثر برای ۲ روز کاری ادامه می یابد.

نماد معاملاتی شرکت البرزدارو (دالبر۱)، سیمان خوزستان (سخوز۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماد مذکور روز معاملاتی بعد به صورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

سیمان‌ آرتا اردبیل (ساربیل۱)، پارس‌ مینو (غپینو۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف شد. نماد مذکور حداکثر تا ساعت ۱۰ روز معاملاتی جاری با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

تداوم تعلیق نماد معاملاتی (وسبوشهر۱)

به اطلاع می رساند؛ علی رغم پیگیری های انجام شده از ناشر ابهامات موجود در اطلاعات ناشر برطرف نشده است، لذا تعلیق نماد معاملاتی شرکت شرکت س استان بوشهر (وسبوشهر۱) حداکثر تا تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ تداوم می یابد.

 

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نماد معاملاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۹۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران مایه رشد و شکوفایی کشور هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در دیدار با جمعی از تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه کارگران بازوان حرکت هر جامعه ای هستند که به سوی رشد و شکوفایی حرکت می‌کند گفت: بی شک تمام پیشرفت‌های کشور و جامعه کارگری در مسیر زندگی نشات گرفته از رشد ، پویایی فکر و اندیشه ورزی بوده و آن جامعه‌ای موفق است که با تفکر تکامل یافته جلو می‌رود و هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده کند توسعه و پیشرفت دو چندان پیدا می‌کند.

 امام جمعه تبریز افزود: در دین اسلام برای نیروی کار در حوزه منابع انسانی و نیروی فعال جامعه برنامه‌ها و دستورات ارزشمندی آمده است به همین دلیل کارگران از اهمیت و جایگاه ارزشمندی برخوردار هستند و برای این قشر توصیه‌های فراوانی شده است. 

 نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی رویکرد‌های اقتصادی که برای نامگذاری سال‌های گذشته توسط مقام معظم رهبری تعیین شده را نشان از اهمیت و موقعیت کارگران به عنوان ستون‌های اقتصادی کشور حائز اهمیت دانست و گفت: باید با تاسی به سیره پیامبر اسلام و ائمه معصومین علیهم السلام مسیر درست ترسیم شود.

 وی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب همواره دغدغه معیشت کارگران دارند و برای رفع این مشکلات بیانات مبسوطی با ارائه راهکار‌های عملی ارائه کرده اند گفت: باید مسئولین امر به این دغدغه‌ها توجه کنند و بدانند توجه به تورم و معیشت کارگران و تحقق جهش تولید با مشارکت مردم به همت همین کارگران است.

امام جمعه تبریز ضمن اشاره به اینکه دولت و مجلس باید برای بهبود کسب و کار تلاش مضاعف کنند و از کارگر  حمایت کنند اظهار داشت:برای این منظور نیازمند حمایت عملی هستیم و در این راستا تامین امنیت شغلی کارگر، توجه به معیشت کارگر، تامین مسکن و ساماندهی قرارداد‌های کار از مهمترین دغدغه‌های این بخش است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی گفت: مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی شعار امسال هفته کار و کارگر است و رهبر معظم انقلاب توجه به محیط و بهداشت و سایر مسائل کارگر را از مهمترین بخش‌های رشداقتصادی کشور دانستند.

فتحی افزود: به لطف خدا شاهد آرمش صنعتی در استان هستیم که مایه ارزش افزوده و امنیت شغلی در کشور است.

 
گفتنی است در پایان مراسم از کارگران نمونه و شاخص استان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • بورس در سکوت
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت؛ رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک + اسامی
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک / یک میلیارد دلار برای مدیران خودرو! + اسامی
  • کارگران مایه رشد و شکوفایی کشور هستند
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس