Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دلایل شکست شب گذشته ذوب‌آهن برابر پرسپولیس را می‌توان در انتخاب تاکتیک اشتباه، اشتباهات فردی، عدم هماهنگی بازیکنان و فقدان مهاجم چارچوب‌شناس خلاصه کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، بازی‌های معوقه هفته‌های بیستم و بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس روز گذشته با برگزاری 3 دیدار آغاز شد که در یکی از این رقابت‌ها تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر  مقابل پرسپولیس با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب‌آهن در یکی از حساس‌ترین بازی‌های معوقه هفته بیست‌ویکم مقابل پرسپولیس به میدان رفت و با وجود ارائه یک بازی قابل قبول، پذیرای شکستی تلخ شد تا علاوه بر از دست دادن 3 امتیاز حساس دیگر، آژیر خطر برای این تیم بار دیگر به صدا درآید. ذوبی‌ها در حالی مقابل پرسپولیس به میدان رفته بودند که به خوبی می‌دانستند با توجه به شرایط جدول و رأی کمیته انضباطی درباره بازی تیم‌های سایپا و پیکان، برای حفظ و بهبود جایگاهشان به 3 امتیاز این دیدار نیاز مبرمی دارند و در صورت پیروزی می‌توانند صعود یک پله‌ای را تجربه کنند، اما در عمل این اتفاق رخ نداد تا سبزپوشان اصفهانی باز هم در منطقه خطر قرار بگیرند.

از طرف دیگر نتیجه این دیدار برای دیگر مدعیان قهرمانی، به ویژه سپاهان اهمیت بالایی داشت؛ پرسپولیس تنها 3 امتیاز با صدر جدول فاصله داشت و پیروزی در این دیدار، شاگردان گل‌محمدی را با سپاهان هم‌امتیاز می‌کرد و سرخ‌پوشان پایتخت شانس این را داشتند که در صورت کسب پیروزی پرگل به صدر جدول نیز برسند. اگرچه پرسپولیس نتوانست تفاضل گل لازم برای صدرنشینی را به دست آورد اما پیروزی قرمزپوشان آنها را با سپاهان هم‌امتیاز کرد تا معادلات قهرمانی پیچیده‌تر از قبل شود.

با این نتیجه ذوب‌آهن 21 امتیازی باقی ماند و با کسب 4 پیروزی، 9 تساوی و 9 شکست، به رده پانزدهم جدول سقوط کرد؛ پرسپولیس نیز با کسب این پیروزی، 48 امتیازی شده و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول باقی ماند.

ذوب‌آهن شب گذشته بازی قابل قبولی به نمایش گذاشت اما باز هم نتیجه بازی را به اشتباهات خودش باخت. حسینی که در نیم‌‌فصل دوم ذوب‌آهن را با آرایش 1-3-2-4 به زمین می‌فرستاد و با کم کردن فاصله بین خط دفاع و میانی، به دنبال تجمع در زمین خودی، گل نخوردن و استفاده از ضدحملات بود، مقابل پرسپولیس نیز تیمش را با همان آرایش به میدان فرستاد و به دنبال ارائه یک بازی درگیرانه و واکنش‌گرایانه بود. حسینی قصد داشت با بهره گرفتن از برتری تعداد هافبک‌های خود، نیمه میانی را شلوغ کرده و در ضدحملات پرسرعت، از غیبت سیدجلال حسینی و  ضعف پرسپولیس در عمق خط دفاعش بهره ببرد. اتفاقی که با توجه سرعت انتقال توپ بالای پرسپولیسی‌ها در کنار شناخت دقیق شاگردان حسینی از نقاط ضعف و قوت ذوب‌آهن، عملاً رخ نداده و سبزپوشان اصفهانی در نیمه دوم دقیقاً به گونه‌ای بازی کردند که مطابق میل قرمزپوشان بود.

پرسپولیسی‌ها آنالیز دقیقی از شیوه بازی ذوبی‌ها داشته و در طول بازی به خصوص تمام راه‌های نفوذ این تیم را بسته و نیروی هجومی ذوبی‌ها را به خوبی کنترل کردند. از طرف دیگر مشکل همیشگی ذوبی‌ها یعنی نداشتن مهاجم شش‌دانگ و فرصت‌طلب برای مواقع لزوم و گره خوردن کار، در این بازی باز هم نمود پیدا کرده و سبزپوشان اصفهانی از اندک موقعیت‌هایشان هم نتوانستند از آنها بهره کافی ببرند. آمار 5 شوت و 2 شوت در چارچوب، بیانگر کاهش ضعف ذوبی‌ها در خلق موقعیت و خلأ حضور یک مهاجم چارچوب‌شناس در ترکیب این تیم است.

شاگردان حسینی در این دیدار عملکرد خوبی نداشته و در تمام خطوط، ضعیف ظاهر شدند. یکی از نکات منفی ذوب‌آهن در این بازی، گیج و سرگردان بودن بازیکنان این تیم در انجام وظایف محوله بود و بازیکنان، درک درستی از خواسته‌های سرمربی خود نداشتند.

ذوبی‌ها مقابل پرسپولیس، برخلاف بازی‌های قبلی خود پاس‌های اشتباه متعددی را رد و بدل کرده و علاوه بر آن، زیاد بودن فاصله بین خطوط موجب شده بود تا فضاهای بسیاری در اختیار بازیکنان پرسپولیس قرار گرفته و بارها روی دروازه ذوب‌آهن خطرساز شوند.

یکی دیگر از مشکلات بارز ذوب‌آهن در بازی شب گذشته، تعداد زیاد اشتباهات فردی و افت تمرکز بازیکنان بود. بازیکنان ذوب‌آهن در روند بازی، بارها دوئل‌ها و کورس‌های فردی را به رقیب واگذار کرده و تحت فشار پرس سنگین پرسپولیسی‌ها مرتکب اشتباهات فردی زیادی شدند که تأثیر بارز آن روی هر 2 گل سرخ‌پوشان مشخص است.

ذوب‌آهن روز گذشته بازی را خوب آغاز نکرد؛ سبزپوشان اصفهانی در نیمه نخست بازی را با ترس آغاز کرده و انسجام تاکتیکی لازم را نداشتند. شاگردان حسینی در نیمه نخست رو به ارائه بازی واکنش‌گرایانه آورده و تلاش کردند با واگذار کردن مالکیت توپ و میدان به پرسپولیس، کنترل فضاهای زمین را در دست گرفته و با استفاده از دفاع فشرده و بازی تخریبی مانع گلزنی پرسپولیس شوند و در ضدحملات به فکر گلزنی باشند. ذوبی‌ها در نیمه نخست به مرور به بازی مسلط شده و از اولین اشتباه خط دفاعی پرسپولیس استفاده کرده و به گل رسیدند.

نکته منفی عملکرد ذوبی‌ها در این نیمه عقب‌نشینی بازیکنان این تیم پس از گلزنی بود؛ اتفاقی که به پرسپولیس فرصت را داد تا ذوبی‌ها را به شدت تحت فشار قرار دهد و همین امر باعث بالا رفتن ضریب اشتباهات مدافعان شده و شاید اگر بی‌دقتی مهاجمان پرسپولیس نبود، شرایط برای تیم حسینی سخت‌تر می‌شد.

ذوبی‌ها در نیمه دوم رو به ارائه یک بازی دفاعی و بسته آوردند و تلاش داشتند با اجرای یک بازی فشرده و تخریبی از اندوخته خود محافظت کنند اما پرسپولیسی‌ها از تاکتیک و انسجام تیمی بیشتری برخوردار بوده و  با اتکا به تکنیک بالاتر بازیکنانی مانند امیری، عالیشاه، ترابی، مغانلو و عبدی به بازی مسلط شدند و در نهایت به گل رسیدند.

نگاهی به آمار بازی نشان می‌دهد که ذوب‌آهن در بیشتر فاکتورهای فوتبالی از جمله مالکیت توپ، تعداد و دقت پاس، تعداد شوت و شوت‌های درون چارچوب عملکرد ضعیف‌تری نسبت به پرسپولیس به‌جای گذاشته است. ذوبی‌ها شب گذشته 5 بار به سمت دروازه پرسپولیس شوت‌زنی کردند که از این تعداد تنها 2 شوت آنها درون چارچوب بود، در حالی که پرسپولیسی‌ها 17 بار اقدام به شوت‌زنی کرده‌اند که از این تعداد 5 شوت آنها درون چارچوب بوده و 2 گل در پی داشت.

در مجموع دلایل شکست شب گذشته ذوب‌آهن برابر پرسپولیس را می‌توان در انتخاب تاکتیک اشتباه، اشتباهات فردی، عدم هماهنگی بازیکنان و فقدان مهاجم چارچوب‌شناس خلاصه کرد.

پرسپولیس اما بازی خوبی را به نمایش گذاشته و عملکرد هوشمندانه‌ای داشت. سرخ‌پوشان شب گذشته کنترل توپ و فضاهای زمین را در اختیار گرفتند و با استفاده از قدرت بازی‌سازی و سرعت انتقال توپ بالای بازیکنان خط میانی خود از جمله عالیشاه و ترابی، از فضاهای موجود در خط دفاعی ذوب‌آهن به خوبی بهره برده و موقعیت‌های گلزنی زیادی را خلق کردند.

بازگشت عالیشاه به ترکیب پرسپولیس به حملات این تیم نظم خوبی داده و به ضرب‌آهنگ حرکتی پرسپولیس سرعت بخشید. عالیشاه در کنار ترابی که ستاره بی چون و چرای این فصل قرمزپوشان است، زوج هماهنگ و خطرناکی در میانه میدان پرسپولیس تشکیل داده و پایه‌ریز تمام حملات تیم گل‌محمدی بودند. این 2 بازیکن با استفاده از سرعت بالا و خلاقیت منحصر به فرد خود بارها خط میانی ذوب‌آهن را دور زده و با پاس‌های عمقی و ارسال‌های دقیق نظم دفاعی ذوب‌آهن را به هم ریختند و مدافعان را وادار به اشتباهات مرگباری کردند. 

یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس را باید در تعویض‌های گل‌محمدی جست‌وجو کرد؛ پرسپولیس روز گذشته در نیمه نخست برتری محسوسی نسبت به ذوب‌آهن داشت اما با این وجود حملات این تیم از نظم و آهنگ مناسبی برخوردار نبوده و سرگردان و آشفته عمل می‌کرد؛ گل‌محمدی ضعف تیمش را به خوبی تشخیص داده و با فرستادن مغانلو به زمین و خروج پهلوان، عالیشاه را به پست وینگر راست فرستاد و حملات این تیم هدفمندتر شد و در نهایت شاگردان گل‌محمدی توانستند به پیروزی دست پیدا کنند. سرخ‌پوشان تهرانی شب گذشته در فاز هجومی عملکرد خوبی داشته و موقعیت‌های زیادی خلق کردند. در فاز دفاعی هم شاگردان گل‌محمدی شب خوبی را پشت سر گذاشته و مدافعان این تیم به جز صحنه گل اشتباه چندانی نداشتند. 

نصرتی: ارزش پیروزی پرسپولیس بر ذوب‌آهن بعدها مشخص می‌شود/ پرتاب نارنجک از تبعات بازی با سپاهان بود گل‌محمدی: روی گل ذوب‌آهن غافلگیر شدیم/ امیدوارم مسببان حادثه امروز مشخص شوند ادعای باشگاه ذوب‌آهن: کنعانی‌زادگان به رختکن ما حمله کرد! + فیلم

حسینی: پرسپولیس از داشته‌های خود به بهترین شکل استفاده کرد
 سیدمجتبی حسینی پس از شکست 2 بر یک ذوب‌آهن اصفهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: برای ما بازی خیلی سختی شد. در چهار بازی اخیر، سه بار مقابل استقلال و پرسپولیس به میدان رفتیم و فشار زیادی به بازیکنان ما آمد. می‌دانستیم که باید به پرسپولیس فشار بیاوریم و در نیمه اول هم این فشار را ایجاد کردیم. پرسپولیس در نیمه دوم فشار خوبی به ما وارد کرد، اما توانستیم بازی را کنترل کنیم. با این وجود حریف دو تعویض خیلی خوب انجام داد و دو بازیکن توانا در محوطه جریمه ما به پرسپولیس اضافه شدند. بچه‌های ما هم نتوانستند فشار نیمه اول را بیاورند و دو گل دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه 45 دقیقه دوم را نیمه خوبی برای گاندوها ندانست و تصریح کرد: بازی در این نیمه در اختیار پرسپولیس بود. ما هم تلاش کردیم با تعویض‌های انتهای مسابقه و اضافه کردن بازیکنان بلندقد، به پرسپولیس فشار بیاوریم که نتوانستیم نتیجه را جبران کنیم. حریف از داشته‌های خود به بهترین شکل استفاده کرد و این پیروزی را به حریف تبریک می‌گویم. بچه‌های ما در این دو هفته،‌ فشار سنگینی تحمل کردند و بازی‌های خیلی سختی داشتند. امیدوارم در ادامه راه با برنامه‌ریزی بهتر، نتایج بهتری به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد اینکه تیمش دو گل مشابه دریافت کرد، گفت: خیلی روی این شیوه دفاع کار کردیم و می‌دانستیم از دقیقه 60 به بعد، حریف دو بازیکن در محوطه جریمه ذوب‌آهن به زمین می‌آورد که روی هوا فرصت‌طلب هستند. این گل‌ها روی به هم ریختگی بچه‌های ذوب‌آهن به ثمر رسید و مدافعان ما در گل اول، یارهای خود را گم کردند. بلافاصله تعداد مدافعان وسط را به سه نفر رساندیم که آنها باز هم یار مستقیم خود را گم کردند تا دو گل مشابه دریافت کنیم. فشار زیاد بازی‌ها در این مدت ما را آزار داد.

علی دادفر مدیر رسانه‌ای تیم ذوب‌آهن در پایان این نشست خبری گفت: اتفاقات بدی برای اتوبوس پرسپولیس افتاد که این اتفاق را به نمایندگی از باشگاه ذوب‌آهن، قویاً محکوم می‌کنیم. این اتفاقات در قاموس باشگاه و هواداران ذوب‌آهن و نیز تیم همشهری و یک اصفهانی نیست و محکوم است. امیدواریم از این دست اتفاقات دیگر رخ ندهد. متأسفانه اتفاقاتی پیش می‌آید و برخی هم از آب گِل‌آلود ماهی می‌گیرند.

وی با بیان اینکه برخی‌ها تلاش می‌کنند اتفاقات مختلف را به هم ربط بدهند،‌ خاطرنشان کرد: دو تیم در یک هتل بودند و با هم به سمت هتل حرکت کردند. هواداران دو تیم هم اطراف هتل بودند، اما حادثه‌ای در اتوبان رخ داد که به ذوب‌آهن و دیگران ارتباط ندارد. امیدوارم این اتفاقات به صورت هدفمند یا اتفاقی در اصفهان تکرار نشود.

گل‌محمدی: روی گل ذوب‌آهن غافلگیر شدیم

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش برابر ذوب‌آهن در سالن نشست خبری به دلیل حضور دوربین‌های تلویزیونی حاضر به گفت‌و‌گو با اصحاب رسانه نشد اما در ادامه به میکسدزون ورزشگاه فولادشهر آمد و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه در این دیدار تحت تأثیر اتفاق پیش از بازی بودیم. در نیمه نخست کنترل بازی در دست ما بود و روی یک اتفاق گل خوردیم. تیم حریف در دفاع کردن منظم بود و اصول دفاع را رعایت می‌کرد و روی گل ذوب‌آهن غافلگیر شدیم.

وی افزود: متأسفانه علی‌رغم جریان بازی گل اول را خوردیم. در نیمه دوم با تمرکز بهتری وارد زمین شدیم و توانستیم به بازی سرعت دهیم و از فضاهای به وجود آمده به خوبی استفاده کردیم. موقعیت‌های گلزنی زیادی هم داشتیم و گل‌های زیبایی به ثمر رساندیم. در مجموع بازی خوبی برای ما بود و از بازیکنانم و روح بزرگ و ذهنیت قوی که با وجود آن اتفاق ناگوار داشتند تشکر می‌کنم و به آنها تبریک می‌گویم. این برد را مدیون اراده بازیکنان هستم و از هواداران پرسپولیس می‌خواهم مانند همیشه از این بازیکنان با وجود تمام مشکلاتی که دارند پشتیبانی کنند. وارد جزئیات نمی‌شوم اما امیدوارم مشکلات حل شود، اما امروز از غیرت و اراده بازیکنان درس زیادی گرفتم.

  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تعویض‌های موثر خود گفت: ما در نیمه دوم تلاش کردیم در ارسال‌ها عملکرد بهتری داشته باشیم و از بازیکنان خواستیم به سمت ارسال از کناره‌ها و انجام کارهای ترکیبی بروند که این کار را خلی خوب انجام دادند. به خاطر سرعتی که در نیمه دوم داشتیم کار هجومی تیم خیلی خوب شکل گرفت و با وجود آن اتفاقات و اینکه یک بر صفر عقب بودیم و بازیکنان فشار روحی و روانی زیادی را تحمل می‌کردند چون باید برای پیروزی 2 گل می‌زدیم، کار سختی داشتیم که نیاز به ذهنیتی قوی داشت که بازیکنانم امروز به نمایش گذاشتند.

گل‌محمدی درباره حواشی به وجود آمده برای اتوبوس این تیم در جاده فولادشهر تصریح کرد: پیش از آنکه وارد ورزشگاه شویم اتفاق خیلی بدی برای ما رخ داد که خدا رحم کرد اتوبوس‌مان چپ نشد. به نظر من ترقه‌هایی که به سمت اتوبوس ما پرتاب شد در حد جنگی بود. با استرس زیادی وارد زمین شدیم. نمی‌خواستیم بازی کنیم اما به احترام فوتبال و هوادارانی که پای تلویزیون بودند بازی کردیم. من این موضوع را در اختیار بازیکنان گذاشتم و آنها تصمیم گرفتند بازی کنند. من که در اتوبوس بازیکنان نبودم ولی وقتی صحنه را دیدم در هنگام پیاده شدن از اتوبوس پاهایم می‌لرزید. امیدوارم برخورد جدی با این افراد شود. نیروی انتظامی از زمان ورود ما تا بدرقه به سمت ورزشگاه خیلی زحمت کشید و خیلی خوب ما را اسکورت کرد اما در یک صحنه، این افراد همه را غافگیر کردند و از بالای پل این ترقه‌ها پرتاب شد.

وی اضافه کرد: این یک کار غیرانسانی و بی‌شرمانه بود و ممکن بود اتفاق ناگواری برای فوتبال بیفتد که هیچ‌گاه فراموش نمی‌شد. باید درباره این موضوع که بسیار آزاردهنده بود فکری اساسی شود. به ما گفته‌اند دو نفر از این افراد دستگیر شده‌اند و باید این موضوع حتماً ریشه‌یابی شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: فکر می‌کنم نیروی انتظامی و پلیس امنیت بهتر می‌توانند درباره این اتفاق کنکاش کنند و مشخص شود چه اتفاقی افتاده و منتظر گزارش آنها هستیم. کاری به هیچ باشگاهی ندارم و این یک کار غیرانسانی بود چون احتمال چپ کردن اتوبوس خیلی زیاد بود و شاید تجربه راننده جان بازیکنان را نجات داد. من در اتوبوس عقبی بودم اما به خاطر صدای وحشتناک و انفجارهای پیاپی زیر میز رفتم. اگر این اتفاق در سمت راننده می‌افتاد واقعاً وضعیت بدی پیش می‌آمد چون اتوبوس با سرعت زیادی در حرکت بود و اگر لاستیک اتوبوس می‌ترکید شاید الان همه باید تأسف می‌خوردیم چون فاجعه وحشتناک تاریخی رقم می‌خورد.

انتهای پیام/170/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سبزپوشان اصفهانی مقابل پرسپولیس اشتباهات فردی پرسپولیسی ها نیمه نخست نیمه دوم تیم فوتبال ذوب آهن ذوبی ها سرخ پوشان شب گذشته گل محمدی خط دفاع بازی ها یک بازی باز هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۹۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال استقلال تهران روز چهارشنبه در حالی به مصاف تراکتور خواهد رفت که این تیم حالا یک سرمربی پرسپولیسی را روی نیمکت خود دارد. حمید مطهری در روزهای غیبت یحیی گل محمدی قرار است به عنوان سرمربی تی‌تی‌ها آنها را مقابل استقلال هدایت کند.
مطهری اگرچه به عنوان کمک مربی و دستیار یحیی هیچ وقت با پرسپولیس برابر استقلال شکست نخورده بود اما به عنوان سرمربی آماری متفاوت دارد؛ حمید مطهری تحت عنوان سرمربی سه بار تیمش را به مصاف استقلال فرستاده است. او اواخر بهار سال ۱۴۰۱ به عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شد و تابستان همان سال در چهارچوب لیگ بیست و دوم با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به استقلالی‌ها واگذار کرد. چند ماه بعد، استقلال و نساجی سوپرجام باشگاه‌های کشور را نیز برگزار کردند که دوباره سهم نساجی ناکامی شد تا استقلال با ریکاردو ساپینتو به واسطه پیروزی در آن بازی تنها جام خودش  در فصل قبل را بگیرد. این دو تیم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ بازی برگشت لیگ بیست و دوم را نیز انجام دادند که با نتیجه مساوی یک-یک خاتمه یافت.

به این ترتیب حمید مطهری در مقام سرمربی تاکنون موفق به شکست دادن استقلال در یک بازی رسمی نشده و اگر چهارشنبه با تراکتور به استقلال ببازد، علاوه بر تداوم روند ناکامی خودش به عنوان سرمربی برابر آبی‌های تهرانی، شاید عملاً راه برای اینکه استقلالی‌ها به واسطه پیروزی مقابل تیم‌های تحت هدایت او یک جام دیگر نیز علاوه بر سوپرجام سال ۱۴۰۱ را هم بگیرند، هموار شود. البته اگر حمید بتواند با تراکتور استقلال را ببرد، با کمکی که به پرسپولیس کرده، تمامی شکست‌هایش را برابر این تیم فراموش خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلند
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا