Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@19:11:13 GMT

جزئیات ضرب و شتم تکنسین اورژانس تهران

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۹۵۶۰

جزئیات ضرب و شتم تکنسین اورژانس تهران

رییس مرکز اورژانس تهران به تشریح جزئیات ضرب و شتم تکنسین اورژانس پرداخت.

دکتر پیمان صابریان دراین باره اظهار کرد: روز گذشته یک مورد کیس ناراحتی قلبی به مرکز ١١۵ اورژانس اعلام شد که بلافاصله پس از آن تکنسین های اورژانس به خیابان آذربایجان اعزام شدند.

وی ادامه داد: تکنسین های اورژانس تهران به محل حادثه رسیدند که به خاطر نبود جای پارک مناسب مقابل درب منزل مسکونی و نامساعد بودن شرایط مددجو، همکاران آمبولانس را مقابل درب ساختمان پارک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزود: پس از نجات جان مددجو، تکنسین های اورژانس در حال برگشت به سمت آمبولانس بودند که ناگهان سه جوان همسایه که از اراذل و اوباش معروف محل بودند به بهانه توقف آمبولانس مقابل منزلشان با تکنسین اورژانس درگیری فیزیکی پیدا می کنند.

دکتر صابریان با بیان اینکه تکنسین اورژانس از ناحیه صورت مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته و به تجهیزات اورژانس نیز خسارت جدی وارد شده است، گفت: هم‌اکنون تکنسین حادثه دیده تحت مراقبت پزشکی است و اداره حقوقی اورژانس پیگیر شکایت از افرادی است که به تکنسین اورژانس حمله ور شدند.

/ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تکنسین اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۹۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: ساعت ۱۴:۱۹ امروز گزارش واژگونی مینی بوس به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و چهار دقیقه بعد آمبولانس ها به صحنه تصادف رسیدند.

 

دکتر محمدجواد یزدانی افزود: با توجه به تعداد زیاد مصدومان بلافاصله تیم بحران بیمارستان برای خدمت رسانی سریع و به موقع، فراخوان شدند.


وی ادامه داد: ۹ مصدوم این حادثه که شامل ۶ خانم و ۳ آقا بودند و از ناحیه سر وصورت و ستون فقرات و ناحیه تحتانی دچار آسیب شده بودند، به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر منتقل شدند.


دکتر یزدانی گفت: این حادثه فوتی نداشت.

 

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • کمبود آمبولانس بزرگترین چالش اورژانس کشور است