Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@21:36:37 GMT

آبادان ظرفیت تبدیل شدن به قطب توریسم درمانی را دارد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۹۵۶۷

آبادان ظرفیت تبدیل شدن به قطب توریسم درمانی را دارد

گروه استان‌ها-نماینده مردم آبادان در مجلس یازدهم گفت: با تبدیل دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه و داشتن مرز مشترک با عراق، این منطقه ظرفیت تبدیل شدن به قطب توریسم درمانی را دارد. - اخبار استانها -

جلیل مختار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آبادان اظهار داشت: یکی از مطالبات مهم نمایندگان در دوره اخیر، تبدیل دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه بود که با مساعدت وزیر بهداشت این ارتقا صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم مرزی با کشورهای مثل عراق و وجود منطقه آزاد اروند یک فرصت مناسبی برای توسعه نظام سلامت و توریسم درمانی در جنوب غرب خوزستان است.

نماینده مردم آبادان در مجلس اظهار داشت: استان از نظر واردات دارو و تجهیزات پزشکی مشکل دارد که از طریق ظرفیت منطقه آزاد اروند می توانیم این کمبود را جبران کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان: تاکنون عوارض قابل توجهی بعد از تزریق واکسن کرونا مشاهده نشده استمطالبه دیرین مردم نیشابور در زمینه ارتقاء دانشکده علوم پزشکی محقق می‌شود؟رئیس علوم پزشکی قزوین: از پیک چهارم کرونا عبور کردیمتزریق واکسن کرونا در دورافتاده‌ترین نقاط استان هرمزگان با همکاری تسنیم و دانشگاه علوم پزشکی

وی تصریح کرد: در صورت راه اندازی داروخانه هلال احمر در منطقه آزاد اروند این توانایی وجود دارد که داروها و تجهیزات پزشکی مورد نیاز از طریق واردات تامین شود.

مختار تصریح کرد: با توجه به وجود دانشجویان مستعد در منطقه اروند، لازم است مسئولان وزارت بهداشت نسبت به توسعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان و ایجاد رشته های مورد نیاز مانند دندانپزشکی و داروسازی اقدام کنند.

وی در پایان تاکید کرد: مسئولان دانشگاه با فراهم آوردن زیرساخت لازم باید زمینه بهره مندی استان از صنعت توریسم درمانی را فراهم کنند. از این طریق با ورود و درمان بیماران سایر کشورها، چرخ اقتصاد منطقه می چرخد.

انتهای پیام/341/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: توریسم درمانی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­­­پورحسینی افزود: در دو سال گذشته در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، ظرفیت خوابگاه‌های متاهلین دانشگاه علوم پزشکی تهران دو برابر شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی گفت: این تعداد خوابگاه کفایت نمی‌کند و معاونت دانشجویی فرهنگی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صدد است طی یک سال آینده ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی را دو برابر کنند.   مدیرکل دفتر وزارتی وزارت بهداشت ادامه داد: به تعداد تخت‌های خوابگاه‌های مجردی هم ۱۰ هزار تخت افزوده شده است.   پورحسینی ضمن تشکر از خیرینی که در این امر مشارکت داشتند، افزود: همچنان از همکاری خیرین در این حوزه استقبال می‌کنیم. ­

دیگر خبرها

  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند