Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،طاهری فرماندار شهرستان تاکستان گفت:برای صرفه جویی در آب شهرداری تاکستان موظف است به مدت ۱۰ روز از آبدهی فضای سبز با آب شهری خودداری نماید و برای آبدهی از تانکر استفاده کند و اداره آبفا نیز همکاری لازم را داشته باشد و اداره برق شهرستان نیز برای جلو گیری از اُفت فشار آب، چاه‌های آب شرب را از برنامه قطع برق خارج نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری افزود: به دلیل افزایش زود هنگام دمای هوا و متعاقب آن افزایش مصرف آب سبب شده تا در برخی مناطق شهر مانند خیابان غفاری، حجتی، بازیار، دخانیات و همچنین مسکن طلوع فجر و مسکن مهر افت فشار آب وجود داشته باشد.

او با بیان اینکه دستگاه‌های ذیربط باید با یک برنامه ریزی سریع نسبت به رفع مشکل کم آبی اقدام نمایند، گفت: با توجه به اینکه در چندین چاه آب شرب با مشکل افت آب همراه هستیم در همین راستا چاه جدید واقع در جاده اک حفر گردیده و مرحله حفاری و لوله گذاری آن به اتمام رسیده که طی ۱۰ روز آینده تجهیز و به مدار وارد خواهد شد و بخشی از مشکل افت فشار حل خواهد شد.

طاهری در ادامه خواستار پیگیری تامین آب شرب روستا‌های تابعه توسط آبفای شهرستان و همچنین تامین برق چاه آب ضیاآباد توسط اداره برق را شد.

فرماندار شهرستان تاکستان در پایان ضمن درخواست از همشهریان جهت صرفه جویی در مصرف آب از شهرداری و اداره آبفا خواست تا در مورد صرفه جویی در مصرف آب با نصب بنر در سطح شهر اطلاع رسانی نمایند.

این  جلسه‌ به ریاست طاهری فرماندار و با حضور حسین رحمانی معاون برنامه ریزی، طاهرخانی رئیس اداره آب و فاضلاب شهری، باقری رئیس اداره امور منابع آب و معاونین شهردار و اداره برق مسائل و مشکلات مربوط به آب شرب و اُفت فشار آب در برخی مناطق تاکستان بررسی شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای سبز آب شهری کم آبی آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیا و مرمت قنات مدوئیه

به خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جلسه بررسی مشکلات قنات مدوئیه باحضور محمدی معاون سیاسی وامنیتی فرماندار، هوشمند مدیر و دهقان مسئول آب وخاک جهاد کشاورزی در مسجد عزیز آباد، برگزارشد.   دراین نشست که کشاورزان ونمایندگان قنات نیز حضور داشتند، راهکار‌هایی درخصوص پیشکار کنی، خرابه کشی، ریزش برداری این قنات ارائه گردید وتمهیداتی به منظور احیا ومرمت آن نیز اندیشیده شد.   گفتنی است طول این قنات۵۰۰۰متر می‌باشد، که ۴۰۰نفر بهره برداربه صورت مستقیم از آن استفاده می‌کنند که باتوجه به محدودیت منابع آبی در شهرستان، بهینه‌سازی مصرف آب و افزایش بهره‌وری از طریق ارتقای راندمان آبیاری، کاهش هدر رفت آب، اصلاح روش‎‎های آبیاری و استفاده از گیاهان کم آبخواه در الگو و ترکیب کشت، دارای اهمیت ویژه‎‎ای است.

دیگر خبرها

  • قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است
  • حماس خواهان فشار بر رژیم صهیونیستی برای توقف جنایت‌هایش علیه خبرنگاران شد
  • نیمی از ۱۴ هکتار باغ گوجه سبز سرخه سامانه آبیاری نوین دارد
  • معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • تأمین آب ۷۵۰۰ هکتار شالیزار محمودآباد از آببندان
  • کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • روزی برای قدردانی از سربازان عرصه تولید در تاکستان+ فیلم
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • احیا و مرمت قنات مدوئیه
  • فرسودگی فضای آموزشی در کوهدشت/ ۱۴ مدرسه تخریبی است