Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@13:24:41 GMT

رفع تصرف ۶۴۷ هزار هکتاری از اراضی ملی فومن

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۹۶۸۴

رفع تصرف ۶۴۷ هزار هکتاری از اراضی ملی فومن

ایسنا/گیلان رئیس اداره منابع طبیعی فومن، از رفع تصرف و آزادسازی ۶۴۷ هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان فومن در قالب تبصره ذیل ماده ۵۵ طی سال گذشته خبر داد.

علی داودی در گفت وگو با ایسنا، از رفع تصرف حدود ۱۴۰۰ مترمربع از اراضی ملی و دولتی شهرستان فومن خبر داد و اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فومن اراضی تصرف شده در روستای عباسکوه آلیان را از متصرفان پس گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از آزادسازی ۶۵۰ مترمربع از اراضی ملی در فومن خبر داد و عنوان کرد: ماموران یگان حفاظت این اداره زمین‌های ملی در روستای آبرود را رفع تصرف کردند. یک متصرف این قطعه زمین را بدون توجه به قوانین و مقررات، احداث و تصرف کرده بود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فومن، از رفع تصرف و آزادسازی ۶۴۷ هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان فومن در قالب تبصره ذیل ماده ۵۵ طی سال گذشته خبر داد و گفت: در این راستا ۱۰۱ فقره پرونده تشکیل شده است.

داودی، با بیان اینکه ۴۵ هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان دارای سند تک برگ به نام دولت است، تصریح کرد: شهرستان فومن در اجرای طرح کاداستر رتبه نخست استان را دارد.

وی با اشاره به مبارزه جدی یگان حفاظت با قاچاق چوب در این شهرستان، اضافه کرد: نیروهای حفاظتی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فومن پس از دریافت گزارش مردمی مبنی بر جابجایی مقداری چوب آلات غیرمجاز که با هماهنگی تعدادی از قاچاقچیان چوب در یک منزل مسکونی دپو شده بود به سرعت وارد عمل شده و با اخذ دستور دادستانی و همکاری عوامل اداره آگاهی شهرستان، چوب آلات مذکور را ضبط و برای متخلف پرونده تنظیم کردند.

این مقام مسئول، از شهروندان عزیز خواست در صورت مشاهده تصرفات غیرقاتونی اراضی ملی با سامانه های امداد جنگل و مرتع به شماره های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی رفع تصرف اراضي ملي کاداستر اداره منابع طبیعی شهرستان فومن اراضی ملی رفع تصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۹۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در فومن

دریافت 15 MB کد خبر 6093487

دیگر خبرها

  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخ شهر
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر
  • تصاویری از هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در فومن
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • مسیر دسترسی اراضی ۵۶۰ هکتاری در قم احداث می‌شود
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر