Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@13:39:38 GMT

ارائه ۳۲۰۰ خدمت حقوقی به مددجویان امداد در سال ۹۹

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۰۰۶۸

ارائه ۳۲۰۰ خدمت حقوقی به مددجویان امداد در سال ۹۹

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه عمده دعاوی مددجویان امداد در حوزه مباحث حقوقی است، گفت: در سال گذشته ۱۱۰۰ پرونده مورد بررسی قرار گرفته و ۳۲۰۰ خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد ارائه شده است.

جواد کرانی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های ابلاغی سال ۱۴۰۰، مواردی چون راه‌اندازی مراکز نیکوکاری حقوقی در شهرهای بزرگ، ایجاد پرونده‌های الکترونیکی از نیازهای حقوقی مددجویان، تعامل بیشتر با وکلای نیکوکار و تقویت میز خدمت حقوقی در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه عمده دعاوی مددجویان در حوزه مباحث حقوقی است، گفت: در سال گذشته ۱۱۰۰ پرونده مورد بررسی قرار گرفته و ۳۲۰۰ خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد ارائه شده است.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان افزود: ۳۱ اداره، خدمات حقوقی به مددجویان کمیته امداد را از طریق میز خدمت و با استفاده از ۶۱ وکیل نیکوکار ارائه می‌دهند، همچنین در سال گذشته ۷۰ نفر از مددجویان به کانون وکلای دادگستری معرفی و نسبت به تعیین وکیل معاضدتی اقدام شد.

وی بیشتر خدمات حقوقی قابل ارائه به مددجویان را مرتبط با امور خانواده دانست و گفت: با پیگیری‌های انجام شده در سال گذشته و با احقاق حقوق آنها، ۲۰ نفر توانمند شده و از حمایت کمیته امداد خارج شدند.

کرانی با اشاره به معرفی ۷۳۰ نفر از مددجویان در سال گذشته به دفاتر خدمات الکترونیک قضائی، گفت: از دیگر حمایت‌های حقوقی کمیته امداد، انعقاد تفاهم نامه با دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است که با این تفاهم نامه، مددجویان علاوه بر هزینه‌های دادرسی از هزینه‌های دفاتر خدمات الکترونیکی نیز معاف شدند.

کد خبر 496036

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیرکل امداد استان اصفهان کانون وکلای استان اصفهان خدمات حقوقی به مددجویان کمیته امداد کمک به مددجویان امداد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حقوقی به مددجویان سال گذشته کمیته امداد خدمت حقوقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل کمیته امداد فارس می‌گوید: در این اردوی جهادی، ۸۰ دندانپزشک از سراسر کشور با ۳۲ یونیت به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و افراد نیازمند مناطق محروم استان خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهند.

موصلی افزود: پیش بینی می‌شود در این ۴ روز بیش از ۲ هزار نفر از خدمات داندان پزشکی این اردوی جهادی استفاده کنند. 

این اردو به مدت چهار روز در شیراز در حال برگزاری است و تا ۱۵ اردیبهشت با شعار مکتب صادق وعده صادق خدمت صادق ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی