Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@21:07:48 GMT

تل‌آویو دو صرافی در غزه را تروریستی اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۰۰۸۲

تل‌آویو دو صرافی در غزه را تروریستی اعلام کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کانال ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی، امروز (سه‌شنبه)، گزارش داد که «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم دو صرافی را در نوار غزه تروریستی اعلام کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرده است که این دو صرافی در رساندن پول به شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نقش دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تل‌آویو  همچنین در اعلام خود مدعی شده است که این دو شرکت در رساندن ده‌ها میلیون دلار پول به حماس دست داشته‌اند.

ارتش رژیم صهیونسیتی، پیشتر، نیز ادعاهایی مشابهی را درباره گروه‌های فلسطینی در این خصوص مطرح کرده بود.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۰۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر رسید

 وزارت بهداشت فلسطین در غزه، تازه‌ترین آمار شهدا و مجروحان تجاوزهای رژیم صهیونیستی را منتشر و اعلام کرد که شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش این رژیم به نوار غزه در هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر۱۴۰۲) به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر افزایش یافت.

به گزارش ایرنا، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در پنج مورد جنایت طی ۲۴ ساعت گذشته، ۵۱ شهروند فلسطینی را شهید و ۷۵ نفر دیگر را زخمی کرد.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه افزود که تعدادی از قربانیان حملات رژیم صهیونیستی همچنان زیر آوار و در جاده ها هستند و آمبولانس ها و کارکنان جمعیت هلال احمر فلسطین نمی توانند به آنها دسترسی پیدا کنند.

بر اساس این گزارش، با احتساب این شهدا، شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر۱۴۰۲) به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر و شمار زخمی‌ها نیز به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر رسید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
  • موج استعفای مقامات نظامی صهیونیست این‌بار هالیوی را گرفتار می‌کند
  • سفر هیات مصری به تل‌آویو برای انجام مذاکرات
  • هیئتی از مصر وارد تل‌آویو شد
  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر رسید
  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در نوار غزه